Visa en Mastercard Creditcard - Mijn ICS | International Card Services International Card Services geeft Visa en MasterCard uit. Via Mijn ICS heeft u 24/7 toegang tot de rekeningoverzichten en betalingen van uw creditcard

ICS Reviews

  • Gebrek aan motivatie bij medewerkers ICS/VISA. Alle bezitters van een VISA card hebben een brief ontvangen waarin staat dat men o.a. binnen 3 weken zich opnieuw moeten laten identificeren. Voor veel mensen een probleem omdat men niet in het bezit zijn van een smartphone of tablet. Hier niet op in gaan. Nergens staat in de Wet dat het moet gebeuren zoals ICS/VISA dit aan de kaarthouders oplegt. Binnenkort krijgt dit onderwerp veel media aandacht . Wacht dit eerst af alvorens u van alles overhoop gaat halen. Bellen, schrijven helpt niet. Er zit geen gemotiveerd personeel bij ICS/VISA achter de telefoon of pc die op een beschaafde wijze luisteren naar u als klant. ICS/VISA werkte in het verleden graag met witwassers waar veel geld aan te verdienen was. Er is ICS/VISA in het recente verleden meerdere malen hoge boetes opgelegd. De Tweede Kamer heeft de Wet aangepast waardoor ICS/VISA op korte termijn haar zaakjes moet regelen. Hoelang duurt het nog dat deze stinkende beerput met de naam ISC/VISA opengaat. Graag ramen en deuren gesloten houden.

    Sterke punten
    afwijken van de wettelijke regels. niet reageren op brieven en e-mails

    Zwakke punten
    niet op een beschaafde wijze aanspreekbaar niet gemotiveerde medewerkers

    Door Richard de Goede op 15 juni 2020 Reageer
  • Ik heb na 10 jaar mijn account opgezegd. Eerst blijkt dat je per week beperkt geld kunt terugboeken naar tegen rekening, dan weer zou iemand aan de deur komen voor paspoort/id controle (zelfs de overheid heeft dit recht niet !!) en eindelijk is de opzegtermijn afgelopen.... neen ik kan mijn restantje jaarbijdrage niet terugboeken. En neen, ICS boekt zelf niet terug kennelijk want het is 5 dagen geleden dat contract afliep. Moet niet gekker worden. Ben benieuwd wat de toezichthouder op de bankwereld hiervan zal vinden....

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    blokkeert kaart zonder melding te maken blokeert betaling zonder terug te boeken emails worden pas na 2 weken beantwoord en hetgeen hierboven in review is gesignaleerd.

    Door Helen op 29 februari 2020 Reageer
  • Via Facebook kreeg ik een aanbod voor een product dat ik in de VS bestelde. Na terugkomst van een zakenreis uit ’t buitenland bleek dat het pakket na lange tijd nog steeds niet gearriveerd was. Na enig speurwerk op internet bleek het om een bedrijf te gaan dat zich met oplichting bezighield. Dus diende ik een betwistingsformulier in bij ICS, de kaartuitgevende instantie van VISA. Deze blijft echter halstarrig weigeren tot terugbetaling over te gaan omdat ik net iets te traag met reageren bleek te zijn geweest; de oude termijn was ten opzichte van vroeger namelijk ingeperkt. Desondanks geen compensatie, nog coulance van ICS waardoor deze oplichting feitelijk faciliteert. Daar gaat een compleet dagloon waar ik hard voor heb moeten zwoegen. Misschien handiger om voor een andere kaart te kiezen; bijv. die van Mastercard. Goedkoper bovendien.

    Sterke punten
    An sich vriendelijk te woord gestaan, men begreep m'n klacht. Maar kwam niet tot een oplossing. Conclusie: men had mijn klacht dus toch niet begrepen.

    Zwakke punten
    Coulance komen in 't woordenboek van ICS niet voor, onwil wel.

    Door Eric op 20 januari 2020 Reageer
  • Ik mag niet gespreid terug betalen vanwege de leeftijd,heb verschillende keren gevraagd waarom dat niet kan,ik krijg geen antwoord en berichten hebben ze noooooiiiit ontvangen.Ook probeerden ze teveel te innen!

    Sterke punten
    Geen kunnen ontdekken

    Zwakke punten
    Arrogante medewerkers ,onbetrouwbare chef,waarschuwing vanwege overheid zou terecht zijn,zoiets als je vaak ziet:beware of pickpockets

    Door Willy op 8 september 2019 Reageer
  • Ik heb geprobeerd om een kaart aan te vragen. Dit duurde meer dan 3 maanden. Elke keer een E-mail terug dat de gegevens niet goed waren. Ik heb werkelijk alles opgestuurd tot jaaropgave toe en nog was het niet voldoende. Men wilde een copie van het bankafschrift met adres erbij. Inmiddels had ik al vele malen mijn adres gegevens gestuurd incl bsn enz enz. Nog moest ik bewijzen dat ik op het gegeven adres woon. Ik heb de vraag ook gesteld of ik bij de gemeente een gba moest ophalen. Alles gaat via de e-mail. Ik kreeg elke keer de mededeling terug onvoldoende gegevens aangeleverd. Ik sluit mij aan bij andere reviews: ga niet in zee met ze. Het is een onprofessioneel en klant onvriendelijk bedrijf. Ik heb de hele aanvraag geannuleerd waar ik echt geen spijt van gekregen heb.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Te veel. Verbaasd mij dat ze als bedrijf en bankier mogen bestaan.

    Door Rik op 8 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ICS hanteert een minimum inkomen van 1150 euro om in aanmerking te komen voor een creditcard. Heb een inkomen van minimaal 2300 euro maar kom om onduidelijk reden niet in aanmerking voor een tijdelijke creditcard. Heb nog nooit een creditcard gehad maar had er nu even een nodig omdat je anders geen auto kunt huren in Spanje. Maar nee hoor geen enkel begrip.

    Sterke punten
    GEEN ENKEL.

    Zwakke punten
    Alles

    Door Frans op 6 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Alles wat ik van dit bedrijf heb meegemaakt was diep ondermaats. Mogelijk hebben zij zich door een langlopende en ontoereikende overeenkomst met ABNAMRO iedere prikkel om kwaliteit te leveren en klantvriendelijk te werk te gaan verloren. En daar handelen ze naar.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen op de klant toegesneden dienstverlening, foute toon aan de telefoon, geen inlevingsvermogen, niet meedenken laat staan meewerken,

    Door Jaap Swank op 12 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wat een stelletje onprofessionele gekken! Full time werkzaam, goed inkomen, geen leningen, positieve bkr, keer op keer blijven ze raar doen over de aanvraag, elke keer is het anders! Ik wil niets met ze te maken hebben, hun knulligheid wekt enorm veel argwaan! Blijf bij ze weg!

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    ALLES!

    Door NR op 14 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na meerdere hoogst irritante ervaringen eindelijk maar een keer een review. ICS Nederland is een buitengemeen slecht georganiseerd bedrijf. Mensen aan de telefoon (zeker 10 verschillenden aan de lijn gehad). Mensen voelen zich structureel niet echt verantwoordelijk voor de klant; zijn vaak aan telefoon arrogant, laten je niet uitpraten, beloven dingen die niet blijken te kloppen, sturen kaarten naar verkeerd adres etc. Na eindeloos veel problemen en verzoeken uiteindelijk met heel veel moeite een hoofd sevice afdeling te spreken (Vente) gekregen die ogenschijnlijk de zaak geregeld had. Uiteindelijk bleek kaart in buitenland niet te activeren en bleek ook geen geld getrokken te kunnen worden.

    Sterke punten
    geen enkele

    Zwakke punten
    zie bovenstaande

    Door mol op 15 februari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Hebben teveel geld in rekening gebracht om het geld terug te krijgen weer 10 documenten plus administratie toesturen. Dus kijk uit oplichting

    Door Arnold op 22 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • OnbegrOnbegrijpelijk. Ik had ongeveer 25 jaar mijn creditcard,nog nooit een achterstand met betalen. Nu,door verkeerde aannames de card geblokkeerd!!! Wat een rare mensen lopen er op de wereld. Nu heb ik zelf gezegd; doe geen moeite, ik hoef hem niet meer.

    Door Willem Vrend op 4 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek ICS

Schrijf je eigen review