Visa en Mastercard Creditcard - Mijn ICS |
International Card Services
International Card Services geeft Visa en MasterCard uit. Via Mijn ICS heeft u 24/7 toegang tot de rekeningoverzichten en betalingen van uw creditcard
Ik ben op zoek naar lotgenoten, die bij ICS frauduleuze afboekingen hebben gehad. Ik ben aan het onderzoeken of ik juridische stappen kan ondernemen....
Zwakke punten arrogant en halsstarrig naar individuele klanten....ze gedragen als een verzekeringsmaatschappij -> ten alle tijden een claim afwijzen; daar gaat de winst van omhoog....
Mijn ervaring met ICS is om te janken! Mailen of Bellen? Via beide krijg je zeer onvriendelijk, en nog slechter advies of reactie over je vraag. Door zelf de desbetreffende dingen uit te hebben gezocht, konden ze me niet weigeren om een credit kaart te verschaffen! Je moet zoveel persoonlijke informatie delen met deze mensen, dat je bijna zal denken, is dit wel vertrouwd? Dat wanneer je een medewerker moet vertellen hoe het inelkaar zit, en deze toegeeft dat het haar ook allemaal niet zo veel uit maakt, is wel erg erg triest.
Sterke punten Doorverbinden, je laten wachten op een mail die ze binnen 12 uren zouden beantwoorden, je zeer onvriendelijk te woord staan, en niets voor je kunnen betekenen!
Zwakke punten Slechte klanten service, slechte mail communicatie, ongeschoold en onprofessioneel personeel.
Uit het niets wordt mijn Gold Card geblokkeerd! Zit ik in Spanje, dus geen autohuur etc mogelijk. Bellen met ICS (overigens een wachtrij van 20 minuten), wordt er doodleuk gezegd dat ik niet door een weet ik veel wat score ben gekomen. Heb deze kaart al 25 jaar, nooit een dag achterstand, prima BKR etc.etc , maar de computer zegt nee. Niemand denkt mee en ik zit in de problemen, echt schandalig dit!!!!
Opgelicht, tot 2x een bedrag afgeschreven niet herleidbaar waar voor. Vervolgens contact gezocht en moet 7,50 voor een nieuwe kaart betalen. dan wordt mij duidelijk gemaakt dat het wel mijn eigen schuld zal zijn er reclameren toch niets uithaalt. Met een dergelijke maatschappij is de oplichter verzekerd van een goede boterham over de rug van de credit card houder. Verzekerde betalingen, laat me niet lachen, zij zijn net zo crimineel als de oplichters. NOOIT AAN ICS BEGINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht met de ANWB creditcard een vertrouwde creditcard aan te schaffen, maar ohh wat een vreselijke miskleun. Toen er onverwachts meerdere bedragen werden afgeschreven de fraudedesk van ICS gebeld. Daar werd me duidelijk gemaakt het het geen fraude betrof en op mijn vraag waarom kwam geen antwoord. Kortom ze willen wel geld incasseren maar betrouwbaar ... NEE !!! Trap er niet in zoals ik deed en vermijd deze club.
Sterke punten Geen sterke punten alleen geld incasseren van onwetende burgers
Ben mn creditcard kwijtgeraakt en dacht ze zullen deze snel een andere opsturen maar niets is minder waar!! Zeg ga op vakantie en heb deze met spoed nodig Nada !!! Zo jammer heb anders geen klachten en was zeer tevreden maar dit stukje service had ik dan wel verwacht om extra ster te geven helaas
Sterke punten Overzichtelijk
Zwakke punten Niet snel iets kunnen regelen als Je ze nodig hebt
Al jaren een goed betalende klant, zonder schulden, die de card eigenlijk alleen gebruikt op vakantie in buitenland. Zoals voor autohuren en hotels voornamelijk in USA.
Na opzeggen van 2e creditcard, omdat we niet meer apart naar USA gaan moet ik opnieuw beoordeeld worden. Alle info verzonden, krijg nu wia en dadelijk met pensioen.
Alleen mijn, na opzeggen 2e card, inkomen wordt getoetst en ben afgewezen, terwijl ik ws meer inkomen heb als de mensen die daar werken, maar card past niet meer bij mijn financiële situatie!! Is mij per brief medegedeeld, niet persoonlijk gebeld, en ook geen (verplichte bij wet) in overleg om oplossing te zoeken en persoonlijke mogelijkheden te bespreken. Nee, ik moest zelf bellen en opgave is dat ze een zorgplicht hebben en mij niet in de financiële problemen willen brengen.
Kan een aantal redenen verzinnen, mijn vrouw geen card meer, ben te oud (pensioen),
Laatste jaren weinig tot geen gebruik van gemaakt mag niet meer gespreid betalen wat overigens geen probleem is deed dit soms omdat ik lui was.
Kortom ze willen je eigenlijk niet meer als klant. Gevraagd wat kan wel? Nou een debet creditcard, niet ingetrapt omdat deze zeker in USA niet wordt geaccepteerd, sta je op het vliegveld je huurauto af te halen!!!
Stelde nog voor om mijn systeem afwijzing nog door iemand persoonlijk te laten beoordelen, klojo’s, nou laat maar, wegwezen bij ICS ga wel naar American expres, of Holland Visacards (is niet van ICS) of een ander
LOL boven deze slechte revieuws staat reclame van ICS
Sterke punten Sterk in het ontmoedigen, systeem beoordeling maken en afwijzen van bestaande klanten en deze naar andere aanbieder te sturen
Zwakke punten Zeer klant onvriendelijk, nemen geen contact op om situatie te bespreken, als ze te
weinig aan je kunnen verdienen rot dan maar op.
Ben jaren lid van die tent en opeens past de kaart niet bij mij , het past niet bij mijn financiële situatie , ik kan er niks aan doen schrijven die honden maar goed nieuws ik vind het prima ze steken die kaart maar in hun reed ik geef -100 sterren gr johan ik ben heel boos 😡 😡😡😡😡
ICS benaderde mij om mijn financiële situatie te evalueren om te zien of die nog past bij mijn card en gespreid terugbetalen (doorlopend krediet) Daar heb ik aan voldaan en een week later kreeg ik een brief dat gezien mijn financiële situatie ik niet langer voor gespreid betalen in aanmerking kwam, terwijl ik dit al meer dan 20 jaar heb met toenemend inkomen. Na bellen werd mij na veel doorvragen verteld dat ICS af wil van de mogelijkheid om gespreid te betalen (doorlopend krediet), maar hier totaal niet eerlijk over communiceert. De CC mag behouden blijven, maar dan met een max. van 500 euro, terwijl ik al jaren als max 3200 euro heb. Dat ik met gebruikmaking van de Card voor volgend jaar juni al diverse deelbetalingen had gedaan voor ween lange reis door Canada en dat dit veel moeite zou moeten kosten om recht te trekken, interesseert ICS niet. Wat een enorm slechte klantenbinding en oneerlijke voorstelling van zaken. Wees eerlijk en zeg dat je een bepaald produkt om bedrijfseconomische redenen niet meer aanbiedt, maar neen, liegen tegen een klant.
Sterke punten geen
Zwakke punten heel erg oneerlijke communicatie met klant
Ongv 1 jaar geleden is mij Visa Card geblokkeerd omdat die niet binnen mijn financiele plaatje zou passen. Inmiddels is mijn financiele situatie veranderd/verbeterd maar kan alsnog niks met mijn Visa Card waar ik maandelijks voor betaal inclusief jaarlijkse bijdrage. Wel mag ik een nieuwe nieuwe aanvragen terwijl ik al een heb. Waardeloos bedrijf en product. Geen aanrader ook niet zakelijk. Het zijn ordinaire oplichters die verschuilen zich achter een zorgplicht. Inmiddels en CC aangevraagd en gekregen bij mijn Bank zonder enige problemen.
Zwakke punten Alles producten, klantenservice en medewerkers arrogant en heel onbeschoft.
De klantenservice is slecht of niet te bereiken ,
en heb je ze eindelijk te pakken dan word je onvriendelijk te woord gestaan.
Deze arrogante toko doet ook volop aan leeftijdsdiscriminatie.
Met een totale minachting voor hun klanten.
Onmenselijke benadering en wantrouwen richting de klant.
Ze zijn nu bezig met een campagne om trouwe ics card gebruikers om onduidelijke redenen te lozen.
Gelukkig zijn er andere card aanbieders en ben ik van ICS verlost
Blijf weg van ICS
Jammer dat het niet minder kan dan 1 ster , want die verdienen ze nog niet.
Voor 7, 50 kreeg ik een nieuwe kaart opgestuurd, die is nooit aangekomen. Na heen en weer gemail bleek dat de kaart naar een verkeerd adres was gestuurd.
In elke mail werd een ander advies gegeven en er werd niet gekeken naar wat er daarvoor al besproken was.
Erg slecht, er werd mij verteld dat het adres wat ze gebruikt hadden van de bank afkwam maar bij controle bleek bij de bank alles in orde te zijn.
Er kon niet verteld worden wat het adres was dat ze hadden gebruikt, of worden bevestigd of mijn adres was wat ze hadden staan.
Wel konden ze me een nieuwe kaart opsturen voor 7,50 . Maar waar die dan naartoe zou worden gestuurd, dat kon mij ook niet worden verteld.
Afijn, na 12 mails de brui aan gegeven en mijn kaart opgezegd.
Sterke punten Ik ben klant geweest voor jaren
Zwakke punten Enorm slechte klantenservice en communicatie + slechte administratie
Vanavond kreeg ik de suggestie na een negatieve review over booking.com om een site te benaderen die snel de klacht kon oplossen (klinkt achteraf heel naïef). Deze site heeft geprobeerd via verificatietrucs geld van mijn creditcard af te boeken. Nadat ik er eerst toch was ingestonken, heb ik later gezegd dat ik het niet vertrouwde, was die site uit de lucht. Ook de vrouw die me het idee aan de hand had gedaan, had haar bijdrage verwijderd. Ik heb verlies en diefstalnummer van de card gebeld. Die hadden twijfelachtige transacties gedetecteerd en geblokkeerd. Dat heeft me toch een paar honderd euro bespaard. Dank voor de waakzaamheid
Voldoende vermogen, voldoende inkomen, 40 jaar klant ABN, krediet kaart aangevraagd, 1000 limiet, ICS vind dit toch dan een heel probleem. Blijf bij dit bedrijf weg ! front office back office dramatisch !
Gisteren kreeg ik het verzoek om mijn online-identificatie volledig te maken met een foto van mijn paspoort en een selfie. Dit druist tegen mijn principes in.
Dan maar geen creditkaart meer.
Totale arrogantie, geäutomatiseerde starheid ( "computer zegt nee" ) waar zelfs hun medewerkers niet omheen kunnen, zelfs niet als onderdeel van een klachtafhandeling. ICSCards is op dit moment bezig met actief trouwe en netjes betalende klanten afstoten, zogenaamd om aan hun zorgplicht te voldoen. Hierbij stellen ze bizarre grenzen om te besluiten dat een faciliteit voor gespreid betalen ineens niet meer geschikt zou zijn. Alleen deze faciliteit eraf halen en van de kaart weer een normale debit card maken is hierbij niet mogelijk. Ze willen je gewoon kwijt als klant.
Sterke punten Dat het ze op de 1 of andere bizarre manier gelukt is om zo ongeveer monopolist te worden op de markt voor Mastercards en VISA cards in Nederland
Na simpelweg een vraag te stellen waarom mijn creditcard (gekoppeld aan ABN Amro) geheel ingetrokken was en te vragen naar de eisen waaraan ik dien te voldoen voor een nieuwe aanvraag, ben ik zo honds brutaal behandeld. Dhr Timo Berendse is zonder meer de meest onsuccesvolle werknemer waar ik ooit mee heb mogen spreken. Brutaal, laat je niet uitpraten, weigert te luisteren naar een simpele vraag.
Werkelijk waar een regelrechte ramp dit bedrijf en deze man. Het is dat ik niet lager dan een 1 ster kan beoordelen, anders zat ik al op -5!
Dhr Berendsen beweert ook de klachten sowieso niet in behandeling te nemen.
De onprofessionele houding van deze simpele ziel is werkelijk waar stuitend.
Vraag simpelweg ergens anders een kaart aan. Zijn zat anderen.
Sterke punten Niks!
Zwakke punten Dhr Timo Berendsen dient per direct op staande voet te worden ontslagen. Onprofessioneel, brutaal, geen fatsoen, etc.
Klavhten worden direct de prullenbak ingeworpen volgens dhr Berendsen.
Een bedrijf van geautomatiseerde arrogantie, staat een universum buiten onze aarde!
Sterke punten Ik zou het niet weten, welke mensen lukt het in vredesnaam om online een card aan te vragen, er heerst gewoonweg een ontmoedigingsbeleid, als je uiteindelijk via alle kromme bewegingen je moet identificeren en je weet zeker dat dit goed gaat krijg je een bericht terug begin opnieuw! Zelfs als je 1 cent hebt gestort krijg je het bericht terug overboeking mislukt.
Bij de gratie van wat kan dit bedrijf bestaan of bestaat het omdat het is overgenomen in tijden dat
alles nog normaal was.
Zwakke punten Slecht, slecht, de arrogantie druipt van mijn scherm af, 1 ster? zelfs dat niet, ik heb de boel al (online) geregeld met mijn gewone bank, nog goedkoper ook!
Helaas is 1 ster eigenlijk nog teveel voor mijn recente ervaring met ICScards. Na vele jaren tevreden deze card te hebben gebruikt, ben ik nu totaal verbijsterd over de werkwijze van dit bedrijf. Omdat ik niet op tijd mijn financiele informatie heb aangeleverd is zonder enkel bericht mijn card geblokkeerd. Op dit moment verblijf ik in het buitenland dus dat is heel ongelukkig. Na drie kwartier wachten aan de telefoon had ik een medewerker aan de lijn. Hij kon uit coulance de blokkering 1 maal ongedaan maken als ik de financiele gegevens binnen 10 dagen zou aanleveren. Hoewel ik dit eigenlijk bizar vindt na zo vele jaren zonder problemen gebruik te hebben gemaakt van de kaart en zonder dat er nog een betaling open stond ben ik hier akkoord mee gegaan. Op mijn persoonlijke pagina bij ICS stonden 2 taken open. Als eerste mijn financiele gegevens ingevuld, daarna die van mijn echtgenoot. Helaas kreeg ik na het invullen van zijn gegevens een errormelding. Weer bellen, weer een half uur in de wacht gehangen. Alles uitgelegd aan de medewerker. Deze deelde mij doodleuk mee dat men alleen uit gaat van mijn inkomen want ik ben de hoofdkaart houder. Het veel hogere inkomen van mijn man telt nu ineens niet meer mee en dat kon ook niet gewijzigd worden. Gevolg: De kaart zal wel geblokkeerd gaan worden.
De hoofdkaart houder kan niet gewijzigd worden. Mijn man zou dan opnieuw de card moeten gaan aanvragen! Volgens mij zijn ze daar helemaal knettergek geworden bij Visa. Ik heb inmiddels een andere creditcard elders aangevraagd. Na tientallen jaren ben ik helemaal misselijk van deze werkwijze. En dan hebben ze het over Zorgplicht. Bah. Ik heb overigens ook contact opgenomen met de ANWB hierover. Tenslotte verbinden zij hun naam aan dit product. Ik wacht nog op een reactie
Bij Trustpilot streven we naar transparantie.
Meer info
Amateurs 1e klas daar! Daarnaast respectloos hoe er met mensen wordt omgegaan die jaren hebben betaald! Wat een stelletje verschrikkelijke ambtenaren werken daar. De reviews kloppen helaas precies! Een schande voor de banken die zich met dit bedrijf hebben ingelaten!
Sterke punten 40 minuten in de wacht staan IPV een uur
Waardeloze kaart ISC veel storingen particulier en vooral zakelijk niet te gebruiken. Als je op zondag geld overmaakt staat het pas maandag op de kaart. Ik ben dan ook heel snel overgestapt naar Transferwise werkt perfect boven verwachting nog nooit zoiets meegemaakt. Jullie gaan mij bedanken hiervoor vraag hun kaart aan en ervaar eens het verschil. ISC nooit en nooit meer wij zijn verlost!
Ik ben al drie maanden bezig met de gevraagde documenten aan te leveren voor de beoordeling financiële ruimte. Telkens vragen ze dezelfde documenten, na keer op keer aangeleverd te hebben is het nog niet goed. Ik heb de stekker eruit getrokken en heb een ING creditcard aangevraagd en binnen enkele dagen gekregen. ICS heeft haar interne processen niet op orde, chaos!\\r\\n\\r\\n
Frauduleze afboekingen
Ik ben op zoek naar lotgenoten, die bij ICS frauduleuze afboekingen hebben gehad. Ik ben aan het onderzoeken of ik juridische stappen kan ondernemen....
Je kunt mij e-mailen op: [email protected]
Sterke punten
Groot, log en halsstarrig
Zwakke punten
arrogant en halsstarrig naar individuele klanten....ze gedragen als een verzekeringsmaatschappij -> ten alle tijden een claim afwijzen; daar gaat de winst van omhoog....
Slecht en onvriendelijk
Mijn ervaring met ICS is om te janken! Mailen of Bellen? Via beide krijg je zeer onvriendelijk, en nog slechter advies of reactie over je vraag. Door zelf de desbetreffende dingen uit te hebben gezocht, konden ze me niet weigeren om een credit kaart te verschaffen! Je moet zoveel persoonlijke informatie delen met deze mensen, dat je bijna zal denken, is dit wel vertrouwd? Dat wanneer je een medewerker moet vertellen hoe het inelkaar zit, en deze toegeeft dat het haar ook allemaal niet zo veel uit maakt, is wel erg erg triest.
Sterke punten
Doorverbinden, je laten wachten op een mail die ze binnen 12 uren zouden beantwoorden, je zeer onvriendelijk te woord staan, en niets voor je kunnen betekenen!
Zwakke punten
Slechte klanten service, slechte mail communicatie, ongeschoold en onprofessioneel personeel.
Uit het niets geblokkeerd
Uit het niets wordt mijn Gold Card geblokkeerd! Zit ik in Spanje, dus geen autohuur etc mogelijk. Bellen met ICS (overigens een wachtrij van 20 minuten), wordt er doodleuk gezegd dat ik niet door een weet ik veel wat score ben gekomen. Heb deze kaart al 25 jaar, nooit een dag achterstand, prima BKR etc.etc , maar de computer zegt nee. Niemand denkt mee en ik zit in de problemen, echt schandalig dit!!!!
zeer negatiye
Opgelicht, tot 2x een bedrag afgeschreven niet herleidbaar waar voor. Vervolgens contact gezocht en moet 7,50 voor een nieuwe kaart betalen. dan wordt mij duidelijk gemaakt dat het wel mijn eigen schuld zal zijn er reclameren toch niets uithaalt. Met een dergelijke maatschappij is de oplichter verzekerd van een goede boterham over de rug van de credit card houder. Verzekerde betalingen, laat me niet lachen, zij zijn net zo crimineel als de oplichters. NOOIT AAN ICS BEGINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sterke punten
de klant in hun hemd laten staan.
Zwakke punten
de klant helpen
Zware teleurstelling suport
Ik ben zeer teleurgesteld in hun klantenservice, gebrek aan veiligheid en gebrek aan verzekering. Ik ben zwaar opgelicht.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Gebrek aan verzekering, gebrek aan begrip en empathie. Zeer brutale medewerkers.
Zware teleurstelling suport
Ik ben zeer teleurgesteld in hun klantenservice, gebrek aan veiligheid en gebrek aan verzekering. Ik ben zwaar opgelicht.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Gebrek aan verzekering, gebrek aan begrip en empathie. Zeer brutale medewerkers.
ANWB creditcard .... niet doen
Ik dacht met de ANWB creditcard een vertrouwde creditcard aan te schaffen, maar ohh wat een vreselijke miskleun. Toen er onverwachts meerdere bedragen werden afgeschreven de fraudedesk van ICS gebeld. Daar werd me duidelijk gemaakt het het geen fraude betrof en op mijn vraag waarom kwam geen antwoord. Kortom ze willen wel geld incasseren maar betrouwbaar ... NEE !!! Trap er niet in zoals ik deed en vermijd deze club.
Sterke punten
Geen sterke punten alleen geld incasseren van onwetende burgers
Zwakke punten
Alles
Ze regelen niet snel iets
Ben mn creditcard kwijtgeraakt en dacht ze zullen deze snel een andere opsturen maar niets is minder waar!! Zeg ga op vakantie en heb deze met spoed nodig Nada !!! Zo jammer heb anders geen klachten en was zeer tevreden maar dit stukje service had ik dan wel verwacht om extra ster te geven helaas
Sterke punten
Overzichtelijk
Zwakke punten
Niet snel iets kunnen regelen als Je ze nodig hebt
Ze willen je niet als klant
Al jaren een goed betalende klant, zonder schulden, die de card eigenlijk alleen gebruikt op vakantie in buitenland. Zoals voor autohuren en hotels voornamelijk in USA.
Na opzeggen van 2e creditcard, omdat we niet meer apart naar USA gaan moet ik opnieuw beoordeeld worden. Alle info verzonden, krijg nu wia en dadelijk met pensioen.
Alleen mijn, na opzeggen 2e card, inkomen wordt getoetst en ben afgewezen, terwijl ik ws meer inkomen heb als de mensen die daar werken, maar card past niet meer bij mijn financiële situatie!! Is mij per brief medegedeeld, niet persoonlijk gebeld, en ook geen (verplichte bij wet) in overleg om oplossing te zoeken en persoonlijke mogelijkheden te bespreken. Nee, ik moest zelf bellen en opgave is dat ze een zorgplicht hebben en mij niet in de financiële problemen willen brengen.
Kan een aantal redenen verzinnen, mijn vrouw geen card meer, ben te oud (pensioen),
Laatste jaren weinig tot geen gebruik van gemaakt mag niet meer gespreid betalen wat overigens geen probleem is deed dit soms omdat ik lui was.
Kortom ze willen je eigenlijk niet meer als klant. Gevraagd wat kan wel? Nou een debet creditcard, niet ingetrapt omdat deze zeker in USA niet wordt geaccepteerd, sta je op het vliegveld je huurauto af te halen!!!
Stelde nog voor om mijn systeem afwijzing nog door iemand persoonlijk te laten beoordelen, klojo’s, nou laat maar, wegwezen bij ICS ga wel naar American expres, of Holland Visacards (is niet van ICS) of een ander
LOL boven deze slechte revieuws staat reclame van ICS
Sterke punten
Sterk in het ontmoedigen, systeem beoordeling maken en afwijzen van bestaande klanten en deze naar andere aanbieder te sturen
Zwakke punten
Zeer klant onvriendelijk, nemen geen contact op om situatie te bespreken, als ze te
weinig aan je kunnen verdienen rot dan maar op.
Hele slechte organisatie
Ben jaren lid van die tent en opeens past de kaart niet bij mij , het past niet bij mijn financiële situatie , ik kan er niks aan doen schrijven die honden maar goed nieuws ik vind het prima ze steken die kaart maar in hun reed ik geef -100 sterren gr johan ik ben heel boos 😡 😡😡😡😡
Sterke punten
Hebben niet
Zwakke punten
Teveel om op te schrijven
bedrieglijke voorlichting
ICS benaderde mij om mijn financiële situatie te evalueren om te zien of die nog past bij mijn card en gespreid terugbetalen (doorlopend krediet) Daar heb ik aan voldaan en een week later kreeg ik een brief dat gezien mijn financiële situatie ik niet langer voor gespreid betalen in aanmerking kwam, terwijl ik dit al meer dan 20 jaar heb met toenemend inkomen. Na bellen werd mij na veel doorvragen verteld dat ICS af wil van de mogelijkheid om gespreid te betalen (doorlopend krediet), maar hier totaal niet eerlijk over communiceert. De CC mag behouden blijven, maar dan met een max. van 500 euro, terwijl ik al jaren als max 3200 euro heb. Dat ik met gebruikmaking van de Card voor volgend jaar juni al diverse deelbetalingen had gedaan voor ween lange reis door Canada en dat dit veel moeite zou moeten kosten om recht te trekken, interesseert ICS niet. Wat een enorm slechte klantenbinding en oneerlijke voorstelling van zaken. Wees eerlijk en zeg dat je een bepaald produkt om bedrijfseconomische redenen niet meer aanbiedt, maar neen, liegen tegen een klant.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
heel erg oneerlijke communicatie met klant
ICS cards waardeloos bedrijf
Ongv 1 jaar geleden is mij Visa Card geblokkeerd omdat die niet binnen mijn financiele plaatje zou passen. Inmiddels is mijn financiele situatie veranderd/verbeterd maar kan alsnog niks met mijn Visa Card waar ik maandelijks voor betaal inclusief jaarlijkse bijdrage. Wel mag ik een nieuwe nieuwe aanvragen terwijl ik al een heb. Waardeloos bedrijf en product. Geen aanrader ook niet zakelijk. Het zijn ordinaire oplichters die verschuilen zich achter een zorgplicht. Inmiddels en CC aangevraagd en gekregen bij mijn Bank zonder enige problemen.
Zwakke punten
Alles producten, klantenservice en medewerkers arrogant en heel onbeschoft.
Slechter kan niet
De klantenservice is slecht of niet te bereiken ,
en heb je ze eindelijk te pakken dan word je onvriendelijk te woord gestaan.
Deze arrogante toko doet ook volop aan leeftijdsdiscriminatie.
Met een totale minachting voor hun klanten.
Onmenselijke benadering en wantrouwen richting de klant.
Ze zijn nu bezig met een campagne om trouwe ics card gebruikers om onduidelijke redenen te lozen.
Gelukkig zijn er andere card aanbieders en ben ik van ICS verlost
Blijf weg van ICS
Jammer dat het niet minder kan dan 1 ster , want die verdienen ze nog niet.
Sterke punten
Totale minachting van de klant
Zwakke punten
Alles , hun totale werkwijze
Zeer slechte klantenservice
Zeer slechte klantenservice,
Voor 7, 50 kreeg ik een nieuwe kaart opgestuurd, die is nooit aangekomen. Na heen en weer gemail bleek dat de kaart naar een verkeerd adres was gestuurd.
In elke mail werd een ander advies gegeven en er werd niet gekeken naar wat er daarvoor al besproken was.
Erg slecht, er werd mij verteld dat het adres wat ze gebruikt hadden van de bank afkwam maar bij controle bleek bij de bank alles in orde te zijn.
Er kon niet verteld worden wat het adres was dat ze hadden gebruikt, of worden bevestigd of mijn adres was wat ze hadden staan.
Wel konden ze me een nieuwe kaart opsturen voor 7,50 . Maar waar die dan naartoe zou worden gestuurd, dat kon mij ook niet worden verteld.
Afijn, na 12 mails de brui aan gegeven en mijn kaart opgezegd.
Sterke punten
Ik ben klant geweest voor jaren
Zwakke punten
Enorm slechte klantenservice en communicatie + slechte administratie
Hulde aan waakzame ICS
Vanavond kreeg ik de suggestie na een negatieve review over booking.com om een site te benaderen die snel de klacht kon oplossen (klinkt achteraf heel naïef). Deze site heeft geprobeerd via verificatietrucs geld van mijn creditcard af te boeken. Nadat ik er eerst toch was ingestonken, heb ik later gezegd dat ik het niet vertrouwde, was die site uit de lucht. Ook de vrouw die me het idee aan de hand had gedaan, had haar bijdrage verwijderd. Ik heb verlies en diefstalnummer van de card gebeld. Die hadden twijfelachtige transacties gedetecteerd en geblokkeerd. Dat heeft me toch een paar honderd euro bespaard. Dank voor de waakzaamheid
Sterke punten
Ze letten goed op
Zwakke punten
Geen
ICS, blijf hier weg !
Voldoende vermogen, voldoende inkomen, 40 jaar klant ABN, krediet kaart aangevraagd, 1000 limiet, ICS vind dit toch dan een heel probleem. Blijf bij dit bedrijf weg ! front office back office dramatisch !
Sterke punten
Dikke plaat voor hun hoofd.
Zwakke punten
Niet menselijk.
Waardeloos.
Gisteren kreeg ik het verzoek om mijn online-identificatie volledig te maken met een foto van mijn paspoort en een selfie. Dit druist tegen mijn principes in.
Dan maar geen creditkaart meer.
Waardeloos maffioos bedrijf dat de Nederlandse markt voor creditcards verziekt
Totale arrogantie, geäutomatiseerde starheid ( "computer zegt nee" ) waar zelfs hun medewerkers niet omheen kunnen, zelfs niet als onderdeel van een klachtafhandeling. ICSCards is op dit moment bezig met actief trouwe en netjes betalende klanten afstoten, zogenaamd om aan hun zorgplicht te voldoen. Hierbij stellen ze bizarre grenzen om te besluiten dat een faciliteit voor gespreid betalen ineens niet meer geschikt zou zijn. Alleen deze faciliteit eraf halen en van de kaart weer een normale debit card maken is hierbij niet mogelijk. Ze willen je gewoon kwijt als klant.
Sterke punten
Dat het ze op de 1 of andere bizarre manier gelukt is om zo ongeveer monopolist te worden op de markt voor Mastercards en VISA cards in Nederland
Zwakke punten
Alles
belachelijk dat ics aan de deur moet komen voor identificatie. Druist tegen de privacy regels is.
ICS eist identificatie en komt prive langs om je paspoort te laten. Wat een absurde bureaucratie.
Neem een andere kaart.
Zwakke punten
slechte identificatie procedure
Zeer klantonvriendelijk en waardeloos bedrijf
Na simpelweg een vraag te stellen waarom mijn creditcard (gekoppeld aan ABN Amro) geheel ingetrokken was en te vragen naar de eisen waaraan ik dien te voldoen voor een nieuwe aanvraag, ben ik zo honds brutaal behandeld. Dhr Timo Berendse is zonder meer de meest onsuccesvolle werknemer waar ik ooit mee heb mogen spreken. Brutaal, laat je niet uitpraten, weigert te luisteren naar een simpele vraag.
Werkelijk waar een regelrechte ramp dit bedrijf en deze man. Het is dat ik niet lager dan een 1 ster kan beoordelen, anders zat ik al op -5!
Dhr Berendsen beweert ook de klachten sowieso niet in behandeling te nemen.
De onprofessionele houding van deze simpele ziel is werkelijk waar stuitend.
Vraag simpelweg ergens anders een kaart aan. Zijn zat anderen.
Sterke punten
Niks!
Zwakke punten
Dhr Timo Berendsen dient per direct op staande voet te worden ontslagen. Onprofessioneel, brutaal, geen fatsoen, etc.
Klavhten worden direct de prullenbak ingeworpen volgens dhr Berendsen.
Arrogant bedrijf en arrogante geautomatiseerde intake
Een bedrijf van geautomatiseerde arrogantie, staat een universum buiten onze aarde!
Sterke punten
Ik zou het niet weten, welke mensen lukt het in vredesnaam om online een card aan te vragen, er heerst gewoonweg een ontmoedigingsbeleid, als je uiteindelijk via alle kromme bewegingen je moet identificeren en je weet zeker dat dit goed gaat krijg je een bericht terug begin opnieuw! Zelfs als je 1 cent hebt gestort krijg je het bericht terug overboeking mislukt.
Bij de gratie van wat kan dit bedrijf bestaan of bestaat het omdat het is overgenomen in tijden dat
alles nog normaal was.
Zwakke punten
Slecht, slecht, de arrogantie druipt van mijn scherm af, 1 ster? zelfs dat niet, ik heb de boel al (online) geregeld met mijn gewone bank, nog goedkoper ook!
waardeloos
Helaas is 1 ster eigenlijk nog teveel voor mijn recente ervaring met ICScards. Na vele jaren tevreden deze card te hebben gebruikt, ben ik nu totaal verbijsterd over de werkwijze van dit bedrijf. Omdat ik niet op tijd mijn financiele informatie heb aangeleverd is zonder enkel bericht mijn card geblokkeerd. Op dit moment verblijf ik in het buitenland dus dat is heel ongelukkig. Na drie kwartier wachten aan de telefoon had ik een medewerker aan de lijn. Hij kon uit coulance de blokkering 1 maal ongedaan maken als ik de financiele gegevens binnen 10 dagen zou aanleveren. Hoewel ik dit eigenlijk bizar vindt na zo vele jaren zonder problemen gebruik te hebben gemaakt van de kaart en zonder dat er nog een betaling open stond ben ik hier akkoord mee gegaan. Op mijn persoonlijke pagina bij ICS stonden 2 taken open. Als eerste mijn financiele gegevens ingevuld, daarna die van mijn echtgenoot. Helaas kreeg ik na het invullen van zijn gegevens een errormelding. Weer bellen, weer een half uur in de wacht gehangen. Alles uitgelegd aan de medewerker. Deze deelde mij doodleuk mee dat men alleen uit gaat van mijn inkomen want ik ben de hoofdkaart houder. Het veel hogere inkomen van mijn man telt nu ineens niet meer mee en dat kon ook niet gewijzigd worden. Gevolg: De kaart zal wel geblokkeerd gaan worden.
De hoofdkaart houder kan niet gewijzigd worden. Mijn man zou dan opnieuw de card moeten gaan aanvragen! Volgens mij zijn ze daar helemaal knettergek geworden bij Visa. Ik heb inmiddels een andere creditcard elders aangevraagd. Na tientallen jaren ben ik helemaal misselijk van deze werkwijze. En dan hebben ze het over Zorgplicht. Bah. Ik heb overigens ook contact opgenomen met de ANWB hierover. Tenslotte verbinden zij hun naam aan dit product. Ik wacht nog op een reactie
Bij Trustpilot streven we naar transparantie.
Meer info
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Totaal niet meer klantgericht.
Belastingsdienst 2.0 !?
Amateurs 1e klas daar! Daarnaast respectloos hoe er met mensen wordt omgegaan die jaren hebben betaald! Wat een stelletje verschrikkelijke ambtenaren werken daar. De reviews kloppen helaas precies! Een schande voor de banken die zich met dit bedrijf hebben ingelaten!
Sterke punten
40 minuten in de wacht staan IPV een uur
Zwakke punten
Zie het internet !
Waardeloos bedrijf ISC Nooit meer!
Waardeloze kaart ISC veel storingen particulier en vooral zakelijk niet te gebruiken. Als je op zondag geld overmaakt staat het pas maandag op de kaart. Ik ben dan ook heel snel overgestapt naar Transferwise werkt perfect boven verwachting nog nooit zoiets meegemaakt. Jullie gaan mij bedanken hiervoor vraag hun kaart aan en ervaar eens het verschil. ISC nooit en nooit meer wij zijn verlost!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles veel storingen
Chaos
Ik ben al drie maanden bezig met de gevraagde documenten aan te leveren voor de beoordeling financiële ruimte. Telkens vragen ze dezelfde documenten, na keer op keer aangeleverd te hebben is het nog niet goed. Ik heb de stekker eruit getrokken en heb een ING creditcard aangevraagd en binnen enkele dagen gekregen. ICS heeft haar interne processen niet op orde, chaos!\\r\\n\\r\\n
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Chaos en niet klantgericht