Reviews over Creditcards


    bedriegers

    Review over VIABUY

    ga NOOIT, ik herhaal NOOIT met deze bedriegers in zee. zoek verder, naar betere alternatieven, mijn bank, Fortis, heeft nu ook een gratis creditcard zoals deze bedriegers, het verschil is dat je bij fortis geen verborgen kosten hebt

    Sterke punten
    ik zou 0 sterren willen geven, want sterke punten hebben deze bedriegers niet

    Zwakke punten
    zwakke punten? lmao, het enige dat ik je kan zeggen is dat je best zo ver mogelijk van deze BEDRIEGERS weg blijft

    Bedrijf is niet eerlijk

    Review over VIABUY

    Wat een misleidend bedrijf.
    Zonder handtekening word je verplicht aan kosten waar ik niet mee akkoord ben gegaan.
    En beginnen te dreigen met een incasso.
    Een grote waarschuwing aan iedereen blijf er van weg.

    Sterke punten
    Dat ze de boel bedonderen.

    Zwakke punten
    Dat ze niet kostenloos zijn zoals ze beweren.

    doe geen zaken met dit bedrijf

    Review over VIABUY

    Hoi,

    Vorig jaar had ik een viabuy card besteld online.
    toen was het krekels.

    Geen kaart ontvangen.
    Maar ook verder geen communicatie.

    Op dat moment dacht ik prima. dan gebruik ik een andere kaart via bunq.
    Dat afgelopen jaar met tevredenheid gebruikt.

    Toen na een jaar kreeg ik een rekening. of misschien beter gezegd. een aanmaning en als ik deze niet snel betaal dan schakelen ze een incasso bureau in.

    Grappig dat de tekst in de mail praat over een eerste betalingsherinnering. dus nooit eerder. echter de inhoud van de mail staat dat zij mij meerdere malen een aanmaning hebben gestuurd welliswaar via de mail. maar dat heb ik niet ontvangen. Ik heb ook de spam nagekeken helemaal niets.

    Dus je vraagt een kaart aan je hoort niets van ze. krijgt ook geen kaart toegezonden. en dan hoor je niets van hun een jaar lang niet.

    Op zich heb ik geen moeite om dit te betalen en dat heb ik ook gedaan.
    Ook heb ik mijn rechtshulp geïnformeerd maar aangezien dit in luxemburg zit allemaal wat moeilijker dan dat je met een nederlands bedrijf zaken doet.

    Dus wel betaald en meteen via de mail aangegeven dat ik alle lopende diensten wil beëindigen en wel per direct.

    Mocht er dan een toch een nieuwe factuur of een incasso bureau langs komen dan kan ik hem wel voor laten komen. Ik ga vanuit dat ik dit wel win mocht het zover komen.

    Mijn advies. Blijf ver uit de buurt van dit bedrijf. Ook de reacties op andere websites liegen er niet om.

    Sterke punten
    geen.

    Zwakke punten
    slechte communicatie middles mail.
    ze leveren niet.
    ze schrijven een jaar later wel een factuur uit. (heel vreemd).

    Geld is onterrecht geblokkeerd

    Review over VIABUY

    Jarenlang ben ik een tevreden klant geweest. Nu is het dramatisch gesteld met hun zogenoemde "service". Voor mijn vakantie heb ik € 3000,- overgemaakt vanaf mijn EIGEN privérekening. Mijn geld is geblokkeerd. Heb meerdere keren gemaild en hun zelfs aan moeten tonen hoe ik aan dit geld kom (ook absurd dat ik mijn eigen inkomsten moet verantwoorden). Dit alles toch gedaan en reactie?....NUL, ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar en het fabeltje dat je mails binnen 24 uur worden beantwoord is een grote leugen. Ik vertrouw er niets meer van, dit ruikt naar malafide bedrijfsvoering.

    Sterke punten
    Indien je over je gestorte geld kunt beschikken, toen was het OK. Nu niet meer

    Zwakke punten
    Zij blokkeren onterecht geld wat je vanuit je eigen privé rekening hebt gestuurd. Op je mails wordt NIET gereageerd, en telefonisch of per chat is niemand meer bereikbaar; het is nu een drama geworden.

    DO NOT SUPPORT OR GET VIABUY C

    Review over VIABUY

    VIABUY CREDIT CARD HAS A WORSE COSTUMER SERVICE AND TOO MANY PROBLEMS WITH LOADING AND TRANSACTION AND VIABUY CREDIT CARD IS NOT EXCEPTED BY MOST PLACES, PLEASE DON'T SUPPORT VIABUY AND TRUST BECAUSE THEY USE YOUR MONEY AND CHARGE YOU LOTS OF MONEY FOR EVERY SINGLE TRANSACTION.

    Sterke punten
    NOTHING

    Zwakke punten
    Everything from costumer service, transactions, charges and not excepted by 90% of places, stores, companies, online

    Ze willen je niet als klant

    Review over ICS

    Al jaren een goed betalende klant, zonder schulden, die de card eigenlijk alleen gebruikt op vakantie in buitenland. Zoals voor autohuren en hotels voornamelijk in USA.

    Na opzeggen van 2e creditcard, omdat we niet meer apart naar USA gaan moet ik opnieuw beoordeeld worden. Alle info verzonden, krijg nu wia en dadelijk met pensioen.
    Alleen mijn, na opzeggen 2e card, inkomen wordt getoetst en ben afgewezen, terwijl ik ws meer inkomen heb als de mensen die daar werken, maar card past niet meer bij mijn financiële situatie!! Is mij per brief medegedeeld, niet persoonlijk gebeld, en ook geen (verplichte bij wet) in overleg om oplossing te zoeken en persoonlijke mogelijkheden te bespreken. Nee, ik moest zelf bellen en opgave is dat ze een zorgplicht hebben en mij niet in de financiële problemen willen brengen.
    Kan een aantal redenen verzinnen, mijn vrouw geen card meer, ben te oud (pensioen),
    Laatste jaren weinig tot geen gebruik van gemaakt mag niet meer gespreid betalen wat overigens geen probleem is deed dit soms omdat ik lui was.
    Kortom ze willen je eigenlijk niet meer als klant. Gevraagd wat kan wel? Nou een debet creditcard, niet ingetrapt omdat deze zeker in USA niet wordt geaccepteerd, sta je op het vliegveld je huurauto af te halen!!!
    Stelde nog voor om mijn systeem afwijzing nog door iemand persoonlijk te laten beoordelen, klojo’s, nou laat maar, wegwezen bij ICS ga wel naar American expres, of Holland Visacards (is niet van ICS) of een ander

    LOL boven deze slechte revieuws staat reclame van ICS



    Sterke punten
    Sterk in het ontmoedigen, systeem beoordeling maken en afwijzen van bestaande klanten en deze naar andere aanbieder te sturen

    Zwakke punten
    Zeer klant onvriendelijk, nemen geen contact op om situatie te bespreken, als ze te
    weinig aan je kunnen verdienen rot dan maar op.

    Nemen nooit op! Elke dag en elk uur van de dag het zelfde antwoordapparaat

    Review over SimpledCard

    Dit bedrijf is niet te bereiken. Ook nadat er een terugbel-verzoek is ingediend zoals jullie zeggen dan nemen wij contact op. Dat doet dit bedrijf niet!

    Sterke punten
    Nvt

    Zwakke punten
    Telefonisch niet bereikbaar!!!

    Dag geld, daaaaag kaart!

    Review over VIABUY

    Ik heb zakelijk een prepaid kaart aangevraagd. Dit omdat ik veel te maken heb met abonnementen vanuit het buitenland die een creditcard vragen. Perfect zou je denken! Het is ook nog eens een onderdeel van Mastercard, dus wordt overal geaccepteerd. Nu kreeg ik een verzoek over een parnerkaart die ik jaren geleden had aangevraagd. Inmiddels, door scheiding niet meer nodig en hier liggend op mijn bureau. Er stond niet in dat het een dwingend of dringende email was die beantwoord moet worden en omdat de kaart niet actief meer is, heb ik niet meer op die mail gereageerd. Van de een op de andere dag wat MIJN kaart (dus niet de partnerkaart) geblokkeerd en kan ik er dus ook niet meer op. Dit terwijl er geld opstaat EN er dus abonnementen vanaf worden geschreven. Nou je raad het al, inmiddels ben ik al MAANDEN bezig met de kaart. Heb ik zowel de kaart nog niet vrij gekregen en het geld staat daar nog op. Je kunt alleen contact opnemen via email en daar reageren ze niet op.
    Ja mailde een medewerker, je had ook gewoon moeten reageren op de email die we hadden gestuurd, eigen schuld...

    Okay, prutsers van de bovenste plank en vandaag ben ik dan ook genoodzaakt een nieuwe kaart aan te gaan vragen. MEGA JAMMER en uitermate teleurstellend bedrijf!

    Sterke punten
    internationaal

    Zwakke punten
    niet reageren op vragen

    150,- lichter kaart werkt niet..

    Review over VIABUY

    Waardeloos… 150,- lichter en kaart werk niet krijg enkel waardeloze oplossingen van een bot die nergens op slaan.. zit je dan in afrika met veel beloftes maar onbereikbare klanten cervice.. na 5.. 6 dagen proberen en mailen… de moed maar opgegeven… gelukkig nieuwjaar viabbuy met mijn 150,- euro

    Sterke punten
    Kan blijven zoeken tot ik een ons weeg

    Zwakke punten
    Waar moet ik beginnen🤔
    Contact
    Cervices
    Bereikbaarheid
    Kaart die niet werkt
    Etc. Etc..

    Hele slechte organisatie

    Review over ICS

    Ben jaren lid van die tent en opeens past de kaart niet bij mij , het past niet bij mijn financiële situatie , ik kan er niks aan doen schrijven die honden maar goed nieuws ik vind het prima ze steken die kaart maar in hun reed ik geef -100 sterren gr johan ik ben heel boos 😡 😡😡😡😡

    Sterke punten
    Hebben niet

    Zwakke punten
    Teveel om op te schrijven

    bedrieglijke voorlichting

    Review over ICS

    ICS benaderde mij om mijn financiële situatie te evalueren om te zien of die nog past bij mijn card en gespreid terugbetalen (doorlopend krediet) Daar heb ik aan voldaan en een week later kreeg ik een brief dat gezien mijn financiële situatie ik niet langer voor gespreid betalen in aanmerking kwam, terwijl ik dit al meer dan 20 jaar heb met toenemend inkomen. Na bellen werd mij na veel doorvragen verteld dat ICS af wil van de mogelijkheid om gespreid te betalen (doorlopend krediet), maar hier totaal niet eerlijk over communiceert. De CC mag behouden blijven, maar dan met een max. van 500 euro, terwijl ik al jaren als max 3200 euro heb. Dat ik met gebruikmaking van de Card voor volgend jaar juni al diverse deelbetalingen had gedaan voor ween lange reis door Canada en dat dit veel moeite zou moeten kosten om recht te trekken, interesseert ICS niet. Wat een enorm slechte klantenbinding en oneerlijke voorstelling van zaken. Wees eerlijk en zeg dat je een bepaald produkt om bedrijfseconomische redenen niet meer aanbiedt, maar neen, liegen tegen een klant.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    heel erg oneerlijke communicatie met klant

    ICS cards waardeloos bedrijf

    Review over ICS

    Ongv 1 jaar geleden is mij Visa Card geblokkeerd omdat die niet binnen mijn financiele plaatje zou passen. Inmiddels is mijn financiele situatie veranderd/verbeterd maar kan alsnog niks met mijn Visa Card waar ik maandelijks voor betaal inclusief jaarlijkse bijdrage. Wel mag ik een nieuwe nieuwe aanvragen terwijl ik al een heb. Waardeloos bedrijf en product. Geen aanrader ook niet zakelijk. Het zijn ordinaire oplichters die verschuilen zich achter een zorgplicht. Inmiddels en CC aangevraagd en gekregen bij mijn Bank zonder enige problemen.

    Zwakke punten
    Alles producten, klantenservice en medewerkers arrogant en heel onbeschoft.

    Slechter kan niet

    Review over ICS

    De klantenservice is slecht of niet te bereiken ,

    en heb je ze eindelijk te pakken dan word je onvriendelijk te woord gestaan.

    Deze arrogante toko doet ook volop aan leeftijdsdiscriminatie.

    Met een totale minachting voor hun klanten.

    Onmenselijke benadering en wantrouwen richting de klant.
    Ze zijn nu bezig met een campagne om trouwe ics card gebruikers om onduidelijke redenen te lozen.

    Gelukkig zijn er andere card aanbieders en ben ik van ICS verlost

    Blijf weg van ICS

    Jammer dat het niet minder kan dan 1 ster , want die verdienen ze nog niet.

    Sterke punten
    Totale minachting van de klant

    Zwakke punten
    Alles , hun totale werkwijze

    Zeer slechte klantenservice

    Review over ICS

    Zeer slechte klantenservice,

    Voor 7, 50 kreeg ik een nieuwe kaart opgestuurd, die is nooit aangekomen. Na heen en weer gemail bleek dat de kaart naar een verkeerd adres was gestuurd.
    In elke mail werd een ander advies gegeven en er werd niet gekeken naar wat er daarvoor al besproken was.
    Erg slecht, er werd mij verteld dat het adres wat ze gebruikt hadden van de bank afkwam maar bij controle bleek bij de bank alles in orde te zijn.
    Er kon niet verteld worden wat het adres was dat ze hadden gebruikt, of worden bevestigd of mijn adres was wat ze hadden staan.
    Wel konden ze me een nieuwe kaart opsturen voor 7,50 . Maar waar die dan naartoe zou worden gestuurd, dat kon mij ook niet worden verteld.
    Afijn, na 12 mails de brui aan gegeven en mijn kaart opgezegd.

    Sterke punten
    Ik ben klant geweest voor jaren

    Zwakke punten
    Enorm slechte klantenservice en communicatie + slechte administratie

    Hulde aan waakzame ICS

    Review over ICS

    Vanavond kreeg ik de suggestie na een negatieve review over booking.com om een site te benaderen die snel de klacht kon oplossen (klinkt achteraf heel naïef). Deze site heeft geprobeerd via verificatietrucs geld van mijn creditcard af te boeken. Nadat ik er eerst toch was ingestonken, heb ik later gezegd dat ik het niet vertrouwde, was die site uit de lucht. Ook de vrouw die me het idee aan de hand had gedaan, had haar bijdrage verwijderd. Ik heb verlies en diefstalnummer van de card gebeld. Die hadden twijfelachtige transacties gedetecteerd en geblokkeerd. Dat heeft me toch een paar honderd euro bespaard. Dank voor de waakzaamheid

    Sterke punten
    Ze letten goed op

    Zwakke punten
    Geen

    ICS, blijf hier weg !

    Review over ICS

    Voldoende vermogen, voldoende inkomen, 40 jaar klant ABN, krediet kaart aangevraagd, 1000 limiet, ICS vind dit toch dan een heel probleem. Blijf bij dit bedrijf weg ! front office back office dramatisch !

    Sterke punten
    Dikke plaat voor hun hoofd.

    Zwakke punten
    Niet menselijk.

    Waardeloos.

    Review over ICS

    Gisteren kreeg ik het verzoek om mijn online-identificatie volledig te maken met een foto van mijn paspoort en een selfie. Dit druist tegen mijn principes in.
    Dan maar geen creditkaart meer.

    Weggegooid geld

    Review over VIABUY

    Een hoop geld uitgeven aan zo’n kaart, Geld er opgestort (moest ook weer voor betaald worden) En dan wordt de kaart niet geaccepteerd tijdens het boeken van een vliegticket.

    Sterke punten
    Mooie praatjes

    Zwakke punten
    Het nakomen van die mooie praatjes

    Waardeloos maffioos bedrijf dat de Nederlandse markt voor creditcards verziekt

    Review over ICS

    Totale arrogantie, geäutomatiseerde starheid ( "computer zegt nee" ) waar zelfs hun medewerkers niet omheen kunnen, zelfs niet als onderdeel van een klachtafhandeling. ICSCards is op dit moment bezig met actief trouwe en netjes betalende klanten afstoten, zogenaamd om aan hun zorgplicht te voldoen. Hierbij stellen ze bizarre grenzen om te besluiten dat een faciliteit voor gespreid betalen ineens niet meer geschikt zou zijn. Alleen deze faciliteit eraf halen en van de kaart weer een normale debit card maken is hierbij niet mogelijk. Ze willen je gewoon kwijt als klant.

    Sterke punten
    Dat het ze op de 1 of andere bizarre manier gelukt is om zo ongeveer monopolist te worden op de markt voor Mastercards en VISA cards in Nederland

    Zwakke punten
    Alles

    belachelijk dat ics aan de deur moet komen voor identificatie. Druist tegen de privacy regels is.

    Review over ICS

    ICS eist identificatie en komt prive langs om je paspoort te laten. Wat een absurde bureaucratie.
    Neem een andere kaart.

    Zwakke punten
    slechte identificatie procedure

    Zwarte lijst

    Review over ANWB Visa Card

    Na meer dan 20 jaar van hun een card te hebben gehad zonder betalingsdisputen eruitgegooid als klant. Wat wil 3x slachtoffer van phishing. Betalingen werden onderschept gelukkig. Derde keer werd ik gebeld en werd me medegedeeld dat ik op de zwarte lijst kom bij ICS en geen kaart meer kan krijgen. Heb aangegeven hoeveel jaren ik hun al betaald heb. geen caulance niks ook geen tips om die hackers kwijt te raken bv ander mailadres niks. Ook geen eindbrief, niks. Zwak hoor van dit bedrijf. Was een fijne goldcard voor zolang het duurde

    Zwakke punten
    Klantenservice en hun klantgerichtheid zwaar teleurstellend

    Zeer klantonvriendelijk en waardeloos bedrijf

    Review over ICS

    Na simpelweg een vraag te stellen waarom mijn creditcard (gekoppeld aan ABN Amro) geheel ingetrokken was en te vragen naar de eisen waaraan ik dien te voldoen voor een nieuwe aanvraag, ben ik zo honds brutaal behandeld. Dhr Timo Berendse is zonder meer de meest onsuccesvolle werknemer waar ik ooit mee heb mogen spreken. Brutaal, laat je niet uitpraten, weigert te luisteren naar een simpele vraag.
    Werkelijk waar een regelrechte ramp dit bedrijf en deze man. Het is dat ik niet lager dan een 1 ster kan beoordelen, anders zat ik al op -5!
    Dhr Berendsen beweert ook de klachten sowieso niet in behandeling te nemen.
    De onprofessionele houding van deze simpele ziel is werkelijk waar stuitend.

    Vraag simpelweg ergens anders een kaart aan. Zijn zat anderen.

    Sterke punten
    Niks!

    Zwakke punten
    Dhr Timo Berendsen dient per direct op staande voet te worden ontslagen. Onprofessioneel, brutaal, geen fatsoen, etc.
    Klavhten worden direct de prullenbak ingeworpen volgens dhr Berendsen.

    Slechte ervaringen met ANWB VISA Card

    Review over ANWB Visa Card

    De ANWB VISA CARD opgezegd (evenals het lidmaatschap van de ANWB) i.v.m. slechte ervaringen en overgestapt naar MasterCard van ING (aanrader).

    Slechte ervaringen met ANWB VISA Card

    Review over ANWB Visa Card

    De ANWB VISA CARD opgezegd (evenals het lidmaatschap van de ANWB) i.v.m. slechte ervaringen en overgestapt naar MasterCard van ING (aanrader).

    Geld gesloten

    Review over VIABUY

    Zoals het naar uit ziet heeft ene Gérard van Viabuy 167€ van mij gesloten. Ik heb dit bedrag via mijn Belgische rekening met bank contant naar een vriend van mij in Nederland overgemaakt.

    Dat bedrag wordt niet bijgeboekt waarna er een mail is gevolgd of de betalende partij even een ID bewijs en bank gegevens wilt doorsturen. Beetje verdacht of niet?

    Nu wordt er dus gedreigd dat als ik dit niet doe ik mijn geld niet terug krijg.

    Het zijn dus echt oplichters

    Sterke punten
    Heb ze niet kunnen ontdekken.

    Zwakke punten
    Denigrende communicatie.

    Zijn totaal het spoor bijster. Vragen altijd om persoonlijke gegevens van derden.

    We snappen ineens waar internet oplichting vandaan komt.