Nieuwste Reviews

SimpledCard - Simpeldcard scheelt mij tijd

0

Review:
Voordat we over stapten op SimpledCard gebruikten we contant geld en verschillende corporate credit cards. Daardoor was het een heel gedoe om al die uitgaven en bonnetjes te achterhalen en te matchen. Er werken bij ons wel meer dan 5000 mensen en al die zorgteams doen dagelijks uitgaven. Periodiek wordt er op de betaalpassen van de zorgteams budget gezet. Als er een tekort dreigt kan ik direct geld overmaken op de betaalpassen van Simpledcard. De bonnetjes krijg ik digitaal via de app verstuurd en dan is het een kwestie van goed of afkeuren. Heel makkelijk. Via het systeem van Simpledcard kan ik collega’s attenderen op hun late declaraties of zelfs ingrijpen als ik denk dat er iets niet klopt.

Sterke punten:
- Ik hoef niets meer handmatig in te voeren
- Geen gedoe met declaratieformulieren en kassen die niet kloppen
- We waren binnen no time over

Zwakke punten:
- Oudere collega’s hadden in eerste instantie moeite met de app.

Sjoerd beveelt SimpledCard aan bij vrienden/bekenden

ViaBuy - Geen klachten

1

Review:
Ik wist dat je 90 euro moet betalen , bij de bank kost mij dit meer.
Hier kan ik ook anoniem betalen en geen gezeik achteraf. Je kan enkel betalen wat er op staat. Wij gebruiken deze enkel voor restaurantbezoeken op vakantie.
Betalen , opwaarderen gaat super gemakkelijk.Je kan best wel je level verhogen, wat geen euro kost. Je kan er dan zoveel geld opzetten war je wilt.En niemand van uw bank weet wat je doet en waar. De overheid geraakt steeds aan uw creditkaart gegevens. Deze is vrij anoniem. Nee wij vinden deze kaart zeer goed, als je ze gebruikt waarvoor ze dient. Het is eigenlijk geen creditkaart maar een kaart waar je zelf geld opzet en kan gebruiken. Creditkaarten van de bankbank zijn dure leningen.

Sterke punten:
Vlot , je kan enkel opnemen wat je zelf hebt opgezet. Anonimiteit!

Zwakke punten:
Pincode niet kunnen wijzigen.

Marc beveelt ViaBuy aan bij vrienden/bekenden

ViaBuy - Niet gratis!

0

Review:
Ten eerste, als je niet bereid bent 90 euro per jaar te betalen om deze creditcard te gebruiken, bestel hem dan niet!
Als je hem al wel hebt besteld, maar niet wist dat je 90 euro moest betalen, dan kun je het annuleren door middel van een mail naar viabuy. Daarvoor staat een format in de serviceovereenkomsten. Dit moet wel binnen 2 weken, anders is het helaas te laat.
Hopelijk heb ik hiermee iemand geholpen.

Als iemand vragen heeft kan je me mailen: [email protected]

Sterke punten:
Geen idee, ik heb de kaart niet geactiveerd/gebruikt.

Zwakke punten:
Valse reclame voor een "gratis" creditcard.

Koen beveelt ViaBuy NIET aan bij vrienden/bekenden

ViaBuy - Hoe kom ik er van af

0

Review:
Ik heb dus ook een kaart heb het geaktivierd masr nog geen geld gestort en na het lezen ben ik het ook niet van plan hoe kom ik er van af

Sterke punten:
Zie boven

Zwakke punten:
Zie boven

Karahan beveelt ViaBuy NIET aan bij vrienden/bekenden

ViaBuy - NIET NEMEN DEZE KAART

0

Review:
De 90 euro die je stort ben je compleet kwijt... dus is geen storting om te activeren!! VIEZE MISLEIDING IS HET.
je betaald EUR 91,37 geen 90!
Je betaalt eenmalige kosten van EUR -69,90 om je account aan te maken. + je betaald EUR -19,90 jaarlijks tarief.

DUS? Doei 90 euro.... ik had al bijna geen geld op de bank maar moest snel activeren anders was het te laat. Nou ben ik bijna blut door deze schijt oplichters.

Zwakke punten:
Zielige misleidende oplichters.

Danny beveelt ViaBuy NIET aan bij vrienden/bekenden

ICS - Aanvraag langer dan 3 maanden

0

Review:
Ik heb geprobeerd om een kaart aan te vragen. Dit duurde meer dan 3 maanden. Elke keer een E-mail terug dat de gegevens niet goed waren. Ik heb werkelijk alles opgestuurd tot jaaropgave toe en nog was het niet voldoende. Men wilde een copie van het bankafschrift met adres erbij. Inmiddels had ik al vele malen mijn adres gegevens gestuurd incl bsn enz enz. Nog moest ik bewijzen dat ik op het gegeven adres woon. Ik heb de vraag ook gesteld of ik bij de gemeente een gba moest ophalen. Alles gaat via de e-mail. Ik kreeg elke keer de mededeling terug onvoldoende gegevens aangeleverd. Ik sluit mij aan bij andere reviews: ga niet in zee met ze. Het is een onprofessioneel en klant onvriendelijk bedrijf. Ik heb de hele aanvraag geannuleerd waar ik echt geen spijt van gekregen heb.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Te veel. Verbaasd mij dat ze als bedrijf en bankier mogen bestaan.

Rik beveelt ICS NIET aan bij vrienden/bekenden

ICS - Waardeloos

0

Review:
ICS hanteert een minimum inkomen van 1150 euro om in aanmerking te komen voor een creditcard.
Heb een inkomen van minimaal 2300 euro maar kom om onduidelijk reden niet in aanmerking voor een tijdelijke creditcard. Heb nog nooit een creditcard gehad maar had er nu even een nodig omdat je anders geen auto kunt huren in Spanje.
Maar nee hoor geen enkel begrip.

Sterke punten:
GEEN ENKEL.

Zwakke punten:
Alles

Frans beveelt ICS NIET aan bij vrienden/bekenden

ABN AMRO Credit Card - Waardeloos

0

Review:
Na het indienen van de aanvraag kreeg ik meerdere emails van ICS (?) die telkens weer nieuwe documenten nodig hadden: kopie van contract met werkgever, bankrekeningafschriften, afschriften waarop het adres zichtbaar is, bewijs inkomen, etc. alles netjes opgestuurd en geen reactie. Vervolgens de ABN AMRO gebeld. Die konden me niet verder helpen en verbonden me met een callcenter meisje van ICS. Die kon me niet in het systeem vinden en kon me ook niet verder helpen. Inmiddels zijn we een maand verder en heb ik nog steeds geen kaart. ABN AMRO, een regelrechte ramp. De aanvraag van een American Express kaart ging snel, een aanrader!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Alles

Gerard Haa beveelt ABN AMRO Credit Card NIET aan bij vrienden/bekenden

SimpledCard - Handig systeem SimpledCard

0

Review:
Wij maken al drie jaar lang gebruik van SimpledCard en zijn heel tevreden. Binnen ons bedrijf gebruiken we de Mastercard betaalpassen van SimpledCard online voor aanschaf van verschillende tools en noodzakelijke softwarelicenties. Het personeel hoeft niets meer voor te schieten. Als beheerder heb je altijd overzicht van alle uitgaven dus dat is erg handig.

Sterke punten:
* Altijd overzicht van alle uitgaven door het personeel.
* Personeel hoeft niets meer voor te schieten. Mastercard van SimpledCard wordt gewoon geaccepteerd.

Zwakke punten:
In geval van vragen is de support desk ‘s avonds niet bereikbaar, maar overdag reageren ze wel snel via de chat.

Tessa beveelt SimpledCard aan bij vrienden/bekenden

ViaBuy - Oplichters zijn het!

0

Review:
Wat een smerige oplichters zijn het!

Ik wist inderdaad ook dat je 90 euro moest betalen, maar dit was meer zoals ze vertelde op de site om je kaart te activeren. Nou weg 90 euro!

Nu wou ik dus geld storten op mijn rekening.

Maar had een raar gevoel.

Ik stuurde ze dus maar een mail want iets zat mij niet lekker.

Aantal dingen op hun site waren in eens veranderd.

Voordat ik die kaart aanschafte werd mij DUIDELIJK vermeld dat ik dus 1000 euro per jaar geld kon opnemen. OOk via de pin automaat.

Prima, altijd makkelijk en zeker voor onderweg, dan heb je toch altijd even geld achter de hand.

Nu zag ik dus dat ze het hadden aangepast op hun site. Ik zag staan dat je maar 100 euro kon pinnen bij een automaat. Maar er stond niet bij of dit dagelijks was of maandelijks.

Ik heb ze een mail gestuurd, nu blijkt dus, je kan echter maar 1 keer 100 euro pinnen uit een automaat over die 1000 euro.

Wat heb je dan aan een prepaid kaart als je maar 100 euro er van af kan pinnen en de rest van de 900 euro niet er af kan pinnen?

Ze komen met een smoes dat het zo moet van dat bedrijf die deze kaarten uitgeeft.

Ongelooflijk belachelijk want bij iedere andere prepaid kaart kan je 250 euro standaard per maand contant opnemen. Per maand. Iedere maand weer.



Ga dus niet voor deze kaart. Je hebt er werkelijk helemaal NIETS aan.

Wat heb je nu aan een Prepaid kaart als je er maar 100 euro er af kan pinnen en de rest van die 900 euro niet aan kan komen. Er dus ook niet af kan pinnen.


Ik ben blij dat ik er veder niets meer heb opgezet nadat ik het toch nog eens voor de zekerheid na heb gevraagd omdat het mij niet lekker zat, dat er nu opeens heel wat anders op hun site vermeld stond.


Het zijn inderdaad oplichters.


TRAP er niet in.

Die 90 euro die je moet betalen ben je kwijt.


Sterke punten:
Niets!

Zwakke punten:
Sepa overboeking vanuit je viabuy account kan ook niet. Terwijl ze dit op hun site aan geven dit wel te kunnen.


Pinnen kan dus ook niet. Alleen maar 100 euro.

Je kan dus niet 1000 euro opnemen. Dus je kan geen 1000 euro contant pinnen.

Deze kaart word haast wel in iedere winkel geweigerd.

Alleen online aankopen werkt prima maar daarvoor nemen de meeste mensen deze kaarten niet.


Je bent je 90 euro kwijt!


Slechte klantenservice, ontzettend bot en zeer slecht Nederlands.






Leonora beveelt ViaBuy NIET aan bij vrienden/bekenden