Nieuwste Reviews

VIABUY - GELD VAST AL WEKEN

0

Review:
ik wacht al weken dat VIABUY een transactie stopt en het geld teru stort; ik heb al alle documenten terug gestuurd volgens procedure

Sterke punten:
GEEN

Zwakke punten:
ALLE

Eva Eon beveelt VIABUY NIET aan bij vrienden/bekenden

VIABUY - Waar is mijn geld?

0

Review:
Op 3 juni geld gestort. Nu 16 juni is mijn kaart nog steeds niet opgewaardeerd!

Zwakke punten:
Slecht bereikbaar
Slechte service

Janette Hi beveelt VIABUY NIET aan bij vrienden/bekenden

VIABUY - Hackers gebruiken mijn Viabuy Mastercard

0

Review:
Ondanks mijn opzegging van de ViaBuy card sinds november, 2018, krijg ik meerdere malen per week per e-mail een notificatie dat er pogingen gedaan worden om online spullen te kopen met mijn ViaBuy card, vanuit Thailand, via Rusland, India, Groot Brittannië en de USA.

Omdat het beschikbare saldo slechts € 0.05 is, lukt dit gelukkig nooit.

Hoe is dit mogelijk? Waarom is mijn kaart niet geannuleerd? Hoe werkt de administratie van ViaBuy? Zeer onbetrouwbaar, helaas.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Slechte administratie

VIABUY - tevredenheid slaat om in ontevredenheid

0

Review:
gebruikt de viabuy kaart al drie jaar, was bovendien een fantastische oplossing voor mijn 3 kinderen in indonesie vanwege de extra partnerkaarten.
Alles ging goed tot de kaart verlengd moest worden.

Klantenservice - ook via hun site - werkt niet meer. email komt niet aan (normaal kwam deze terug met ticketnr), en bellen levert half uur aan de lijn wachten op. En niemand die nog antwoord, dat was alle vorige keren geen probleem. Dus begin heel voorzichtig te twijfelen of het hier allemaal nog wel safe is. Zou de kaart normaal gesproken bij iedereen aanbevelen, maar nu durf ik dat niet meer

Sterke punten:
partnerkaarten, makkelijk in gebruik, jaarlijks kosten vallen mee, ideaal voor reizen, ook kosten vallen mee

Zwakke punten:
opletten in buitenland, moet echt het mastercard logo op de atm zijn

Willem vdB beveelt VIABUY NIET aan bij vrienden/bekenden

VIABUY - Fraude

2

Review:
Er zijn bedragen leeggeplunderd van onze kaart. Gelijk geblokkeerd!! Is men hiervoor verzekerd? Krijg je het geld terug? Iemand ervaring hiermee?? Helaas geen reactie op mijn mails en telefonisch kom je er niet doorheen!!

VIABUY - Krijg je lege ATM-kaart en word rijk

1

Review:
Ik wil dat je hand in hand gaat werken met de Goede hacker en je zult het leven van arm zijn verlaten, dit is zijn e-mailadres van Van Alfons de beste hacker ([email protected]). Neem nu contact met hem op voor de lege pinautomaatkaarten. Hij is klaar om u de kaart te leveren naar elk deel van de wereld dat u onmiddellijk toepast.

Sterke punten:
Ik wil dat je hand in hand gaat werken met de Goede hacker en je zult het leven van arm zijn verlaten, dit is zijn e-mailadres van Van Alfons de beste hacker ([email protected]). Neem nu contact met hem op voor de lege pinautomaatkaarten. Hij is klaar om u de kaart te leveren naar elk deel van de wereld dat u onmiddellijk toepast.

Zwakke punten:
Ik wil dat je hand in hand gaat werken met de Goede hacker en je zult het leven van arm zijn verlaten, dit is zijn e-mailadres van Van Alfons de beste hacker ([email protected]).

Eliot Ariel beveelt VIABUY NIET aan bij vrienden/bekenden

VIABUY - Oplichters

1

Review:
Heb 3 jaar geleden ook een kaart besteld en na het lezen van de reviews deze snel weer geanuleerd.
Had beter eerst kunnen lezen en dan bestellen maar ja.
Gebruik nu al een paar jaar een kaart van WESTSTEIN.
Deze kaart werkt perfect en overal ik ben er zeer tevreden over.
Acceptatie van deze kaart is naar mijn mening 99%.
De kosten voor deze kaart bedragen 1€ per maand.
Dus ik zou zeggen weg met VIABUY DE OPLICHTERS en stap over naar WESTSTEIN.

Zwakke punten:
Alles

H. Meijer beveelt VIABUY NIET aan bij vrienden/bekenden

Money2GoCard - Vreselijke ervaring!!!

2

Review:
Beste lezers,

De verificatie van mijn Moneytogocard heb ik voltooid nadat ik de kaart per post ontvangen heb.
Bij aanvraag heb ik via iDeal saldo op de kaart gezet / gekocht.

Bij inloggen zie ik echter geen saldo vermeld staan op het overzicht van mijn creditcard.
Dit saldo werd pas bijgeschreven nadat er ene verificatie van mijn legitimatie gedaan was.
Daarna kwam ik er achter dat de geldigheid van de kaart geen 12 maanden was maar slechts tot 09/19. Dit is slechts een half jaar!!!

Uploaden van saldo via de website van money2gocard (d.m.v. iDeal) vanaf mijn bank ING gaf mij het scherm van de Knab bank. Dit terwijl ik echt mijn bank had gelecteerd om de betaling via iDeal te doen. Dit is een fout op de website!
(Keuze voor de Bunq bank bracht mij wel in het juiste scherm om voor de ING te kunnen kiezen en saldo bij te schrijven.)

Met saldo op de kaart en de kaart geactiveerd, geprobeerd betalingen te doen via internet. Dit is mij tot 3 maal toe (bij verschillende bedrijven) niet gelukt.

Ik heb daarom besloten om mijn geld van de kaart te halen en daarna de kaart te beëindigen. Ik ben naar de geldautomaat van zowel de ING en van de ABN AMRO gegaan. (Dit zijn aanbevolen geldautomaten door Mastercard zelf!) Bij de ING werd de kaart direct geweigerd (U kunt geen geld opnemen!) en bij de ABN AMRO werd doodleuk gemeld dat ik mijn limiet al had bereikt.

Ik heb dit onder de aandacht gebracht van Money2gocard en zij wisten mij te melden dat er geen saldo op mijn kaart stond. Ik ben opnieuw naar de geldautomaten gegaan en heb foto's genomen van de melding op de automaat, tevens heb ik schermafdrukken gemaakt van mijn kaart overzicht bij money2gocard waarin de kaart wel degelijk saldo heeft en ook geactiveerd is.

De klantenservice van money2gocard kwam nu met de mededeling dat er kosten? zijn die een bank in rekening brengt en dat ik daardoor geen geld kan opnemen met de kaart.

De enige mogelijkheid die moeny2gocard mijn nu geboden heeft is mijn geld terug te storten tegen betaling van € 10,00 transactiekosten. Ik moet deze kosten maken omdat de kaart niet gebruikt kan worden in de automaat.

De klantenservice is telefonisch alleen bereikbaar tegen
€ 0,50 per minuut.

Ik heb de kaart nog nooit kunnen gebruiken en wilde gebruik maken van mijn recht tot ontbinding van de koop op afstand maar money2gocard is van mening dat het volstrekt normaal is om een ZEER ondeugdelijk product waar de consument van af wil zien alleen tegen kosten van meer dan € 20,00 te beëindigen.

(Voor de duidelijkheid: ik heb dus helemaal GEEN gebruik kunnen maken van de kaart!!!)

Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n slecht product gehad.
Zeer zonde van je geld om hier een kaart aan te vragen.

Ik adviseer een ieder dan ook om bij zijn / haar bank een creditkaart te nemen.

Sterke punten:
Ik heb ze niet kunnen vinden, wel heel veel negatieve. Zie hierboven

Zwakke punten:
Volstrekt ondeugdelijk product, helemaal niet kunnen gebruiken. Reactie van de klantenservice is een standaard verhaaltje zonder op aantoonbare onjuistheid van hun beweringen in te gaan.

L. Preveni beveelt Money2GoCard NIET aan bij vrienden/bekenden

American Express Platinum Card - Het geld niet meer waard

0

Review:
Platinum service is in Nederland hellemaal uitgekleed qua service. Ze hebben tegenwoordig mensen daar werken die helemaal geen idee hebben hoe om te gaan met members met deze kaart. Travel afdeling is van het ene op het andere moment gesloten, je belt nu met Engeland en dat is een groot drama.Als je bij de ledenservice vraagt naar een leidinggevende is die altijd inbespreking en op het moment dat je verteld de kaart te downgraden naar de groene kaart krijg je als enig antwoord, oke maak ik in orde voor u.
Dus de jaarlijkse bijdrage van € 700 absoluut niet waard.
Visa platinum een stuk goedkoper en nooit problemen met ze gehad.

Sterke punten:
Geen limiet
Priority pass gratis bij kaart
Gratis extra kaarten voor gezinsleden

Zwakke punten:
Slechte ledenservice met nog slechtere service
Veel te hoge fee voor de geleverde service
Extra’s betaal je uiteindelijk zelf
Travelservice alleen maar in engels
Hoogste fee van alle creditcards als je in buitenlandse valuta betaald 2,5 %

R de Bruin beveelt American Express Platinum Card NIET aan bij vrienden/bekenden

Rabo GoldCard MasterCard - Slechte afhandeling!

0

Review:
Na een hack op de Rabobank is er veel geld van mijn kaart gestolen. Ik heb dit aangekaart bij de maatschappij en het werd in behandeling genomen.

Nu heb ik deze pas alleen als ik bijv met vakantie ga, vaak heb je dan een creditcard nodig.

Ik ben dus geen rijke snuiter die wel even honderden euro’s kan missen.

Zoals mijn eerdere uitleg, ik kijk daardoor niet elke dag op de gegevens van mijn kaart en er werd een boel geld van mijn prive rekening gehaald.

De maatschappij maakt fout op fout, moet ze 5x bellen om mijn geld terug te krijgen.

Denk je via de Rabobank safe te zitten. Boet dus, je kan zo 2 weken moeten wachten op je geld en heb je financiële problemen!

Sterke punten:
Mijn credit prive werd aangepast

Zwakke punten:
Slechte service, door meerdere fouten zit ik in de problemen en kan men zogenaamd ivm protocollen niet zomaar mijn geld terug vragen.

N van Dijk beveelt Rabo GoldCard MasterCard NIET aan bij vrienden/bekenden