• Bram Chlon

    Review over ABN AMRO Credit Card

    Slechte service ABN Amro credit card

    Mijn vriendin en ik hebben beiden een credit card van ABN Amro. Dit jaar heb ik al diverse keren contact moeten opnemen met de ABN omdat er een verkeerd bankrekeningnummer gekoppeld was aan de kaart en onze namen waren omgewisseld. Voordat alles is rechtgezet ben je een aantal telefoontjes en een bezoekje aan ABN verder (dus ook tijd en geld).

    Nu was onlangs op vakantie mijn credit card gestolen, en heb ik direct een nieuwe credit card aangevraagd. Deze heb ik ontvangen maar daarbij kreeg ik ook een nieuwe pincode. Dit wil ik absoluut niet.
    Dus wr opgebeld naar ABN. Blijkt dat ik een email heb gemist (goh, ik was op vakantie en had ook geen internet). Enige oplossing is een nieuwe kaart aanvragen. Dit kost 10,- en komt voor mijn rekening. Wat een gedoe!

    Ik heb mijn credit card service beindigd. Voor mij nooit meer. Ik heb er alleen maar een werk aan gehad!

    Sterke punten
    - Eindelijk is het credit card overzicht opgenomen in de ABN bankieren app.

    Zwakke punten
    - Slechte service
    - Slecht omgaan met privacy gegevens

    15 oktober 2015

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.