Reviews over Creditcards


    Ik kan hem geen eens aanvragen - Review over ANWB Visa Card

    Jaren klant geweest, uiteindelijk opgezegd omdat ik hem niet meer nodig had. Ik wilde hem echter toch opnieuw aanvragen,maar dit kan alleen via tablet en telefoon omdat je je camera moet activeren en een foto daarmee moet maken van je id bewijs. Op beide apparaten werkt dit echter niet. Ook met de mobiele telefoon van een ander geprobeerd en dit lukt ook niet! De autorisatie om 0.01 euro als test af te schrijven is wel gelukt tot 3x toe. Ik hierover gemaild: het lukt niet dus pech! Dat is hun antwoord. Kan alleen klant worden op die manier. Dat is toch waardeloos??? Iemand die jaren vaste klant was,, nooit te laat betaald heeft oid en nu kan ik geen eens meer klant worden omdat hun aanmeldsysteem niet werkt. Baggerzooi .

    Sterke punten
    Jaren klant geweest en nooit problemen gehad

    Zwakke punten
    Aanmelden lukt niet meer Erg klantonvriendelijk Lossen problemen niet op Willen geen klanten denk ik

    waardeloos - Review over ICS

    Helaas is 1 ster eigenlijk nog teveel voor mijn recente ervaring met ICScards. Na vele jaren tevreden deze card te hebben gebruikt, ben ik nu totaal verbijsterd over de werkwijze van dit bedrijf. Omdat ik niet op tijd mijn financiele informatie heb aangeleverd is zonder enkel bericht mijn card geblokkeerd. Op dit moment verblijf ik in het buitenland dus dat is heel ongelukkig. Na drie kwartier wachten aan de telefoon had ik een medewerker aan de lijn. Hij kon uit coulance de blokkering 1 maal ongedaan maken als ik de financiele gegevens binnen 10 dagen zou aanleveren. Hoewel ik dit eigenlijk bizar vindt na zo vele jaren zonder problemen gebruik te hebben gemaakt van de kaart en zonder dat er nog een betaling open stond ben ik hier akkoord mee gegaan. Op mijn persoonlijke pagina bij ICS stonden 2 taken open. Als eerste mijn financiele gegevens ingevuld, daarna die van mijn echtgenoot. Helaas kreeg ik na het invullen van zijn gegevens een errormelding. Weer bellen, weer een half uur in de wacht gehangen. Alles uitgelegd aan de medewerker. Deze deelde mij doodleuk mee dat men alleen uit gaat van mijn inkomen want ik ben de hoofdkaart houder. Het veel hogere inkomen van mijn man telt nu ineens niet meer mee en dat kon ook niet gewijzigd worden. Gevolg: De kaart zal wel geblokkeerd gaan worden. De hoofdkaart houder kan niet gewijzigd worden. Mijn man zou dan opnieuw de card moeten gaan aanvragen! Volgens mij zijn ze daar helemaal knettergek geworden bij Visa. Ik heb inmiddels een andere creditcard elders aangevraagd. Na tientallen jaren ben ik helemaal misselijk van deze werkwijze. En dan hebben ze het over Zorgplicht. Bah. Ik heb overigens ook contact opgenomen met de ANWB hierover. Tenslotte verbinden zij hun naam aan dit product. Ik wacht nog op een reactie Bij Trustpilot streven we naar transparantie. Meer info

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Totaal niet meer klantgericht.

    waardeloos - Review over ANWB Visa Card

    Na jaren een visa card gehad te hebben nu in een keer ,na mijn financiele status doorgegeven te hebben, blijk ik niet meer kredietwaardig te zijn.Er zijn geen veranderingen geweest in mijn financiele status. Ik gebruikte de card alleen voor vakanties en altijd direct het saldo weer terugbetaald.Ik heb een een kleine hypotheek en een goed vast inkomen als openbaar vervoer medewerker,na telefonisch contact hierover wordt er gewoon gezegd dat ik te weinig draagkracht heb..zelfs het inkomen van mijn vrouw mag niet meegeteld worden...en ze wenst mij een prettige dag verder,..de brutaliteit..nou anwb,ik kan heel goed zonder jullie en geef mijn ervaringen door aan iedereen die het maar horen wil!

    Sterke punten
    gespreid betalen

    Zwakke punten
    geen inleving ......niet luisteren en niet kijken naar het betalingsverleden van de klant die altijd correct geweest is....

    Belastingsdienst 2.0 !? - Review over ICS

    Amateurs 1e klas daar! Daarnaast respectloos hoe er met mensen wordt omgegaan die jaren hebben betaald! Wat een stelletje verschrikkelijke ambtenaren werken daar. De reviews kloppen helaas precies! Een schande voor de banken die zich met dit bedrijf hebben ingelaten!

    Sterke punten
    40 minuten in de wacht staan IPV een uur

    Zwakke punten
    Zie het internet !

    Nooit zo'n slechte credit card bedrijf gezien - Review over American Express Gold Card

    Hun administratie: achterlijk. Bereikbaarheid buiten kantoor uren, kan je zo goed als vergeten. Blokkeren regelmatig van het kaart ONDANKS DAT ALLES OP TIJD BETAALD IS, hun gewoonte. Arrogantie, tot de max. Customer care, soms vriendelijk, maar dan doen ze niks om het op te helpen. Beloven geen kredietlimiet, maar dan kan je niet eens 2 keer €100 achter mekaar uitgeven. Voor de piéce de résistance, STUREN ZE EEN EMAIL DIE LEEKT OP EEN PHISHING EMAIL (niet erg als de link op een echte URL leekt), OM JOU PRIVE GEGEVENS OP TE STUREN. Die negeer je, want je denkt aan je zelf ''phising emai'' EN DAN BLOKEREN ZE JOU ACCOUNT. Je bel ze op om het op te lossen, ''geen probleem meneer, als u uw gegevens upload, dan deblokkeren we uw kaart BINNEN 15 DAGEN!!!!'' En dit is gaat om een Amex GOLD kaart die je ongeveer €160/jaar voor hebt betaald. Volgens mij criminelen bieden een beter service.

    Sterke punten
    fools

    Zwakke punten
    ze weten niet wat ze zijn

    Slecht bedrijf - Review over American Express Gold Card

    Blokkeren je kaart zonder enige aanleiding

    Waardeloos bedrijf ISC Nooit meer! - Review over ICS

    Waardeloze kaart ISC veel storingen particulier en vooral zakelijk niet te gebruiken. Als je op zondag geld overmaakt staat het pas maandag op de kaart. Ik ben dan ook heel snel overgestapt naar Transferwise werkt perfect boven verwachting nog nooit zoiets meegemaakt. Jullie gaan mij bedanken hiervoor vraag hun kaart aan en ervaar eens het verschil. ISC nooit en nooit meer wij zijn verlost!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles veel storingen

    Chaos - Review over ICS

    Ik ben al drie maanden bezig met de gevraagde documenten aan te leveren voor de beoordeling financiële ruimte. Telkens vragen ze dezelfde documenten, na keer op keer aangeleverd te hebben is het nog niet goed. Ik heb de stekker eruit getrokken en heb een ING creditcard aangevraagd en binnen enkele dagen gekregen. ICS heeft haar interne processen niet op orde, chaos!\\r\\n\\r\\n

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Chaos en niet klantgericht

    Slechter dan slecht - Review over ICS

    Blijf weg van deze club en zoek een alternatieve creditcard aanbieder. Ben jarenlang klant en altijd netjes mijn facturen betaald. Die ene keer dat je ze nodig hebt om een transactie terug te draaien, geven ze niet thuis. Had in een project geïnvesteerd via een crowdfunding platform. Na een aantal maanden bleek dat er sprake was van oplichting en misleiding en de personen achter het project valse namen hadden opgegeven en geenszins voornemens waren om het product te ontwikkelen. Weg geld. Het crowdfunding platform geeft niet thuis en verwijst naar de projecteigenaar, m.a.w. de oplichters en lapt al zijn eigen regels en policies aan zijn laars. ICS zou de klant moeten helpen en het geld terug moet vorderen. Ook zij nemen geen enkele verantwoordelijkheid, doen nul onderzoek naar de oplichting, kopiëren standaard antwoorden en kiezen liever de kant van de tegenpartij dan haar eigen klanten. Het moet niet gekker worden! Waardeloze club met onkundig en ongeïnteresseerd personeel zonder enig gevoel voor klantgerichtheid. Ga niet in zee met dit bedrijf, maar zoek een alternatief. Je bent gewaarschuwd!!

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Klantenservice Begrip Verstand van zaken Eigenlijk alles

    Waardeloos bedrijf - Review over ICS

    Slechte ervaring met ICS

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Waardeloos bedrijf - Review over ICS

    Slechte ervaring met ICS

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Waardeloos bedrijf ics - Review over ICS

    Waardeloos bedrijf ICS Ik ben vele jaren klant geweest bij ICS. Mijn creditcard is gekoppeld aan mijn abn ambro rekening. Ik had een vraag over gespreid betalen gesteld aan ics. Het gevolg van mijn vraag : door ics is binnen 24 uur na mijn vraag mijn Creditcard Meteen geblokkeerd en de klantrelatie ook beëindigd. Op basis van een aanvraag van mij zonder dat ik daar bewijsstukken voor heb aangevoerd notabene. Geen loonstrook opgevraagd door ics etc. Terwijl ik aan de voorwaarden voldoe - minimaal maandelijkse netto-inkomsten (je netto-inkomen minus woonlasten) - ik heb geen bij het BKR geregistreerde betalingsachterstand(en). Wat is dit voor waardeloze service ics ???? En kom nou niet met het verhaal over zorgplicht. Communicatie is blijkbaar niet jullie sterkste kant. Ik heb jarenlang elke maand netjes in een keer het bedrag betaald wat ik schuldig was. Hier hebben jullie fors op verdiend. Nooit is mijn creditcard geblokkeerd door betalingsachterstand. En nu wordt in een e-mail van een paar zinnen de creditcard relatie beëindigd op basis van een vraag die ik heb gesteld. Het is gewoon een proces wat jullie hanteren om klanten te dumpen die In jullie ogen niet kredietwaardig zouden zijn. Schandalig dat abn ambro met jullie samenwerkt. Saillant detail is ook nog dat ik een creditcard bij ING heb. En hier wel aan de voorwaarden voldoe. Bizar!

    ICS faciliteert malafide webwinkels en traineert - Review over ICS

    Ik zag hieronder een identieke ervaring. Ze promoten de garantie die je met een creditcard hebt, maar maak je er gebruik van traineren ze het proces met lange wachttijden en onjuistheden (alles was correct ingedien maar dan gaan ze jokken, ondanks bewijs). En du moment dat je over de termijn heengaat wordt dan gezegd dat een lopend traject dus te laat is. Dat terwijl reacties binnen een dag zijn verzonden en die van hen 4 weken duren. Dat terwijl de termijn geldt voor indienen en niet iets wat al loopt. Ergo, keer op keer een nieuwe smoes na vier weken wachten. Bellen mag, maar het enige wat ze dan zeggen is dat je moet mailen. Klopt, want dan kunnen ze weer vier weken wachten en dan het argument van een termijn inzetten. BOEVEN. Ik ga over tot melden bij AFM, niet vanwege het bedrag, wel omdat ik van principes ben en niet tegen dit soort misbruik en verschuiling achter voorwaarden kan. Zeg dan op de man af dat je geen garanties geeft en jok hier niet over. ICS heeft duidelijk wat opvoeding nodig.

    Sterke punten
    Ik had liever 0 sterren gegeven.

    Zwakke punten
    How about everything!

    Zelden zo'n slechte klantservice meegemaakt... - Review over ICS

    Ik ben al sinds 24 september met mijn aanvraag bezig en elke keer gaat er iets anders mis. Eerst wordt mijn aanvraag afgewezen zonder dat ik daar van geïnformeerd wordt. Mijn tweede aanvraag was wel goedgekeurd maar ik moest weer bellen om naar de volgende stap te gaan. De online identificatie mislukt vervolgens. Bleek dat ik dit niet via de chrome-app moest doen maar via safari. Dit heb ik echter zelf uit moeten vinden want de klantenservice wist van niets. En inmiddels was mijn aanvraag verlopen. Vervolgens een derde aanvraag gedaan. Weer gebeurde er na 10 dagen niets. Weer gebeld, mevrouw vertelt mij dat ik het helemaal verkeerd doe en dat ze me de volgende ochtend zal terugbellen over hoe ik verder moest. 4 Dagen later nog steeds geen antwoord. Weer gebeld. Bleek mevrouw mij verkeerde informatie te hebben gegeven, ik zou het toch op de goede manier hebben gedaan en ik krijg eindelijk een code voor een nieuwe online identificatie. Ik open de code (via safari deze keer) en ik maak succesvol een foto van mijn id. Vervolgens wil ik mijn bank invullen voor de ideal-identificatie, en bam het is weer raak. online-identification.transaction.error.response-1. Weer gebeld, na weer een kwartier in de wacht te hebben gestaan krijg ik het bericht dat mijn online-identificatie weer is mislukt en dat ik binnen 12 uur een nieuwe code krijg. Wat voor onzin-bedrijf is dit?? Dit is het enige bedrijf waar ik bij mijn bank (en volgens mij veel meer banken) een creditcard kan aanvragen en dan krijg je zulke shit-service. Klantenservice weet niets van elkaar en wat ze aan het doen zijn. En er zijn geen mogelijkheden om in het systeem handmatig aanpassingen te maken als de technologie van de klant niet meewerkt. En dan zal ik het nog niet eens hebben over hoe onveilig deze manier van identificeren is. De overheid heeft speciaal een app gemaakt waarmee je veilig je identificatiebewijs kunt delen met organisaties, waarom kan ik deze niet gebruiken? Echt heel jammer dit!!! Edit: spellingsfouten

    Sterke punten
    Duidelijk borgformulier

    Zwakke punten
    incompetente klantenservice onveilige identificatie ongemotiveerde bureaucratie extreem lange wachttijden na elke stap

    american express , flauwekul bedrijf. - Review over American Express Gold Card

    na voor de tweede keer een aanvraag te hebben gedaan voor een american express kaart bij dit zg sjiecke en vooraanstaand bedrijf , wederom een afwijzing gehad op basis van een score. ik voldoe ruim aan alle voorwaarden voor een amex kaart en heb geen enkele negatieve aantekening bij het bkr of in mijn strafblad of wat dan ook. mijn inkomen is ruim voldoende en mijn maandlasten zijn amper 25% van mijn totale inkomen en 0 euro schuld. verder geen enkele dingen die ter overweging zouden kunnen gelden , geen ! nu pleegt american express wederom op basis van een niet en door niemand uit te leggen systeem een te hoge score te hebben gehad en daardoor afwijzing. niemand kan mij echter vertellen hoe deze tot stand komt en wat er dan niet klopt bij mij. sterker nog ze vertellen een kulverhaal van : het systeem doet de score bepalen op basis van optelling en achtergrond en vormt zonder tussenkomst van een persoon de uitslag die niet te vergelijken valt en toetsing is niet mogelijk , want het is niet te traceren welke of wat er niet binnen de telling een gunstige factor vormt of niet , niemand weet binnen american express wat er wordt berekent. kunt u het nog volgen ? nou ik in ieder geval niet. meer dan dat dit zg vooraanstaande bedrijf een kul-& wanverhaal verteld hierover , wordt mij niet duidelijk. schandalig. of dat ik enkel de kleuterklas heb gehad en toch niets begrijp van technisch geneuzel. nou jammer dan want ik begrijp heel goed dat dit verhaal kant noch wal raakt. dat ze dit nog durven anno 2020. amex : ga je huiswerk eens doen en informeer je clienten vakkundig en voorral : eerlijk en open. bij mij staan ze onderaan de ladder van financieel service verlenende bedrijven. laat zien dat je kunt klimmen en verstop je niet met abracadabra verhalen , daar trapt geen hond meer in.....

    Sterke punten
    geen idee

    Een asiciale monopolist - Review over ICS

    Bij de identificatievraag eist men een digitale optie, hoe onveilig die ook is., op straffe van opzegging. Ultiem lomp gedrag van een ambtenarenclup.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen enkele klantfocus. Botte antwoorden. lomp gedrag.

    begin niet aan een creditcard van visa , ANWB - Review over ANWB Visa Card

    Ik voel mij, opgelicht nooit toestemming gegeven voor het betalen van rekeningen. Na lang aan de telefoon hebben gezeten kreeg ik een formulier , wat ik uiterst zorgvuldig heb ingevuld. een dagtaak,als reactie kreeg absoluut geen antwoord.het enige wat ik kon doen was min visa anwb card opzeggen. begin er niet aan!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    totale minachting van de klant. negeren van serieuze vragen, oplichting

    TL;DR: Even the Russian Communist Party was less bureaucratic than ICSCARDS. - Review over ICS

    ICSCARDS claims that due to the 'Zorgplicht' they want to know who my partner is and wanted to have her co-sign the credit facility I had for years. I declined because she is not my partner anymore. Since apparently I am stuck in their (re)identification procedure, they still want to have my (ex)partner's pay slip, ID, etc. So without a notice, they have blocked my creditcard. An actual notice would have been helpful and much appreciated. I could have been on the other side of the planet and be stuck with a blocked creditcard! They did inform me that if I didn't deliver documentation that they would block the card. However since I cancelled the 'Gespreid Betalen Faciliteit', I was assured on the phone that I did not needed to do anything else, which I believed because also in the webportal I could see under 'Taken (Tasks): 0 Taken'. Yet they still blocked me and would have done so, till the end of my subscription year, and cancel it once my 1-year term is over and I cannot get any restitution. This sheer nerve and audacity of this organization!!!! The only way ICSCARDS can provide me with a new creditcard if I apply for a new one. I've heard from a customer service representative that my credit capacity is negative(?) so I guess only when pigs fly I can succesfully get a new creditcard. FYI, I've never had any late payment or otherproblems, always had the same credit limit since 2010 and my income doubled while my living costs stayed the same. So how they calculated a negative credit score for me, is simply beyond my comprehension. Apparently also for the CSR, because I was told: "... it's a very, very complicated complex algorithm I am not authorized to see the actual calculation...". Like I said, really horrible service. Avoid ICSCARDS at all costs. You are better off contracting the bubonic plague than being a 'customer' at this horrendous organization!! You are better off humping a cactus with 2 inch needles than coming closer than 5 blocks of this arrogant self-focused organization! You have better chances of success getting a 3-course meal in a gulag than empathy and (customer) service than this 'I-wouldn't-wipe-my-behind-with-this-organization-even-if-I-am-out-of-TP' organization.

    Sterke punten
    They are ubiquitous in the Dutch market, only alternatives are Rabobank, ABN-Amro, ING Bank or Prepaid cards (Bunq, N26, etc.)

    Zwakke punten
    Every time you talk to someone else from the Customer Service, you get a slightly different story, why they can't/won't/wouldn't solve their problem and instead turn it around and make it YOUR problem.

    gebrek aan motivatie bij ICS medewerkers - Review over ICS

    Gebrek aan motivatie bij medewerkers ICS/VISA. Alle bezitters van een VISA card hebben een brief ontvangen waarin staat dat men o.a. binnen 3 weken zich opnieuw moeten laten identificeren. Voor veel mensen een probleem omdat men niet in het bezit zijn van een smartphone of tablet. Hier niet op in gaan. Nergens staat in de Wet dat het moet gebeuren zoals ICS/VISA dit aan de kaarthouders oplegt. Binnenkort krijgt dit onderwerp veel media aandacht . Wacht dit eerst af alvorens u van alles overhoop gaat halen. Bellen, schrijven helpt niet. Er zit geen gemotiveerd personeel bij ICS/VISA achter de telefoon of pc die op een beschaafde wijze luisteren naar u als klant. ICS/VISA werkte in het verleden graag met witwassers waar veel geld aan te verdienen was. Er is ICS/VISA in het recente verleden meerdere malen hoge boetes opgelegd. De Tweede Kamer heeft de Wet aangepast waardoor ICS/VISA op korte termijn haar zaakjes moet regelen. Hoelang duurt het nog dat deze stinkende beerput met de naam ISC/VISA opengaat. Graag ramen en deuren gesloten houden.

    Sterke punten
    afwijken van de wettelijke regels. niet reageren op brieven en e-mails

    Zwakke punten
    niet op een beschaafde wijze aanspreekbaar niet gemotiveerde medewerkers

    Geen reactie op aangetekende brieven - Review over American Express Gold Card

    Afgelopen maanden diverse aangetekende brieven verzonden betreffende een probleem met mijn American Express card. Helaas nooit een reactie mogen ontvangen. Aangezien ik mijn American Express Card door een blokkade nooit heb kunnen gebruiken, heb ik uiteraard de kaart bijdrage niet betaald en heb ik de Card schriftelijk opgezegd. Afgelopen vrijdag een brief ontvangen van AMEX met de mededeling dat de Card door AMEX geannuleerd is en dat de kaart bijdrage is overgedragen aan een incassobureau. Uiteraard heb ik In het verleden ook diverse malen geprobeerd om de ledenservice te bellen, deze zijn echter nagegenoeg on bereikbaar.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer klantonvriendelijk Op correspondentie wordt niet gereageerd Beloftes worden niet nagekomen Geen e-mailadres Telefonisch nagenoeg onbereikbaar Geen pin opnames mogelijk Typisch “Amerikaanse” benadering welke bij veel mensen een hoop ergernis opwekt

    goldcard waardeloos - Review over ANWB Visa Card

    goldcard dacht dat dan alles verzekerd was ook autohuur ,bij meeste verhuurbedrijven betaal je de borg wordt daarna verrekend met huur, na schade zit je er daarna altijd naast omdat je geen nota van de huur heb omdat de schade daarmee verrekent is hier neemt anwb /unigarant geen genoegen mee, willen alleen een aparte rekening van autohuur wie met met visa betaalt is , dus betalen gewoon niks uit waardeloze verzekering heb je niks aan proberen overal onder uit te komen buiten de tijd dat ze in aktie komen 2 maanden is niks ben je intussen alweer thuis van vakantie probeer dan de boel maar recht te zetten

    Sterke punten
    geen, alleen bezig om hun eigen in te dekken

    Zwakke punten
    Kaart heel fraude gevoelig na 1 afschrijving kunnen ze met dezelde gegevens meerdere afschrijvingen doen van hetzelfde bedrag moeilijk te blokkeren max 24 uur[ alleen via limiet }als er onterecht geld afgeschreven word (stuur maar betwisting formulier) in begin met veel mensen telefonisch contact weten niet waar zij het over hebben

    ics retourneert geld niet na einde overeenkomst - Review over ICS

    Ik heb na 10 jaar mijn account opgezegd. Eerst blijkt dat je per week beperkt geld kunt terugboeken naar tegen rekening, dan weer zou iemand aan de deur komen voor paspoort/id controle (zelfs de overheid heeft dit recht niet !!) en eindelijk is de opzegtermijn afgelopen.... neen ik kan mijn restantje jaarbijdrage niet terugboeken. En neen, ICS boekt zelf niet terug kennelijk want het is 5 dagen geleden dat contract afliep. Moet niet gekker worden. Ben benieuwd wat de toezichthouder op de bankwereld hiervan zal vinden....

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    blokkeert kaart zonder melding te maken blokeert betaling zonder terug te boeken emails worden pas na 2 weken beantwoord en hetgeen hierboven in review is gesignaleerd.

    ABN creditcard - Review over ABN AMRO Credit Card

    Zeer matige service, bij verlies heeft de ANB tot twee keer aan toe de kaart niet verstuurd. Daarnaast werd bij verlies van mijn kaart ook meteen mijn toegang tot mijn creditcard via de app geblokkeerd waardoor ik niet kon inzien hoeveel er nog openstond.

    VISA faciliteert oplichters / betaalt fraude niet terug - Review over ICS

    Via Facebook kreeg ik een aanbod voor een product dat ik in de VS bestelde. Na terugkomst van een zakenreis uit ’t buitenland bleek dat het pakket na lange tijd nog steeds niet gearriveerd was. Na enig speurwerk op internet bleek het om een bedrijf te gaan dat zich met oplichting bezighield. Dus diende ik een betwistingsformulier in bij ICS, de kaartuitgevende instantie van VISA. Deze blijft echter halstarrig weigeren tot terugbetaling over te gaan omdat ik net iets te traag met reageren bleek te zijn geweest; de oude termijn was ten opzichte van vroeger namelijk ingeperkt. Desondanks geen compensatie, nog coulance van ICS waardoor deze oplichting feitelijk faciliteert. Daar gaat een compleet dagloon waar ik hard voor heb moeten zwoegen. Misschien handiger om voor een andere kaart te kiezen; bijv. die van Mastercard. Goedkoper bovendien.

    Sterke punten
    An sich vriendelijk te woord gestaan, men begreep m'n klacht. Maar kwam niet tot een oplossing. Conclusie: men had mijn klacht dus toch niet begrepen.

    Zwakke punten
    Coulance komen in 't woordenboek van ICS niet voor, onwil wel.

    Weken wachten op de eind afrekening - Review over ANWB Visa Card

    Card opgezegd in november, eind december gebeld waar het RES bedrag bleef wat op de rekening stond? Nu vandaag 16-1-2020 gebeld met de vraag, waar het geld blijft ? Zijn het spoor bijster en ik word volgende week terug gebeld. ICS, word waarschijnlijk geen 2e x, dat ik een ANWB visa neemt.

    Sterke punten
    Aanmelden ging snel, maar afwikkelen....

    Zwakke punten
    Geld terug storten.