De limiet op de ABN AMRO Credit Card is € 2.500,-. De ABN AMRO Credit Card maakt deel uit van het Privé Pakket. U krijgt deze creditcard gratis als u een Privé Pakket aanvraagt.

ABN AMRO Credit Card Reviews

  • Een maand geleden voor het eerst een aanvraag ingediend voor een creditcard. Ik hoorde helemaal niets, en vond het twee weken later toch wel apart dat ik echt helemaal niets gehoord had. In de spam box gekeken, nergens een e-mail te bekennen. Ik bellen, ze kunnen me niet vinden in het systeem, of ik maar opnieuw de aanvraag wil indienen. Weer twee weken later en ik hoor gewoon helemaal niets. Ik neem wel een andere creditcard want ik heb hem straks wel nodig! Hier heb ik echt niets aan...

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Geen bevestiging en amper geholpen worden door de klantenservice

    Door Elise op 25 juli 2019 Reageer
  • Na het indienen van de aanvraag kreeg ik meerdere emails van ICS (?) die telkens weer nieuwe documenten nodig hadden: kopie van contract met werkgever, bankrekeningafschriften, afschriften waarop het adres zichtbaar is, bewijs inkomen, etc. alles netjes opgestuurd en geen reactie. Vervolgens de ABN AMRO gebeld. Die konden me niet verder helpen en verbonden me met een callcenter meisje van ICS. Die kon me niet in het systeem vinden en kon me ook niet verder helpen. Inmiddels zijn we een maand verder en heb ik nog steeds geen kaart. ABN AMRO, een regelrechte ramp. De aanvraag van een American Express kaart ging snel, een aanrader!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Gerard Haas op 4 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Had onlangs via het internet aankoop gedaan, volgens de reclame van abn amro zou je geld terug krijgen als pakket niet bezorgd werd. Nou niet dus, ik moet maar zien te bewijzen dat ik het pakket niet had ontvangen. Bedrijf werkte niet mee, dus hoe moet ik bewijzen dat ik niet ontvangen heb. Abn amro legde het probleem in alles bij mij neer zodat hun niks hoefde te vergoeden. Wat een misleidend regels zeg.

    Sterke punten
    niks, zeer onbetrouwbaar

    Zwakke punten
    teveel om op te noemen, nemen de klant niet serieus, je word als een crimineel behandeld zodat zij niet hoeven te betalen.

    Door Bro op 5 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Alleen maar problemen met deze kaart. De klantenservice begrijpt zelf niet waar ze mee bezig zijn. Er werken mensen die te stom zijn om voor de duvel te dansen, en die afspraken die gemaakt zijn een dag eerder met dezelfde klantenservice terugdraaien zomaar op eigen houtje , totaal verkeerde en onjuiste dingen zeggen, ze veroorzaken dat je maar moet blijven bellen tot je eindelijk een intelligenter en meer ingevoerd persoon aan de lijn krijgt die alle fouten die door deze stommelingen worden gemaakt, weer hersteld. Gevolg: middagen lang bellen, eindeloze frustratie en stress. Byzonder is dat ze altijd denken dat JIJ de veroorzaker bent, terwijl het de eigen klantenservice is die constant fouten maakt.
    Advies : N I E T N E M E N deze kaart.

    Sterke punten
    Eerlijk gezegd: niet

    Zwakke punten
    Ongelooflijk stel onbehulpzame niet goed getrainde en domme mensen op de klantenservice, die fout op fout stapelen , en jij moet hun fouten zien recht te zetten, daarmee door hun oeverloze domheid heen zien te komen.

    Door de Gooyer op 3 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Mijn vriendin en ik hebben beiden een credit card van ABN Amro. Dit jaar heb ik al diverse keren contact moeten opnemen met de ABN omdat er een verkeerd bankrekeningnummer gekoppeld was aan de kaart en onze namen waren omgewisseld. Voordat alles is rechtgezet ben je een aantal telefoontjes en een bezoekje aan ABN verder (dus ook tijd en geld).

    Nu was onlangs op vakantie mijn credit card gestolen, en heb ik direct een nieuwe credit card aangevraagd. Deze heb ik ontvangen maar daarbij kreeg ik ook een nieuwe pincode. Dit wil ik absoluut niet.
    Dus wéér opgebeld naar ABN. Blijkt dat ik een email heb gemist (goh, ik was op vakantie en had ook geen internet). Enige oplossing is een nieuwe kaart aanvragen. Dit kost € 10,- en komt voor mijn rekening. Wat een gedoe!

    Ik heb mijn credit card service beëindigd. Voor mij nooit meer. Ik heb er alleen maar een werk aan gehad!

    Sterke punten
    - Eindelijk is het credit card overzicht opgenomen in de ABN bankieren app.

    Zwakke punten
    - Slechte service
    - Slecht omgaan met privacy gegevens

    Door Bram Chlon op 15 oktober 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek ABN AMRO Credit Card

Schrijf je eigen review