Simpled Card - het nieuwe zakelijk betalen Zakelijk betalen zonder gedoe met bonnetjes, kleine kassen, voorschotten en declaraties! Geef zelf betaalpassen uit en beheer bestedingslimieten online.

SimpledCard Reviews

  • Voordat we over stapten op SimpledCard gebruikten we contant geld en verschillende corporate credit cards. Daardoor was het een heel gedoe om al die uitgaven en bonnetjes te achterhalen en te matchen. Er werken bij ons wel meer dan 5000 mensen en al die zorgteams doen dagelijks uitgaven. Periodiek wordt er op de betaalpassen van de zorgteams budget gezet. Als er een tekort dreigt kan ik direct geld overmaken op de betaalpassen van Simpledcard. De bonnetjes krijg ik digitaal via de app verstuurd en dan is het een kwestie van goed of afkeuren. Heel makkelijk. Via het systeem van Simpledcard kan ik collega’s attenderen op hun late declaraties of zelfs ingrijpen als ik denk dat er iets niet klopt.

    Sterke punten
    - Ik hoef niets meer handmatig in te voeren
    - Geen gedoe met declaratieformulieren en kassen die niet kloppen
    - We waren binnen no time over

    Zwakke punten
    - Oudere collega’s hadden in eerste instantie moeite met de app.

    Door Sjoerd op 11 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij maken al drie jaar lang gebruik van SimpledCard en zijn heel tevreden. Binnen ons bedrijf gebruiken we de Mastercard betaalpassen van SimpledCard online voor aanschaf van verschillende tools en noodzakelijke softwarelicenties. Het personeel hoeft niets meer voor te schieten. Als beheerder heb je altijd overzicht van alle uitgaven dus dat is erg handig.

    Sterke punten
    * Altijd overzicht van alle uitgaven door het personeel.
    * Personeel hoeft niets meer voor te schieten. Mastercard van SimpledCard wordt gewoon geaccepteerd.

    Zwakke punten
    In geval van vragen is de support desk ‘s avonds niet bereikbaar, maar overdag reageren ze wel snel via de chat.

    Door Tessa op 24 augustus 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 1. Relatief duur voor kleinere bedrijven
    2. Fouten met betalen van facturen aan Simpled Card die op tijd werden betaald maar waar steeds herinneringen op kwamen ondanks e-mails en telefoontjes die hierover aan Simpled Card werden gestuurd.
    3. Opzeggen gaat behoorlijk lastig, als dat schriftelijk wordt gedaan dan wordt gevraagd of je het ook nog even een maand voor afloop alsnog kunt doen want anders gaat het misschien bij Simpled Card intern niet goed :-(.
    4. Duurt lang voordat je ziet wat voor bedrag in euro's is betaald aan de leverancier terwijl bij onze nieuwe debet card dit gelijk is terug te zien en het ook gelijk op onze bankrekening is terug te vinden.
    5. Het bedrag dat nog op de Simpled Card rekening staat kan niet retour gestort worden maar moet je zelf aavullen tot een rond bedrag en dit dan bij een pinautomaat gaan opnemen! En als ik dat dan probeer dan lukt dat niet en moet ik het maar bij een ander apparaat gaan proberen krijg ik dan als antwoord.

    Sterke punten
    Voor ons bedrijf heeft Simpled Card geen sterke punten.

    Zwakke punten
    Stoppen met Simpled Card is behoorlijk omslachtig.
    Het bedrag, dat nog op onze rekening staat, kan volgens Simpled Card niet gewoon retour gestort worden, iets over veiligheid?
    Nu moet het bedrag tot een rond bedrag eerst naar SimpledCard gestort worden en dan moet het bij een pinautomaat worden opgenomen en ook dat lukt dus niet en moet ik maar bij een ander apparaat dit gaan proberen. Ik vind dit behoorlijk klant onvriendelijke en slechte service.

    Door Erna op 5 januari 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek SimpledCard

Schrijf je eigen review