Visa en Mastercard Creditcard - Mijn ICS | International Card Services International Card Services geeft Visa en MasterCard uit. Via Mijn ICS heeft u 24/7 toegang tot de rekeningoverzichten en betalingen van uw creditcard

ICS Reviews

    Hele slechte organisatie

    Ben jaren lid van die tent en opeens past de kaart niet bij mij , het past niet bij mijn financiĆ«le situatie , ik kan er niks aan doen schrijven die honden maar goed nieuws ik vind het prima ze steken die kaart maar in hun reed ik geef -100 sterren gr johan ik ben heel boos šŸ˜” šŸ˜”šŸ˜”šŸ˜”šŸ˜”

    Sterke punten
    Hebben niet

    Zwakke punten
    Teveel om op te schrijven

    bedrieglijke voorlichting

    ICS benaderde mij om mijn financiƫle situatie te evalueren om te zien of die nog past bij mijn card en gespreid terugbetalen (doorlopend krediet) Daar heb ik aan voldaan en een week later kreeg ik een brief dat gezien mijn financiƫle situatie ik niet langer voor gespreid betalen in aanmerking kwam, terwijl ik dit al meer dan 20 jaar heb met toenemend inkomen. Na bellen werd mij na veel doorvragen verteld dat ICS af wil van de mogelijkheid om gespreid te betalen (doorlopend krediet), maar hier totaal niet eerlijk over communiceert. De CC mag behouden blijven, maar dan met een max. van 500 euro, terwijl ik al jaren als max 3200 euro heb. Dat ik met gebruikmaking van de Card voor volgend jaar juni al diverse deelbetalingen had gedaan voor ween lange reis door Canada en dat dit veel moeite zou moeten kosten om recht te trekken, interesseert ICS niet. Wat een enorm slechte klantenbinding en oneerlijke voorstelling van zaken. Wees eerlijk en zeg dat je een bepaald produkt om bedrijfseconomische redenen niet meer aanbiedt, maar neen, liegen tegen een klant.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    heel erg oneerlijke communicatie met klant

    ICS cards waardeloos bedrijf

    Ongv 1 jaar geleden is mij Visa Card geblokkeerd omdat die niet binnen mijn financiele plaatje zou passen. Inmiddels is mijn financiele situatie veranderd/verbeterd maar kan alsnog niks met mijn Visa Card waar ik maandelijks voor betaal inclusief jaarlijkse bijdrage. Wel mag ik een nieuwe nieuwe aanvragen terwijl ik al een heb. Waardeloos bedrijf en product. Geen aanrader ook niet zakelijk. Het zijn ordinaire oplichters die verschuilen zich achter een zorgplicht. Inmiddels en CC aangevraagd en gekregen bij mijn Bank zonder enige problemen.

    Zwakke punten
    Alles producten, klantenservice en medewerkers arrogant en heel onbeschoft.

    Slechter kan niet

    De klantenservice is slecht of niet te bereiken , en heb je ze eindelijk te pakken dan word je onvriendelijk te woord gestaan. Deze arrogante toko doet ook volop aan leeftijdsdiscriminatie. Met een totale minachting voor hun klanten. Onmenselijke benadering en wantrouwen richting de klant. Ze zijn nu bezig met een campagne om trouwe ics card gebruikers om onduidelijke redenen te lozen. Gelukkig zijn er andere card aanbieders en ben ik van ICS verlost Blijf weg van ICS Jammer dat het niet minder kan dan 1 ster , want die verdienen ze nog niet.

    Sterke punten
    Totale minachting van de klant

    Zwakke punten
    Alles , hun totale werkwijze

    Zeer slechte klantenservice

    Zeer slechte klantenservice, Voor 7, 50 kreeg ik een nieuwe kaart opgestuurd, die is nooit aangekomen. Na heen en weer gemail bleek dat de kaart naar een verkeerd adres was gestuurd. In elke mail werd een ander advies gegeven en er werd niet gekeken naar wat er daarvoor al besproken was. Erg slecht, er werd mij verteld dat het adres wat ze gebruikt hadden van de bank afkwam maar bij controle bleek bij de bank alles in orde te zijn. Er kon niet verteld worden wat het adres was dat ze hadden gebruikt, of worden bevestigd of mijn adres was wat ze hadden staan. Wel konden ze me een nieuwe kaart opsturen voor 7,50 . Maar waar die dan naartoe zou worden gestuurd, dat kon mij ook niet worden verteld. Afijn, na 12 mails de brui aan gegeven en mijn kaart opgezegd.

    Sterke punten
    Ik ben klant geweest voor jaren

    Zwakke punten
    Enorm slechte klantenservice en communicatie + slechte administratie

    Hulde aan waakzame ICS

    Vanavond kreeg ik de suggestie na een negatieve review over booking.com om een site te benaderen die snel de klacht kon oplossen (klinkt achteraf heel naĆÆef). Deze site heeft geprobeerd via verificatietrucs geld van mijn creditcard af te boeken. Nadat ik er eerst toch was ingestonken, heb ik later gezegd dat ik het niet vertrouwde, was die site uit de lucht. Ook de vrouw die me het idee aan de hand had gedaan, had haar bijdrage verwijderd. Ik heb verlies en diefstalnummer van de card gebeld. Die hadden twijfelachtige transacties gedetecteerd en geblokkeerd. Dat heeft me toch een paar honderd euro bespaard. Dank voor de waakzaamheid

    Sterke punten
    Ze letten goed op

    Zwakke punten
    Geen

    ICS, blijf hier weg !

    Voldoende vermogen, voldoende inkomen, 40 jaar klant ABN, krediet kaart aangevraagd, 1000 limiet, ICS vind dit toch dan een heel probleem. Blijf bij dit bedrijf weg ! front office back office dramatisch !

    Sterke punten
    Dikke plaat voor hun hoofd.

    Zwakke punten
    Niet menselijk.

    Waardeloos.

    Gisteren kreeg ik het verzoek om mijn online-identificatie volledig te maken met een foto van mijn paspoort en een selfie. Dit druist tegen mijn principes in. Dan maar geen creditkaart meer.

    Waardeloos maffioos bedrijf dat de Nederlandse markt voor creditcards verziekt

    Totale arrogantie, geƤutomatiseerde starheid ( "computer zegt nee" ) waar zelfs hun medewerkers niet omheen kunnen, zelfs niet als onderdeel van een klachtafhandeling. ICSCards is op dit moment bezig met actief trouwe en netjes betalende klanten afstoten, zogenaamd om aan hun zorgplicht te voldoen. Hierbij stellen ze bizarre grenzen om te besluiten dat een faciliteit voor gespreid betalen ineens niet meer geschikt zou zijn. Alleen deze faciliteit eraf halen en van de kaart weer een normale debit card maken is hierbij niet mogelijk. Ze willen je gewoon kwijt als klant.

    Sterke punten
    Dat het ze op de 1 of andere bizarre manier gelukt is om zo ongeveer monopolist te worden op de markt voor Mastercards en VISA cards in Nederland

    Zwakke punten
    Alles

    belachelijk dat ics aan de deur moet komen voor identificatie. Druist tegen de privacy regels is.

    ICS eist identificatie en komt prive langs om je paspoort te laten. Wat een absurde bureaucratie. Neem een andere kaart.

    Zwakke punten
    slechte identificatie procedure

    Zeer klantonvriendelijk en waardeloos bedrijf

    Na simpelweg een vraag te stellen waarom mijn creditcard (gekoppeld aan ABN Amro) geheel ingetrokken was en te vragen naar de eisen waaraan ik dien te voldoen voor een nieuwe aanvraag, ben ik zo honds brutaal behandeld. Dhr Timo Berendse is zonder meer de meest onsuccesvolle werknemer waar ik ooit mee heb mogen spreken. Brutaal, laat je niet uitpraten, weigert te luisteren naar een simpele vraag. Werkelijk waar een regelrechte ramp dit bedrijf en deze man. Het is dat ik niet lager dan een 1 ster kan beoordelen, anders zat ik al op -5! Dhr Berendsen beweert ook de klachten sowieso niet in behandeling te nemen. De onprofessionele houding van deze simpele ziel is werkelijk waar stuitend. Vraag simpelweg ergens anders een kaart aan. Zijn zat anderen.

    Sterke punten
    Niks!

    Zwakke punten
    Dhr Timo Berendsen dient per direct op staande voet te worden ontslagen. Onprofessioneel, brutaal, geen fatsoen, etc. Klavhten worden direct de prullenbak ingeworpen volgens dhr Berendsen.

    Arrogant bedrijf en arrogante geautomatiseerde intake

    Een bedrijf van geautomatiseerde arrogantie, staat een universum buiten onze aarde!

    Sterke punten
    Ik zou het niet weten, welke mensen lukt het in vredesnaam om online een card aan te vragen, er heerst gewoonweg een ontmoedigingsbeleid, als je uiteindelijk via alle kromme bewegingen je moet identificeren en je weet zeker dat dit goed gaat krijg je een bericht terug begin opnieuw! Zelfs als je 1 cent hebt gestort krijg je het bericht terug overboeking mislukt. Bij de gratie van wat kan dit bedrijf bestaan of bestaat het omdat het is overgenomen in tijden dat alles nog normaal was.

    Zwakke punten
    Slecht, slecht, de arrogantie druipt van mijn scherm af, 1 ster? zelfs dat niet, ik heb de boel al (online) geregeld met mijn gewone bank, nog goedkoper ook!

    waardeloos

    Helaas is 1 ster eigenlijk nog teveel voor mijn recente ervaring met ICScards. Na vele jaren tevreden deze card te hebben gebruikt, ben ik nu totaal verbijsterd over de werkwijze van dit bedrijf. Omdat ik niet op tijd mijn financiele informatie heb aangeleverd is zonder enkel bericht mijn card geblokkeerd. Op dit moment verblijf ik in het buitenland dus dat is heel ongelukkig. Na drie kwartier wachten aan de telefoon had ik een medewerker aan de lijn. Hij kon uit coulance de blokkering 1 maal ongedaan maken als ik de financiele gegevens binnen 10 dagen zou aanleveren. Hoewel ik dit eigenlijk bizar vindt na zo vele jaren zonder problemen gebruik te hebben gemaakt van de kaart en zonder dat er nog een betaling open stond ben ik hier akkoord mee gegaan. Op mijn persoonlijke pagina bij ICS stonden 2 taken open. Als eerste mijn financiele gegevens ingevuld, daarna die van mijn echtgenoot. Helaas kreeg ik na het invullen van zijn gegevens een errormelding. Weer bellen, weer een half uur in de wacht gehangen. Alles uitgelegd aan de medewerker. Deze deelde mij doodleuk mee dat men alleen uit gaat van mijn inkomen want ik ben de hoofdkaart houder. Het veel hogere inkomen van mijn man telt nu ineens niet meer mee en dat kon ook niet gewijzigd worden. Gevolg: De kaart zal wel geblokkeerd gaan worden. De hoofdkaart houder kan niet gewijzigd worden. Mijn man zou dan opnieuw de card moeten gaan aanvragen! Volgens mij zijn ze daar helemaal knettergek geworden bij Visa. Ik heb inmiddels een andere creditcard elders aangevraagd. Na tientallen jaren ben ik helemaal misselijk van deze werkwijze. En dan hebben ze het over Zorgplicht. Bah. Ik heb overigens ook contact opgenomen met de ANWB hierover. Tenslotte verbinden zij hun naam aan dit product. Ik wacht nog op een reactie Bij Trustpilot streven we naar transparantie. Meer info

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Totaal niet meer klantgericht.

    Belastingsdienst 2.0 !?

    Amateurs 1e klas daar! Daarnaast respectloos hoe er met mensen wordt omgegaan die jaren hebben betaald! Wat een stelletje verschrikkelijke ambtenaren werken daar. De reviews kloppen helaas precies! Een schande voor de banken die zich met dit bedrijf hebben ingelaten!

    Sterke punten
    40 minuten in de wacht staan IPV een uur

    Zwakke punten
    Zie het internet !

    Waardeloos bedrijf ISC Nooit meer!

    Waardeloze kaart ISC veel storingen particulier en vooral zakelijk niet te gebruiken. Als je op zondag geld overmaakt staat het pas maandag op de kaart. Ik ben dan ook heel snel overgestapt naar Transferwise werkt perfect boven verwachting nog nooit zoiets meegemaakt. Jullie gaan mij bedanken hiervoor vraag hun kaart aan en ervaar eens het verschil. ISC nooit en nooit meer wij zijn verlost!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles veel storingen

    Chaos

    Ik ben al drie maanden bezig met de gevraagde documenten aan te leveren voor de beoordeling financiƃĀ«le ruimte. Telkens vragen ze dezelfde documenten, na keer op keer aangeleverd te hebben is het nog niet goed. Ik heb de stekker eruit getrokken en heb een ING creditcard aangevraagd en binnen enkele dagen gekregen. ICS heeft haar interne processen niet op orde, chaos!\\r\\n\\r\\n

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Chaos en niet klantgericht

    Slechter dan slecht

    Blijf weg van deze club en zoek een alternatieve creditcard aanbieder. Ben jarenlang klant en altijd netjes mijn facturen betaald. Die ene keer dat je ze nodig hebt om een transactie terug te draaien, geven ze niet thuis. Had in een project geĆÆnvesteerd via een crowdfunding platform. Na een aantal maanden bleek dat er sprake was van oplichting en misleiding en de personen achter het project valse namen hadden opgegeven en geenszins voornemens waren om het product te ontwikkelen. Weg geld. Het crowdfunding platform geeft niet thuis en verwijst naar de projecteigenaar, m.a.w. de oplichters en lapt al zijn eigen regels en policies aan zijn laars. ICS zou de klant moeten helpen en het geld terug moet vorderen. Ook zij nemen geen enkele verantwoordelijkheid, doen nul onderzoek naar de oplichting, kopiĆ«ren standaard antwoorden en kiezen liever de kant van de tegenpartij dan haar eigen klanten. Het moet niet gekker worden! Waardeloze club met onkundig en ongeĆÆnteresseerd personeel zonder enig gevoel voor klantgerichtheid. Ga niet in zee met dit bedrijf, maar zoek een alternatief. Je bent gewaarschuwd!!

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Klantenservice Begrip Verstand van zaken Eigenlijk alles

    Waardeloos bedrijf

    Slechte ervaring met ICS

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Waardeloos bedrijf

    Slechte ervaring met ICS

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Waardeloos bedrijf ics

    Waardeloos bedrijf ICS Ik ben vele jaren klant geweest bij ICS. Mijn creditcard is gekoppeld aan mijn abn ambro rekening. Ik had een vraag over gespreid betalen gesteld aan ics. Het gevolg van mijn vraag : door ics is binnen 24 uur na mijn vraag mijn Creditcard Meteen geblokkeerd en de klantrelatie ook beƫindigd. Op basis van een aanvraag van mij zonder dat ik daar bewijsstukken voor heb aangevoerd notabene. Geen loonstrook opgevraagd door ics etc. Terwijl ik aan de voorwaarden voldoe - minimaal maandelijkse netto-inkomsten (je netto-inkomen minus woonlasten) - ik heb geen bij het BKR geregistreerde betalingsachterstand(en). Wat is dit voor waardeloze service ics ???? En kom nou niet met het verhaal over zorgplicht. Communicatie is blijkbaar niet jullie sterkste kant. Ik heb jarenlang elke maand netjes in een keer het bedrag betaald wat ik schuldig was. Hier hebben jullie fors op verdiend. Nooit is mijn creditcard geblokkeerd door betalingsachterstand. En nu wordt in een e-mail van een paar zinnen de creditcard relatie beƫindigd op basis van een vraag die ik heb gesteld. Het is gewoon een proces wat jullie hanteren om klanten te dumpen die In jullie ogen niet kredietwaardig zouden zijn. Schandalig dat abn ambro met jullie samenwerkt. Saillant detail is ook nog dat ik een creditcard bij ING heb. En hier wel aan de voorwaarden voldoe. Bizar!

    ICS faciliteert malafide webwinkels en traineert

    Ik zag hieronder een identieke ervaring. Ze promoten de garantie die je met een creditcard hebt, maar maak je er gebruik van traineren ze het proces met lange wachttijden en onjuistheden (alles was correct ingedien maar dan gaan ze jokken, ondanks bewijs). En du moment dat je over de termijn heengaat wordt dan gezegd dat een lopend traject dus te laat is. Dat terwijl reacties binnen een dag zijn verzonden en die van hen 4 weken duren. Dat terwijl de termijn geldt voor indienen en niet iets wat al loopt. Ergo, keer op keer een nieuwe smoes na vier weken wachten. Bellen mag, maar het enige wat ze dan zeggen is dat je moet mailen. Klopt, want dan kunnen ze weer vier weken wachten en dan het argument van een termijn inzetten. BOEVEN. Ik ga over tot melden bij AFM, niet vanwege het bedrag, wel omdat ik van principes ben en niet tegen dit soort misbruik en verschuiling achter voorwaarden kan. Zeg dan op de man af dat je geen garanties geeft en jok hier niet over. ICS heeft duidelijk wat opvoeding nodig.

    Sterke punten
    Ik had liever 0 sterren gegeven.

    Zwakke punten
    How about everything!

    Zelden zo'n slechte klantservice meegemaakt...

    Ik ben al sinds 24 september met mijn aanvraag bezig en elke keer gaat er iets anders mis. Eerst wordt mijn aanvraag afgewezen zonder dat ik daar van geĆÆnformeerd wordt. Mijn tweede aanvraag was wel goedgekeurd maar ik moest weer bellen om naar de volgende stap te gaan. De online identificatie mislukt vervolgens. Bleek dat ik dit niet via de chrome-app moest doen maar via safari. Dit heb ik echter zelf uit moeten vinden want de klantenservice wist van niets. En inmiddels was mijn aanvraag verlopen. Vervolgens een derde aanvraag gedaan. Weer gebeurde er na 10 dagen niets. Weer gebeld, mevrouw vertelt mij dat ik het helemaal verkeerd doe en dat ze me de volgende ochtend zal terugbellen over hoe ik verder moest. 4 Dagen later nog steeds geen antwoord. Weer gebeld. Bleek mevrouw mij verkeerde informatie te hebben gegeven, ik zou het toch op de goede manier hebben gedaan en ik krijg eindelijk een code voor een nieuwe online identificatie. Ik open de code (via safari deze keer) en ik maak succesvol een foto van mijn id. Vervolgens wil ik mijn bank invullen voor de ideal-identificatie, en bam het is weer raak. online-identification.transaction.error.response-1. Weer gebeld, na weer een kwartier in de wacht te hebben gestaan krijg ik het bericht dat mijn online-identificatie weer is mislukt en dat ik binnen 12 uur een nieuwe code krijg. Wat voor onzin-bedrijf is dit?? Dit is het enige bedrijf waar ik bij mijn bank (en volgens mij veel meer banken) een creditcard kan aanvragen en dan krijg je zulke shit-service. Klantenservice weet niets van elkaar en wat ze aan het doen zijn. En er zijn geen mogelijkheden om in het systeem handmatig aanpassingen te maken als de technologie van de klant niet meewerkt. En dan zal ik het nog niet eens hebben over hoe onveilig deze manier van identificeren is. De overheid heeft speciaal een app gemaakt waarmee je veilig je identificatiebewijs kunt delen met organisaties, waarom kan ik deze niet gebruiken? Echt heel jammer dit!!! Edit: spellingsfouten

    Sterke punten
    Duidelijk borgformulier

    Zwakke punten
    incompetente klantenservice onveilige identificatie ongemotiveerde bureaucratie extreem lange wachttijden na elke stap

    Een asiciale monopolist

    Bij de identificatievraag eist men een digitale optie, hoe onveilig die ook is., op straffe van opzegging. Ultiem lomp gedrag van een ambtenarenclup.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen enkele klantfocus. Botte antwoorden. lomp gedrag.

    TL;DR: Even the Russian Communist Party was less bureaucratic than ICSCARDS.

    ICSCARDS claims that due to the 'Zorgplicht' they want to know who my partner is and wanted to have her co-sign the credit facility I had for years. I declined because she is not my partner anymore. Since apparently I am stuck in their (re)identification procedure, they still want to have my (ex)partner's pay slip, ID, etc. So without a notice, they have blocked my creditcard. An actual notice would have been helpful and much appreciated. I could have been on the other side of the planet and be stuck with a blocked creditcard! They did inform me that if I didn't deliver documentation that they would block the card. However since I cancelled the 'Gespreid Betalen Faciliteit', I was assured on the phone that I did not needed to do anything else, which I believed because also in the webportal I could see under 'Taken (Tasks): 0 Taken'. Yet they still blocked me and would have done so, till the end of my subscription year, and cancel it once my 1-year term is over and I cannot get any restitution. This sheer nerve and audacity of this organization!!!! The only way ICSCARDS can provide me with a new creditcard if I apply for a new one. I've heard from a customer service representative that my credit capacity is negative(?) so I guess only when pigs fly I can succesfully get a new creditcard. FYI, I've never had any late payment or otherproblems, always had the same credit limit since 2010 and my income doubled while my living costs stayed the same. So how they calculated a negative credit score for me, is simply beyond my comprehension. Apparently also for the CSR, because I was told: "... it's a very, very complicated complex algorithm I am not authorized to see the actual calculation...". Like I said, really horrible service. Avoid ICSCARDS at all costs. You are better off contracting the bubonic plague than being a 'customer' at this horrendous organization!! You are better off humping a cactus with 2 inch needles than coming closer than 5 blocks of this arrogant self-focused organization! You have better chances of success getting a 3-course meal in a gulag than empathy and (customer) service than this 'I-wouldn't-wipe-my-behind-with-this-organization-even-if-I-am-out-of-TP' organization.

    Sterke punten
    They are ubiquitous in the Dutch market, only alternatives are Rabobank, ABN-Amro, ING Bank or Prepaid cards (Bunq, N26, etc.)

    Zwakke punten
    Every time you talk to someone else from the Customer Service, you get a slightly different story, why they can't/won't/wouldn't solve their problem and instead turn it around and make it YOUR problem.

    gebrek aan motivatie bij ICS medewerkers

    Gebrek aan motivatie bij medewerkers ICS/VISA. Alle bezitters van een VISA card hebben een brief ontvangen waarin staat dat men o.a. binnen 3 weken zich opnieuw moeten laten identificeren. Voor veel mensen een probleem omdat men niet in het bezit zijn van een smartphone of tablet. Hier niet op in gaan. Nergens staat in de Wet dat het moet gebeuren zoals ICS/VISA dit aan de kaarthouders oplegt. Binnenkort krijgt dit onderwerp veel media aandacht . Wacht dit eerst af alvorens u van alles overhoop gaat halen. Bellen, schrijven helpt niet. Er zit geen gemotiveerd personeel bij ICS/VISA achter de telefoon of pc die op een beschaafde wijze luisteren naar u als klant. ICS/VISA werkte in het verleden graag met witwassers waar veel geld aan te verdienen was. Er is ICS/VISA in het recente verleden meerdere malen hoge boetes opgelegd. De Tweede Kamer heeft de Wet aangepast waardoor ICS/VISA op korte termijn haar zaakjes moet regelen. Hoelang duurt het nog dat deze stinkende beerput met de naam ISC/VISA opengaat. Graag ramen en deuren gesloten houden.

    Sterke punten
    afwijken van de wettelijke regels. niet reageren op brieven en e-mails

    Zwakke punten
    niet op een beschaafde wijze aanspreekbaar niet gemotiveerde medewerkers


Bezoek ICS

Schrijf je eigen review