De VIABUY Prepaid MasterCard is een slimme en makkelijke manier om uw geld te beheren. In plaats van contant geld mee te dragen, biedt deze kaart het hoogste niveau van prestige, veiligheid en comfort. Er is keuze uit een black card of gold card.

Met de VIABUY Prepaid MasterCard kunt u wereldwijd winkelen, rekeningen betalen of online betalingen doen. Het enige wat u hoeft te doen om de kaart te ontvangen, is een bewijs verstrekken van uw identiteit en adres. Er is geen kredietwaardigheidscheck nodig en geen langdurige aanvraagprocedure. Uw kaart wordt binnen 24 uur na bestellingsbevestiging verstuurd.

De VIABUY Prepaid MasterCard is ideaal voor mensen die hun geld beter willen beheren, of voor degenen die geen kredietkaart willen hebben. U kunt de kaart eenvoudig opwaarderen met een geldbedrag en het gebruiken voor alle dingen waarvoor u normaal contant geld zou gebruiken.

Met de VIABUY Prepaid MasterCard hoeft u zich geen zorgen te maken over ongeoorloofde kosten of hoge rentekosten. U betaalt alleen voor wat u echt gebruikt. Bovendien, als de kaart gestolen of verloren gaat, wordt deze onmiddellijk geblokkeerd. Dit betekent dat u geen geld verliest en dat uw persoonlijke gegevens beschermd blijven.

Al met al, de VIABUY Prepaid MasterCard is een slimme en veilige manier om uw geld te beheren. Het biedt u het gemak van een gewone creditcard, zonder de risico's die daarmee gepaard gaan. Bestel uw kaart vandaag nog en geniet van een onbezorgde manier van betalen.


Over VIABUY

De VIABUY Prepaid MasterCard is een prepaid creditcard met een eigen rekening en met een uitgebreide online bankieren functie. De VIABUY Prepaid MasterCard is gemakkelijk verkrijgbaar. Door een bestelling te plaatsen op de website wordt uw VIABUY Prepaid MasterCard rekening aangemaakt en daarna heeft u de mogelijkheid om de creditcard op te waarderen met een tegoed naar keuze. De rekening kan eenvoudig en snel worden opgewaardeerd met behulp van één van de vele betaalmethoden met geld. De VIABUY Prepaid Mastercard kunt u op een flexibele manier gebruiken, bijvoorbeeld wanneer u gaat winkelen of geld wil opnemen bij een geldautomaat. Doordat de IBAN aan uw persoonlijke account is gekoppeld, kunt u veilig en zonder extra kosten een tegoed opwaarderen. U heeft zelfs de mogelijkheid om rekeningen online vanaf uw kaartrekening te betalen.


VIABUY Prepaid MasterCard

Een VIABUY Prepaid MasterCard is een uitstekend alternatief voor een creditcard. VIABUY is de eerste keus is geworden voor een Prepaid MasterCard in Europa om de volgende redenen: - Creditcard opwaarderen zonder kosten, de IBAN gekoppeld aan uw persoonlijke account. - Het is niet mogelijk om rood te staan en er wordt geen rente gevraagd. - Geen BKR controles. - Gegarandeerde controle over uw uitgaven. - Geweldig alternatief voor een reguliere bankrekening. Het is zelfs mogelijk om uw salaris op de ViaBuy creditcard te laten uitbetalen. - De VIABUY Prepaid MasterCard is niet gekoppeld aan uw bankrekening en er wordt geen informatie gevraagd aan bureaus voor kredietwaardigheidscontrole. - Handig overzicht van uw bestedingen en opwaarderingen met de VIABUY kaartrekening monitor - De VIABUY Prepaid MasterCard is op meer dan 36 miljoen MasterCard locaties te gebruiken en werkt bij ruim 2 miljoen geldautomaten


Hoe werkt het?

De VIABUY Prepaid MasterCard werkt hetzelfde als een prepaid mobiele telefoon kaart. Waardeer eerst het gewenste prepaid bedrag op uw VIABUY Prepaid MasterCard rekening. Vervolgens kunt u, vergelijkbaar met een normale creditcard, u overal waar creditcards worden geaccepteerd uw VIABUY Prepaid MasterCard gebruiken en uw tegoed besteden. U heeft alleen de mogelijkheid om het beschikbare tegoed op uw kaart te besteden, zonder gebruik van een kredietlijn zoals met een reguliere creditcard. Rood staan op uw rekening of creditcard is dus niet mogelijk. Hierdoor beheert u zorgeloos uw geld. Om deze reden zijn prepaid creditcards zoals de VIABUY Prepaid MasterCard vrij van kredietwaardigheidscontroles. Dit betekent dat het bedrijf VIABUY geen informatie opvraagt bij het Bureau Krediet Registratie, om uw bestelling te voltooien. Tevens wordt de VIABUY Prepaid MasterCard niet geregistreerd bij het BKR. Uw aanvraag voor de creditcard wordt verwerkt zonder controles de kredietwaardigheid. Zelfs wanneer u een persoonlijk faillissement, een negatieve BKR-registratie of een negatieve kredietwaardigheid heeft, bij VIABUY kunt u altijd een creditcard aanvragen. De VIABUY Prepaid MasterCard is niet afhankelijk van uw inkomen en daarom wordt er ook geen bewijs van inkomen gevraagd.


VIABUY kosten

Wanneer u een VIABUY-rekening met prepaid Mastercard aanvraagt, bedragen de éénmalig uitgiftekosten EUR 69,90. Als u de overeenkomst wilt annuleren, kunt u dit, binnen 21 dagen na onze bevestiging per e-mail van uw aanvraag doen en worden de uitgiftekosten terugbetaald. Houdt u er rekening mee dat als u de overeenkomst na deze 21 dagen annuleert, wordt het bedrag niet meer terugbetaald. De jaarlijkse kosten voor uw VIABUY card bedragen 19.90 EUR per jaar. Vergeleken met andere prepaid oplossingen biedt VIABUY u onbeperkt en gratis inkomende en uitgaande bank- en SEPA-overschrijvingen, vele verschillende opwaardeeropties, online bankieren, een IBAN, de prestigieuze Mastercard met reliëf in goud of zwart, en vele andere voordelen!


VIABUY Reviews

    VIABUY TE DUUR

    Triest voor woorden, dat ik zo slordig ben geweest, alsjeblieft een een gouden kaart , die is nix waard! Maar wel betalen voor lucht! Na 15 mailtjes geblokkeerd,kaart doormidden geknipt, i paid my dute!. Geen euro betaald met de kaart,Slechts dreiging met de deurwaarder. Diebiel volk!

    Sterke punten
    Géén

    Zwakke punten
    Alles

    Oplichters

    Geen zaken doen met dit bedrijf
    Nooit een kaart ontvangen, en wel aanmaningen, mail wordt niet beantwoord.
    Telefoon nummer niet in gebruik!
    Wees dus gewaarschuwd!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen

    Thieves!

    Card was never delivered, they haven't offered any solution since november. They claim that after they have sent the card their responsibility is done and they can claim the money since it is not their responsibility that the customer actually gets the card. It was also my responsibility to proof that I have paid for it which was easily shown on a paycheck, they claimed not to be able to find the payment for months and now that I am escalating the case they suddenly could find it after I had to present proof that it has been paid months ago under protest. They admit that customer service hasn't treated me right and yet no offer is made to make it up to me in the past months even though they have known for months that I haven't received anything. The CSSF may look into it. Please, think twice and never deal with these thieves! Consider yourself warned!

    Zwakke punten
    Thieves, frauds, liars, don't deliver.

    Oplichters!

    Nooit een kaart ontvangen maar wel dreigen met incassobureaus.
    Het internet staat vol met waarschuwingen, begin hier nooit aan.

    Zwakke punten
    Oplichters!

    bedriegers

    ga NOOIT, ik herhaal NOOIT met deze bedriegers in zee. zoek verder, naar betere alternatieven, mijn bank, Fortis, heeft nu ook een gratis creditcard zoals deze bedriegers, het verschil is dat je bij fortis geen verborgen kosten hebt

    Sterke punten
    ik zou 0 sterren willen geven, want sterke punten hebben deze bedriegers niet

    Zwakke punten
    zwakke punten? lmao, het enige dat ik je kan zeggen is dat je best zo ver mogelijk van deze BEDRIEGERS weg blijft

    Bedrijf is niet eerlijk

    Wat een misleidend bedrijf.
    Zonder handtekening word je verplicht aan kosten waar ik niet mee akkoord ben gegaan.
    En beginnen te dreigen met een incasso.
    Een grote waarschuwing aan iedereen blijf er van weg.

    Sterke punten
    Dat ze de boel bedonderen.

    Zwakke punten
    Dat ze niet kostenloos zijn zoals ze beweren.

    doe geen zaken met dit bedrijf

    Hoi,

    Vorig jaar had ik een viabuy card besteld online.
    toen was het krekels.

    Geen kaart ontvangen.
    Maar ook verder geen communicatie.

    Op dat moment dacht ik prima. dan gebruik ik een andere kaart via bunq.
    Dat afgelopen jaar met tevredenheid gebruikt.

    Toen na een jaar kreeg ik een rekening. of misschien beter gezegd. een aanmaning en als ik deze niet snel betaal dan schakelen ze een incasso bureau in.

    Grappig dat de tekst in de mail praat over een eerste betalingsherinnering. dus nooit eerder. echter de inhoud van de mail staat dat zij mij meerdere malen een aanmaning hebben gestuurd welliswaar via de mail. maar dat heb ik niet ontvangen. Ik heb ook de spam nagekeken helemaal niets.

    Dus je vraagt een kaart aan je hoort niets van ze. krijgt ook geen kaart toegezonden. en dan hoor je niets van hun een jaar lang niet.

    Op zich heb ik geen moeite om dit te betalen en dat heb ik ook gedaan.
    Ook heb ik mijn rechtshulp geïnformeerd maar aangezien dit in luxemburg zit allemaal wat moeilijker dan dat je met een nederlands bedrijf zaken doet.

    Dus wel betaald en meteen via de mail aangegeven dat ik alle lopende diensten wil beëindigen en wel per direct.

    Mocht er dan een toch een nieuwe factuur of een incasso bureau langs komen dan kan ik hem wel voor laten komen. Ik ga vanuit dat ik dit wel win mocht het zover komen.

    Mijn advies. Blijf ver uit de buurt van dit bedrijf. Ook de reacties op andere websites liegen er niet om.

    Sterke punten
    geen.

    Zwakke punten
    slechte communicatie middles mail.
    ze leveren niet.
    ze schrijven een jaar later wel een factuur uit. (heel vreemd).

    Geld is onterrecht geblokkeerd

    Jarenlang ben ik een tevreden klant geweest. Nu is het dramatisch gesteld met hun zogenoemde "service". Voor mijn vakantie heb ik € 3000,- overgemaakt vanaf mijn EIGEN privérekening. Mijn geld is geblokkeerd. Heb meerdere keren gemaild en hun zelfs aan moeten tonen hoe ik aan dit geld kom (ook absurd dat ik mijn eigen inkomsten moet verantwoorden). Dit alles toch gedaan en reactie?....NUL, ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar en het fabeltje dat je mails binnen 24 uur worden beantwoord is een grote leugen. Ik vertrouw er niets meer van, dit ruikt naar malafide bedrijfsvoering.

    Sterke punten
    Indien je over je gestorte geld kunt beschikken, toen was het OK. Nu niet meer

    Zwakke punten
    Zij blokkeren onterecht geld wat je vanuit je eigen privé rekening hebt gestuurd. Op je mails wordt NIET gereageerd, en telefonisch of per chat is niemand meer bereikbaar; het is nu een drama geworden.

    DO NOT SUPPORT OR GET VIABUY C

    VIABUY CREDIT CARD HAS A WORSE COSTUMER SERVICE AND TOO MANY PROBLEMS WITH LOADING AND TRANSACTION AND VIABUY CREDIT CARD IS NOT EXCEPTED BY MOST PLACES, PLEASE DON'T SUPPORT VIABUY AND TRUST BECAUSE THEY USE YOUR MONEY AND CHARGE YOU LOTS OF MONEY FOR EVERY SINGLE TRANSACTION.

    Sterke punten
    NOTHING

    Zwakke punten
    Everything from costumer service, transactions, charges and not excepted by 90% of places, stores, companies, online

    Dag geld, daaaaag kaart!

    Ik heb zakelijk een prepaid kaart aangevraagd. Dit omdat ik veel te maken heb met abonnementen vanuit het buitenland die een creditcard vragen. Perfect zou je denken! Het is ook nog eens een onderdeel van Mastercard, dus wordt overal geaccepteerd. Nu kreeg ik een verzoek over een parnerkaart die ik jaren geleden had aangevraagd. Inmiddels, door scheiding niet meer nodig en hier liggend op mijn bureau. Er stond niet in dat het een dwingend of dringende email was die beantwoord moet worden en omdat de kaart niet actief meer is, heb ik niet meer op die mail gereageerd. Van de een op de andere dag wat MIJN kaart (dus niet de partnerkaart) geblokkeerd en kan ik er dus ook niet meer op. Dit terwijl er geld opstaat EN er dus abonnementen vanaf worden geschreven. Nou je raad het al, inmiddels ben ik al MAANDEN bezig met de kaart. Heb ik zowel de kaart nog niet vrij gekregen en het geld staat daar nog op. Je kunt alleen contact opnemen via email en daar reageren ze niet op.
    Ja mailde een medewerker, je had ook gewoon moeten reageren op de email die we hadden gestuurd, eigen schuld...

    Okay, prutsers van de bovenste plank en vandaag ben ik dan ook genoodzaakt een nieuwe kaart aan te gaan vragen. MEGA JAMMER en uitermate teleurstellend bedrijf!

    Sterke punten
    internationaal

    Zwakke punten
    niet reageren op vragen

    150,- lichter kaart werkt niet..

    Waardeloos… 150,- lichter en kaart werk niet krijg enkel waardeloze oplossingen van een bot die nergens op slaan.. zit je dan in afrika met veel beloftes maar onbereikbare klanten cervice.. na 5.. 6 dagen proberen en mailen… de moed maar opgegeven… gelukkig nieuwjaar viabbuy met mijn 150,- euro

    Sterke punten
    Kan blijven zoeken tot ik een ons weeg

    Zwakke punten
    Waar moet ik beginnen🤔
    Contact
    Cervices
    Bereikbaarheid
    Kaart die niet werkt
    Etc. Etc..

    Geld gesloten

    Zoals het naar uit ziet heeft ene Gérard van Viabuy 167€ van mij gesloten. Ik heb dit bedrag via mijn Belgische rekening met bank contant naar een vriend van mij in Nederland overgemaakt.

    Dat bedrag wordt niet bijgeboekt waarna er een mail is gevolgd of de betalende partij even een ID bewijs en bank gegevens wilt doorsturen. Beetje verdacht of niet?

    Nu wordt er dus gedreigd dat als ik dit niet doe ik mijn geld niet terug krijg.

    Het zijn dus echt oplichters

    Sterke punten
    Heb ze niet kunnen ontdekken.

    Zwakke punten
    Denigrende communicatie.

    Zijn totaal het spoor bijster. Vragen altijd om persoonlijke gegevens van derden.

    We snappen ineens waar internet oplichting vandaan komt.

Bezoek VIABUY

Schrijf een review