VIABUY CREDIT CARD HAS A WORSE COSTUMER SERVICE AND TOO MANY PROBLEMS WITH LOADING AND TRANSACTION AND VIABUY CREDIT CARD IS NOT EXCEPTED BY MOST PLACES, PLEASE DON'T SUPPORT VIABUY AND TRUST BECAUSE THEY USE YOUR MONEY AND CHARGE YOU LOTS OF MONEY FOR EVERY SINGLE TRANSACTION.
Sterke punten NOTHING
Zwakke punten Everything from costumer service, transactions, charges and not excepted by 90% of places, stores, companies, online
Al jaren een goed betalende klant, zonder schulden, die de card eigenlijk alleen gebruikt op vakantie in buitenland. Zoals voor autohuren en hotels voornamelijk in USA.
Na opzeggen van 2e creditcard, omdat we niet meer apart naar USA gaan moet ik opnieuw beoordeeld worden. Alle info verzonden, krijg nu wia en dadelijk met pensioen.
Alleen mijn, na opzeggen 2e card, inkomen wordt getoetst en ben afgewezen, terwijl ik ws meer inkomen heb als de mensen die daar werken, maar card past niet meer bij mijn financiële situatie!! Is mij per brief medegedeeld, niet persoonlijk gebeld, en ook geen (verplichte bij wet) in overleg om oplossing te zoeken en persoonlijke mogelijkheden te bespreken. Nee, ik moest zelf bellen en opgave is dat ze een zorgplicht hebben en mij niet in de financiële problemen willen brengen.
Kan een aantal redenen verzinnen, mijn vrouw geen card meer, ben te oud (pensioen),
Laatste jaren weinig tot geen gebruik van gemaakt mag niet meer gespreid betalen wat overigens geen probleem is deed dit soms omdat ik lui was.
Kortom ze willen je eigenlijk niet meer als klant. Gevraagd wat kan wel? Nou een debet creditcard, niet ingetrapt omdat deze zeker in USA niet wordt geaccepteerd, sta je op het vliegveld je huurauto af te halen!!!
Stelde nog voor om mijn systeem afwijzing nog door iemand persoonlijk te laten beoordelen, klojo’s, nou laat maar, wegwezen bij ICS ga wel naar American expres, of Holland Visacards (is niet van ICS) of een ander
LOL boven deze slechte revieuws staat reclame van ICS
Sterke punten Sterk in het ontmoedigen, systeem beoordeling maken en afwijzen van bestaande klanten en deze naar andere aanbieder te sturen
Zwakke punten Zeer klant onvriendelijk, nemen geen contact op om situatie te bespreken, als ze te
weinig aan je kunnen verdienen rot dan maar op.
Dit bedrijf is niet te bereiken. Ook nadat er een terugbel-verzoek is ingediend zoals jullie zeggen dan nemen wij contact op. Dat doet dit bedrijf niet!
Ik heb zakelijk een prepaid kaart aangevraagd. Dit omdat ik veel te maken heb met abonnementen vanuit het buitenland die een creditcard vragen. Perfect zou je denken! Het is ook nog eens een onderdeel van Mastercard, dus wordt overal geaccepteerd. Nu kreeg ik een verzoek over een parnerkaart die ik jaren geleden had aangevraagd. Inmiddels, door scheiding niet meer nodig en hier liggend op mijn bureau. Er stond niet in dat het een dwingend of dringende email was die beantwoord moet worden en omdat de kaart niet actief meer is, heb ik niet meer op die mail gereageerd. Van de een op de andere dag wat MIJN kaart (dus niet de partnerkaart) geblokkeerd en kan ik er dus ook niet meer op. Dit terwijl er geld opstaat EN er dus abonnementen vanaf worden geschreven. Nou je raad het al, inmiddels ben ik al MAANDEN bezig met de kaart. Heb ik zowel de kaart nog niet vrij gekregen en het geld staat daar nog op. Je kunt alleen contact opnemen via email en daar reageren ze niet op.
Ja mailde een medewerker, je had ook gewoon moeten reageren op de email die we hadden gestuurd, eigen schuld...
Okay, prutsers van de bovenste plank en vandaag ben ik dan ook genoodzaakt een nieuwe kaart aan te gaan vragen. MEGA JAMMER en uitermate teleurstellend bedrijf!
Waardeloos… 150,- lichter en kaart werk niet krijg enkel waardeloze oplossingen van een bot die nergens op slaan.. zit je dan in afrika met veel beloftes maar onbereikbare klanten cervice.. na 5.. 6 dagen proberen en mailen… de moed maar opgegeven… gelukkig nieuwjaar viabbuy met mijn 150,- euro
Sterke punten Kan blijven zoeken tot ik een ons weeg
Zwakke punten Waar moet ik beginnen🤔
Contact
Cervices
Bereikbaarheid
Kaart die niet werkt
Etc. Etc..
Ben jaren lid van die tent en opeens past de kaart niet bij mij , het past niet bij mijn financiële situatie , ik kan er niks aan doen schrijven die honden maar goed nieuws ik vind het prima ze steken die kaart maar in hun reed ik geef -100 sterren gr johan ik ben heel boos 😡 😡😡😡😡
ICS benaderde mij om mijn financiële situatie te evalueren om te zien of die nog past bij mijn card en gespreid terugbetalen (doorlopend krediet) Daar heb ik aan voldaan en een week later kreeg ik een brief dat gezien mijn financiële situatie ik niet langer voor gespreid betalen in aanmerking kwam, terwijl ik dit al meer dan 20 jaar heb met toenemend inkomen. Na bellen werd mij na veel doorvragen verteld dat ICS af wil van de mogelijkheid om gespreid te betalen (doorlopend krediet), maar hier totaal niet eerlijk over communiceert. De CC mag behouden blijven, maar dan met een max. van 500 euro, terwijl ik al jaren als max 3200 euro heb. Dat ik met gebruikmaking van de Card voor volgend jaar juni al diverse deelbetalingen had gedaan voor ween lange reis door Canada en dat dit veel moeite zou moeten kosten om recht te trekken, interesseert ICS niet. Wat een enorm slechte klantenbinding en oneerlijke voorstelling van zaken. Wees eerlijk en zeg dat je een bepaald produkt om bedrijfseconomische redenen niet meer aanbiedt, maar neen, liegen tegen een klant.
Sterke punten geen
Zwakke punten heel erg oneerlijke communicatie met klant
Ongv 1 jaar geleden is mij Visa Card geblokkeerd omdat die niet binnen mijn financiele plaatje zou passen. Inmiddels is mijn financiele situatie veranderd/verbeterd maar kan alsnog niks met mijn Visa Card waar ik maandelijks voor betaal inclusief jaarlijkse bijdrage. Wel mag ik een nieuwe nieuwe aanvragen terwijl ik al een heb. Waardeloos bedrijf en product. Geen aanrader ook niet zakelijk. Het zijn ordinaire oplichters die verschuilen zich achter een zorgplicht. Inmiddels en CC aangevraagd en gekregen bij mijn Bank zonder enige problemen.
Zwakke punten Alles producten, klantenservice en medewerkers arrogant en heel onbeschoft.
en heb je ze eindelijk te pakken dan word je onvriendelijk te woord gestaan.
Deze arrogante toko doet ook volop aan leeftijdsdiscriminatie.
Met een totale minachting voor hun klanten.
Onmenselijke benadering en wantrouwen richting de klant.
Ze zijn nu bezig met een campagne om trouwe ics card gebruikers om onduidelijke redenen te lozen.
Gelukkig zijn er andere card aanbieders en ben ik van ICS verlost
Blijf weg van ICS
Jammer dat het niet minder kan dan 1 ster , want die verdienen ze nog niet.
Voor 7, 50 kreeg ik een nieuwe kaart opgestuurd, die is nooit aangekomen. Na heen en weer gemail bleek dat de kaart naar een verkeerd adres was gestuurd.
In elke mail werd een ander advies gegeven en er werd niet gekeken naar wat er daarvoor al besproken was.
Erg slecht, er werd mij verteld dat het adres wat ze gebruikt hadden van de bank afkwam maar bij controle bleek bij de bank alles in orde te zijn.
Er kon niet verteld worden wat het adres was dat ze hadden gebruikt, of worden bevestigd of mijn adres was wat ze hadden staan.
Wel konden ze me een nieuwe kaart opsturen voor 7,50 . Maar waar die dan naartoe zou worden gestuurd, dat kon mij ook niet worden verteld.
Afijn, na 12 mails de brui aan gegeven en mijn kaart opgezegd.
Sterke punten Ik ben klant geweest voor jaren
Zwakke punten Enorm slechte klantenservice en communicatie + slechte administratie
Vanavond kreeg ik de suggestie na een negatieve review over booking.com om een site te benaderen die snel de klacht kon oplossen (klinkt achteraf heel naïef). Deze site heeft geprobeerd via verificatietrucs geld van mijn creditcard af te boeken. Nadat ik er eerst toch was ingestonken, heb ik later gezegd dat ik het niet vertrouwde, was die site uit de lucht. Ook de vrouw die me het idee aan de hand had gedaan, had haar bijdrage verwijderd. Ik heb verlies en diefstalnummer van de card gebeld. Die hadden twijfelachtige transacties gedetecteerd en geblokkeerd. Dat heeft me toch een paar honderd euro bespaard. Dank voor de waakzaamheid
Voldoende vermogen, voldoende inkomen, 40 jaar klant ABN, krediet kaart aangevraagd, 1000 limiet, ICS vind dit toch dan een heel probleem. Blijf bij dit bedrijf weg ! front office back office dramatisch !
Gisteren kreeg ik het verzoek om mijn online-identificatie volledig te maken met een foto van mijn paspoort en een selfie. Dit druist tegen mijn principes in.
Dan maar geen creditkaart meer.
Een hoop geld uitgeven aan zo’n kaart, Geld er opgestort (moest ook weer voor betaald worden) En dan wordt de kaart niet geaccepteerd tijdens het boeken van een vliegticket.
Totale arrogantie, geäutomatiseerde starheid ( "computer zegt nee" ) waar zelfs hun medewerkers niet omheen kunnen, zelfs niet als onderdeel van een klachtafhandeling. ICSCards is op dit moment bezig met actief trouwe en netjes betalende klanten afstoten, zogenaamd om aan hun zorgplicht te voldoen. Hierbij stellen ze bizarre grenzen om te besluiten dat een faciliteit voor gespreid betalen ineens niet meer geschikt zou zijn. Alleen deze faciliteit eraf halen en van de kaart weer een normale debit card maken is hierbij niet mogelijk. Ze willen je gewoon kwijt als klant.
Sterke punten Dat het ze op de 1 of andere bizarre manier gelukt is om zo ongeveer monopolist te worden op de markt voor Mastercards en VISA cards in Nederland
Na meer dan 20 jaar van hun een card te hebben gehad zonder betalingsdisputen eruitgegooid als klant. Wat wil 3x slachtoffer van phishing. Betalingen werden onderschept gelukkig. Derde keer werd ik gebeld en werd me medegedeeld dat ik op de zwarte lijst kom bij ICS en geen kaart meer kan krijgen. Heb aangegeven hoeveel jaren ik hun al betaald heb. geen caulance niks ook geen tips om die hackers kwijt te raken bv ander mailadres niks. Ook geen eindbrief, niks. Zwak hoor van dit bedrijf. Was een fijne goldcard voor zolang het duurde
Zwakke punten Klantenservice en hun klantgerichtheid zwaar teleurstellend
Na simpelweg een vraag te stellen waarom mijn creditcard (gekoppeld aan ABN Amro) geheel ingetrokken was en te vragen naar de eisen waaraan ik dien te voldoen voor een nieuwe aanvraag, ben ik zo honds brutaal behandeld. Dhr Timo Berendse is zonder meer de meest onsuccesvolle werknemer waar ik ooit mee heb mogen spreken. Brutaal, laat je niet uitpraten, weigert te luisteren naar een simpele vraag.
Werkelijk waar een regelrechte ramp dit bedrijf en deze man. Het is dat ik niet lager dan een 1 ster kan beoordelen, anders zat ik al op -5!
Dhr Berendsen beweert ook de klachten sowieso niet in behandeling te nemen.
De onprofessionele houding van deze simpele ziel is werkelijk waar stuitend.
Vraag simpelweg ergens anders een kaart aan. Zijn zat anderen.
Sterke punten Niks!
Zwakke punten Dhr Timo Berendsen dient per direct op staande voet te worden ontslagen. Onprofessioneel, brutaal, geen fatsoen, etc.
Klavhten worden direct de prullenbak ingeworpen volgens dhr Berendsen.
Dat bedrag wordt niet bijgeboekt waarna er een mail is gevolgd of de betalende partij even een ID bewijs en bank gegevens wilt doorsturen. Beetje verdacht of niet?
Nu wordt er dus gedreigd dat als ik dit niet doe ik mijn geld niet terug krijg.
Het zijn dus echt oplichters
Sterke punten Heb ze niet kunnen ontdekken.
Zwakke punten Denigrende communicatie.
Zijn totaal het spoor bijster. Vragen altijd om persoonlijke gegevens van derden.
We snappen ineens waar internet oplichting vandaan komt.
Na 20 jaar klant moet ik ineens mijn financiele situatie doorgeven . En die vinden ze ineens bij Visa niet kredietwaardig en zonder enige toelichting of excuus wordt je eruit gegooid na 20 jaar. Heb een prima inkomen geen schulden bij Visa en ook nergens anders en een lage hypotheek..als ik dan ook om telefonische uitleg vraag krijg ik een ontzettend leeg antwoord. Lijkt mij dat er dan een minimum grens qua inkomen gesteld wordt of BKR registraties meegenomen worden maar nee,niets is minder waar, minimum benodigd inkomen hebben ze niet volgens hun eigen zeggen. Is gewoon een eigen beoordeling van hunzelf maar kan totaal niet onderbouwd worden hoe en wat. Ze willen mij wel graag als klant behouden maar dan een ander type kaart en vraag dat dan te regelen. Maar nee, pas als de andere kaart die hunzelf geblokkeerd hebben vanaf mei verloopt moet IK zelf opnieuw bellen en ZELF een nieuwe kaart aanvragen.. nou dacht het niet. Heb meteen ergens anders een kaart aangevraagd en deze ontvang ik over 5 werkdagen want zij hebben in een paar minuten tijd zo bekeken bij BKR dat ik geen schulden heb, prima inkomen en wel genoeg draagkracht heb!! Echt jammer hoe jullie met jullie klanten omgaan.....en dat na ca 20 jaar loyaliteit!!
Een bedrijf van geautomatiseerde arrogantie, staat een universum buiten onze aarde!
Sterke punten Ik zou het niet weten, welke mensen lukt het in vredesnaam om online een card aan te vragen, er heerst gewoonweg een ontmoedigingsbeleid, als je uiteindelijk via alle kromme bewegingen je moet identificeren en je weet zeker dat dit goed gaat krijg je een bericht terug begin opnieuw! Zelfs als je 1 cent hebt gestort krijg je het bericht terug overboeking mislukt.
Bij de gratie van wat kan dit bedrijf bestaan of bestaat het omdat het is overgenomen in tijden dat
alles nog normaal was.
Zwakke punten Slecht, slecht, de arrogantie druipt van mijn scherm af, 1 ster? zelfs dat niet, ik heb de boel al (online) geregeld met mijn gewone bank, nog goedkoper ook!
Jaren klant geweest, uiteindelijk opgezegd omdat ik hem niet meer nodig had.
Ik wilde hem echter toch opnieuw aanvragen,maar dit kan alleen via tablet en telefoon omdat je je camera moet activeren en een foto daarmee moet maken van je id bewijs.
Op beide apparaten werkt dit echter niet. Ook met de mobiele telefoon van een ander geprobeerd en dit lukt ook niet!
De autorisatie om 0.01 euro als test af te schrijven is wel gelukt tot 3x toe.
Ik hierover gemaild: het lukt niet dus pech! Dat is hun antwoord.
Kan alleen klant worden op die manier. Dat is toch waardeloos??? Iemand die jaren vaste klant was,, nooit te laat betaald heeft oid en nu kan ik geen eens meer klant worden omdat hun aanmeldsysteem niet werkt.
Baggerzooi .
Sterke punten Jaren klant geweest en nooit problemen gehad
Zwakke punten Aanmelden lukt niet meer
Erg klantonvriendelijk
Lossen problemen niet op
Willen geen klanten denk ik
Helaas is 1 ster eigenlijk nog teveel voor mijn recente ervaring met ICScards. Na vele jaren tevreden deze card te hebben gebruikt, ben ik nu totaal verbijsterd over de werkwijze van dit bedrijf. Omdat ik niet op tijd mijn financiele informatie heb aangeleverd is zonder enkel bericht mijn card geblokkeerd. Op dit moment verblijf ik in het buitenland dus dat is heel ongelukkig. Na drie kwartier wachten aan de telefoon had ik een medewerker aan de lijn. Hij kon uit coulance de blokkering 1 maal ongedaan maken als ik de financiele gegevens binnen 10 dagen zou aanleveren. Hoewel ik dit eigenlijk bizar vindt na zo vele jaren zonder problemen gebruik te hebben gemaakt van de kaart en zonder dat er nog een betaling open stond ben ik hier akkoord mee gegaan. Op mijn persoonlijke pagina bij ICS stonden 2 taken open. Als eerste mijn financiele gegevens ingevuld, daarna die van mijn echtgenoot. Helaas kreeg ik na het invullen van zijn gegevens een errormelding. Weer bellen, weer een half uur in de wacht gehangen. Alles uitgelegd aan de medewerker. Deze deelde mij doodleuk mee dat men alleen uit gaat van mijn inkomen want ik ben de hoofdkaart houder. Het veel hogere inkomen van mijn man telt nu ineens niet meer mee en dat kon ook niet gewijzigd worden. Gevolg: De kaart zal wel geblokkeerd gaan worden.
De hoofdkaart houder kan niet gewijzigd worden. Mijn man zou dan opnieuw de card moeten gaan aanvragen! Volgens mij zijn ze daar helemaal knettergek geworden bij Visa. Ik heb inmiddels een andere creditcard elders aangevraagd. Na tientallen jaren ben ik helemaal misselijk van deze werkwijze. En dan hebben ze het over Zorgplicht. Bah. Ik heb overigens ook contact opgenomen met de ANWB hierover. Tenslotte verbinden zij hun naam aan dit product. Ik wacht nog op een reactie
Bij Trustpilot streven we naar transparantie.
Meer info
DO NOT SUPPORT OR GET VIABUY C
Review over VIABUYVIABUY CREDIT CARD HAS A WORSE COSTUMER SERVICE AND TOO MANY PROBLEMS WITH LOADING AND TRANSACTION AND VIABUY CREDIT CARD IS NOT EXCEPTED BY MOST PLACES, PLEASE DON'T SUPPORT VIABUY AND TRUST BECAUSE THEY USE YOUR MONEY AND CHARGE YOU LOTS OF MONEY FOR EVERY SINGLE TRANSACTION.
Sterke punten
NOTHING
Zwakke punten
Everything from costumer service, transactions, charges and not excepted by 90% of places, stores, companies, online
Ze willen je niet als klant
Review over ICSAl jaren een goed betalende klant, zonder schulden, die de card eigenlijk alleen gebruikt op vakantie in buitenland. Zoals voor autohuren en hotels voornamelijk in USA.
Na opzeggen van 2e creditcard, omdat we niet meer apart naar USA gaan moet ik opnieuw beoordeeld worden. Alle info verzonden, krijg nu wia en dadelijk met pensioen.
Alleen mijn, na opzeggen 2e card, inkomen wordt getoetst en ben afgewezen, terwijl ik ws meer inkomen heb als de mensen die daar werken, maar card past niet meer bij mijn financiële situatie!! Is mij per brief medegedeeld, niet persoonlijk gebeld, en ook geen (verplichte bij wet) in overleg om oplossing te zoeken en persoonlijke mogelijkheden te bespreken. Nee, ik moest zelf bellen en opgave is dat ze een zorgplicht hebben en mij niet in de financiële problemen willen brengen.
Kan een aantal redenen verzinnen, mijn vrouw geen card meer, ben te oud (pensioen),
Laatste jaren weinig tot geen gebruik van gemaakt mag niet meer gespreid betalen wat overigens geen probleem is deed dit soms omdat ik lui was.
Kortom ze willen je eigenlijk niet meer als klant. Gevraagd wat kan wel? Nou een debet creditcard, niet ingetrapt omdat deze zeker in USA niet wordt geaccepteerd, sta je op het vliegveld je huurauto af te halen!!!
Stelde nog voor om mijn systeem afwijzing nog door iemand persoonlijk te laten beoordelen, klojo’s, nou laat maar, wegwezen bij ICS ga wel naar American expres, of Holland Visacards (is niet van ICS) of een ander
LOL boven deze slechte revieuws staat reclame van ICS
Sterke punten
Sterk in het ontmoedigen, systeem beoordeling maken en afwijzen van bestaande klanten en deze naar andere aanbieder te sturen
Zwakke punten
Zeer klant onvriendelijk, nemen geen contact op om situatie te bespreken, als ze te
weinig aan je kunnen verdienen rot dan maar op.
Nemen nooit op! Elke dag en elk uur van de dag het zelfde antwoordapparaat
Review over SimpledCardDit bedrijf is niet te bereiken. Ook nadat er een terugbel-verzoek is ingediend zoals jullie zeggen dan nemen wij contact op. Dat doet dit bedrijf niet!
Sterke punten
Nvt
Zwakke punten
Telefonisch niet bereikbaar!!!
Dag geld, daaaaag kaart!
Review over VIABUYIk heb zakelijk een prepaid kaart aangevraagd. Dit omdat ik veel te maken heb met abonnementen vanuit het buitenland die een creditcard vragen. Perfect zou je denken! Het is ook nog eens een onderdeel van Mastercard, dus wordt overal geaccepteerd. Nu kreeg ik een verzoek over een parnerkaart die ik jaren geleden had aangevraagd. Inmiddels, door scheiding niet meer nodig en hier liggend op mijn bureau. Er stond niet in dat het een dwingend of dringende email was die beantwoord moet worden en omdat de kaart niet actief meer is, heb ik niet meer op die mail gereageerd. Van de een op de andere dag wat MIJN kaart (dus niet de partnerkaart) geblokkeerd en kan ik er dus ook niet meer op. Dit terwijl er geld opstaat EN er dus abonnementen vanaf worden geschreven. Nou je raad het al, inmiddels ben ik al MAANDEN bezig met de kaart. Heb ik zowel de kaart nog niet vrij gekregen en het geld staat daar nog op. Je kunt alleen contact opnemen via email en daar reageren ze niet op.
Ja mailde een medewerker, je had ook gewoon moeten reageren op de email die we hadden gestuurd, eigen schuld...
Okay, prutsers van de bovenste plank en vandaag ben ik dan ook genoodzaakt een nieuwe kaart aan te gaan vragen. MEGA JAMMER en uitermate teleurstellend bedrijf!
Sterke punten
internationaal
Zwakke punten
niet reageren op vragen
150,- lichter kaart werkt niet..
Review over VIABUYWaardeloos… 150,- lichter en kaart werk niet krijg enkel waardeloze oplossingen van een bot die nergens op slaan.. zit je dan in afrika met veel beloftes maar onbereikbare klanten cervice.. na 5.. 6 dagen proberen en mailen… de moed maar opgegeven… gelukkig nieuwjaar viabbuy met mijn 150,- euro
Sterke punten
Kan blijven zoeken tot ik een ons weeg
Zwakke punten
Waar moet ik beginnen🤔
Contact
Cervices
Bereikbaarheid
Kaart die niet werkt
Etc. Etc..
Hele slechte organisatie
Review over ICSBen jaren lid van die tent en opeens past de kaart niet bij mij , het past niet bij mijn financiële situatie , ik kan er niks aan doen schrijven die honden maar goed nieuws ik vind het prima ze steken die kaart maar in hun reed ik geef -100 sterren gr johan ik ben heel boos 😡 😡😡😡😡
Sterke punten
Hebben niet
Zwakke punten
Teveel om op te schrijven
bedrieglijke voorlichting
Review over ICSICS benaderde mij om mijn financiële situatie te evalueren om te zien of die nog past bij mijn card en gespreid terugbetalen (doorlopend krediet) Daar heb ik aan voldaan en een week later kreeg ik een brief dat gezien mijn financiële situatie ik niet langer voor gespreid betalen in aanmerking kwam, terwijl ik dit al meer dan 20 jaar heb met toenemend inkomen. Na bellen werd mij na veel doorvragen verteld dat ICS af wil van de mogelijkheid om gespreid te betalen (doorlopend krediet), maar hier totaal niet eerlijk over communiceert. De CC mag behouden blijven, maar dan met een max. van 500 euro, terwijl ik al jaren als max 3200 euro heb. Dat ik met gebruikmaking van de Card voor volgend jaar juni al diverse deelbetalingen had gedaan voor ween lange reis door Canada en dat dit veel moeite zou moeten kosten om recht te trekken, interesseert ICS niet. Wat een enorm slechte klantenbinding en oneerlijke voorstelling van zaken. Wees eerlijk en zeg dat je een bepaald produkt om bedrijfseconomische redenen niet meer aanbiedt, maar neen, liegen tegen een klant.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
heel erg oneerlijke communicatie met klant
ICS cards waardeloos bedrijf
Review over ICSOngv 1 jaar geleden is mij Visa Card geblokkeerd omdat die niet binnen mijn financiele plaatje zou passen. Inmiddels is mijn financiele situatie veranderd/verbeterd maar kan alsnog niks met mijn Visa Card waar ik maandelijks voor betaal inclusief jaarlijkse bijdrage. Wel mag ik een nieuwe nieuwe aanvragen terwijl ik al een heb. Waardeloos bedrijf en product. Geen aanrader ook niet zakelijk. Het zijn ordinaire oplichters die verschuilen zich achter een zorgplicht. Inmiddels en CC aangevraagd en gekregen bij mijn Bank zonder enige problemen.
Zwakke punten
Alles producten, klantenservice en medewerkers arrogant en heel onbeschoft.
Slechter kan niet
Review over ICSDe klantenservice is slecht of niet te bereiken ,
en heb je ze eindelijk te pakken dan word je onvriendelijk te woord gestaan.
Deze arrogante toko doet ook volop aan leeftijdsdiscriminatie.
Met een totale minachting voor hun klanten.
Onmenselijke benadering en wantrouwen richting de klant.
Ze zijn nu bezig met een campagne om trouwe ics card gebruikers om onduidelijke redenen te lozen.
Gelukkig zijn er andere card aanbieders en ben ik van ICS verlost
Blijf weg van ICS
Jammer dat het niet minder kan dan 1 ster , want die verdienen ze nog niet.
Sterke punten
Totale minachting van de klant
Zwakke punten
Alles , hun totale werkwijze
Zeer slechte klantenservice
Review over ICSZeer slechte klantenservice,
Voor 7, 50 kreeg ik een nieuwe kaart opgestuurd, die is nooit aangekomen. Na heen en weer gemail bleek dat de kaart naar een verkeerd adres was gestuurd.
In elke mail werd een ander advies gegeven en er werd niet gekeken naar wat er daarvoor al besproken was.
Erg slecht, er werd mij verteld dat het adres wat ze gebruikt hadden van de bank afkwam maar bij controle bleek bij de bank alles in orde te zijn.
Er kon niet verteld worden wat het adres was dat ze hadden gebruikt, of worden bevestigd of mijn adres was wat ze hadden staan.
Wel konden ze me een nieuwe kaart opsturen voor 7,50 . Maar waar die dan naartoe zou worden gestuurd, dat kon mij ook niet worden verteld.
Afijn, na 12 mails de brui aan gegeven en mijn kaart opgezegd.
Sterke punten
Ik ben klant geweest voor jaren
Zwakke punten
Enorm slechte klantenservice en communicatie + slechte administratie
Hulde aan waakzame ICS
Review over ICSVanavond kreeg ik de suggestie na een negatieve review over booking.com om een site te benaderen die snel de klacht kon oplossen (klinkt achteraf heel naïef). Deze site heeft geprobeerd via verificatietrucs geld van mijn creditcard af te boeken. Nadat ik er eerst toch was ingestonken, heb ik later gezegd dat ik het niet vertrouwde, was die site uit de lucht. Ook de vrouw die me het idee aan de hand had gedaan, had haar bijdrage verwijderd. Ik heb verlies en diefstalnummer van de card gebeld. Die hadden twijfelachtige transacties gedetecteerd en geblokkeerd. Dat heeft me toch een paar honderd euro bespaard. Dank voor de waakzaamheid
Sterke punten
Ze letten goed op
Zwakke punten
Geen
ICS, blijf hier weg !
Review over ICSVoldoende vermogen, voldoende inkomen, 40 jaar klant ABN, krediet kaart aangevraagd, 1000 limiet, ICS vind dit toch dan een heel probleem. Blijf bij dit bedrijf weg ! front office back office dramatisch !
Sterke punten
Dikke plaat voor hun hoofd.
Zwakke punten
Niet menselijk.
Waardeloos.
Review over ICSGisteren kreeg ik het verzoek om mijn online-identificatie volledig te maken met een foto van mijn paspoort en een selfie. Dit druist tegen mijn principes in.
Dan maar geen creditkaart meer.
Weggegooid geld
Review over VIABUYEen hoop geld uitgeven aan zo’n kaart, Geld er opgestort (moest ook weer voor betaald worden) En dan wordt de kaart niet geaccepteerd tijdens het boeken van een vliegticket.
Sterke punten
Mooie praatjes
Zwakke punten
Het nakomen van die mooie praatjes
Waardeloos maffioos bedrijf dat de Nederlandse markt voor creditcards verziekt
Review over ICSTotale arrogantie, geäutomatiseerde starheid ( "computer zegt nee" ) waar zelfs hun medewerkers niet omheen kunnen, zelfs niet als onderdeel van een klachtafhandeling. ICSCards is op dit moment bezig met actief trouwe en netjes betalende klanten afstoten, zogenaamd om aan hun zorgplicht te voldoen. Hierbij stellen ze bizarre grenzen om te besluiten dat een faciliteit voor gespreid betalen ineens niet meer geschikt zou zijn. Alleen deze faciliteit eraf halen en van de kaart weer een normale debit card maken is hierbij niet mogelijk. Ze willen je gewoon kwijt als klant.
Sterke punten
Dat het ze op de 1 of andere bizarre manier gelukt is om zo ongeveer monopolist te worden op de markt voor Mastercards en VISA cards in Nederland
Zwakke punten
Alles
belachelijk dat ics aan de deur moet komen voor identificatie. Druist tegen de privacy regels is.
Review over ICSICS eist identificatie en komt prive langs om je paspoort te laten. Wat een absurde bureaucratie.
Neem een andere kaart.
Zwakke punten
slechte identificatie procedure
Zwarte lijst
Review over ANWB Visa CardNa meer dan 20 jaar van hun een card te hebben gehad zonder betalingsdisputen eruitgegooid als klant. Wat wil 3x slachtoffer van phishing. Betalingen werden onderschept gelukkig. Derde keer werd ik gebeld en werd me medegedeeld dat ik op de zwarte lijst kom bij ICS en geen kaart meer kan krijgen. Heb aangegeven hoeveel jaren ik hun al betaald heb. geen caulance niks ook geen tips om die hackers kwijt te raken bv ander mailadres niks. Ook geen eindbrief, niks. Zwak hoor van dit bedrijf. Was een fijne goldcard voor zolang het duurde
Zwakke punten
Klantenservice en hun klantgerichtheid zwaar teleurstellend
Zeer klantonvriendelijk en waardeloos bedrijf
Review over ICSNa simpelweg een vraag te stellen waarom mijn creditcard (gekoppeld aan ABN Amro) geheel ingetrokken was en te vragen naar de eisen waaraan ik dien te voldoen voor een nieuwe aanvraag, ben ik zo honds brutaal behandeld. Dhr Timo Berendse is zonder meer de meest onsuccesvolle werknemer waar ik ooit mee heb mogen spreken. Brutaal, laat je niet uitpraten, weigert te luisteren naar een simpele vraag.
Werkelijk waar een regelrechte ramp dit bedrijf en deze man. Het is dat ik niet lager dan een 1 ster kan beoordelen, anders zat ik al op -5!
Dhr Berendsen beweert ook de klachten sowieso niet in behandeling te nemen.
De onprofessionele houding van deze simpele ziel is werkelijk waar stuitend.
Vraag simpelweg ergens anders een kaart aan. Zijn zat anderen.
Sterke punten
Niks!
Zwakke punten
Dhr Timo Berendsen dient per direct op staande voet te worden ontslagen. Onprofessioneel, brutaal, geen fatsoen, etc.
Klavhten worden direct de prullenbak ingeworpen volgens dhr Berendsen.
Slechte ervaringen met ANWB VISA Card
Review over ANWB Visa CardDe ANWB VISA CARD opgezegd (evenals het lidmaatschap van de ANWB) i.v.m. slechte ervaringen en overgestapt naar MasterCard van ING (aanrader).
Slechte ervaringen met ANWB VISA Card
Review over ANWB Visa CardDe ANWB VISA CARD opgezegd (evenals het lidmaatschap van de ANWB) i.v.m. slechte ervaringen en overgestapt naar MasterCard van ING (aanrader).
Geld gesloten
Review over VIABUYZoals het naar uit ziet heeft ene Gérard van Viabuy 167⬠van mij gesloten. Ik heb dit bedrag via mijn Belgische rekening met bank contant naar een vriend van mij in Nederland overgemaakt.
Dat bedrag wordt niet bijgeboekt waarna er een mail is gevolgd of de betalende partij even een ID bewijs en bank gegevens wilt doorsturen. Beetje verdacht of niet?
Nu wordt er dus gedreigd dat als ik dit niet doe ik mijn geld niet terug krijg.
Het zijn dus echt oplichters
Sterke punten
Heb ze niet kunnen ontdekken.
Zwakke punten
Denigrende communicatie.
Zijn totaal het spoor bijster. Vragen altijd om persoonlijke gegevens van derden.
We snappen ineens waar internet oplichting vandaan komt.
Slechte klantenservice
Review over ANWB Visa CardNa 20 jaar klant moet ik ineens mijn financiele situatie doorgeven . En die vinden ze ineens bij Visa niet kredietwaardig en zonder enige toelichting of excuus wordt je eruit gegooid na 20 jaar. Heb een prima inkomen geen schulden bij Visa en ook nergens anders en een lage hypotheek..als ik dan ook om telefonische uitleg vraag krijg ik een ontzettend leeg antwoord. Lijkt mij dat er dan een minimum grens qua inkomen gesteld wordt of BKR registraties meegenomen worden maar nee,niets is minder waar, minimum benodigd inkomen hebben ze niet volgens hun eigen zeggen. Is gewoon een eigen beoordeling van hunzelf maar kan totaal niet onderbouwd worden hoe en wat. Ze willen mij wel graag als klant behouden maar dan een ander type kaart en vraag dat dan te regelen. Maar nee, pas als de andere kaart die hunzelf geblokkeerd hebben vanaf mei verloopt moet IK zelf opnieuw bellen en ZELF een nieuwe kaart aanvragen.. nou dacht het niet. Heb meteen ergens anders een kaart aangevraagd en deze ontvang ik over 5 werkdagen want zij hebben in een paar minuten tijd zo bekeken bij BKR dat ik geen schulden heb, prima inkomen en wel genoeg draagkracht heb!! Echt jammer hoe jullie met jullie klanten omgaan.....en dat na ca 20 jaar loyaliteit!!
Zwakke punten
Service
Arrogant bedrijf en arrogante geautomatiseerde intake
Review over ICSEen bedrijf van geautomatiseerde arrogantie, staat een universum buiten onze aarde!
Sterke punten
Ik zou het niet weten, welke mensen lukt het in vredesnaam om online een card aan te vragen, er heerst gewoonweg een ontmoedigingsbeleid, als je uiteindelijk via alle kromme bewegingen je moet identificeren en je weet zeker dat dit goed gaat krijg je een bericht terug begin opnieuw! Zelfs als je 1 cent hebt gestort krijg je het bericht terug overboeking mislukt.
Bij de gratie van wat kan dit bedrijf bestaan of bestaat het omdat het is overgenomen in tijden dat
alles nog normaal was.
Zwakke punten
Slecht, slecht, de arrogantie druipt van mijn scherm af, 1 ster? zelfs dat niet, ik heb de boel al (online) geregeld met mijn gewone bank, nog goedkoper ook!
Ik kan hem geen eens aanvragen
Review over ANWB Visa CardJaren klant geweest, uiteindelijk opgezegd omdat ik hem niet meer nodig had.
Ik wilde hem echter toch opnieuw aanvragen,maar dit kan alleen via tablet en telefoon omdat je je camera moet activeren en een foto daarmee moet maken van je id bewijs.
Op beide apparaten werkt dit echter niet. Ook met de mobiele telefoon van een ander geprobeerd en dit lukt ook niet!
De autorisatie om 0.01 euro als test af te schrijven is wel gelukt tot 3x toe.
Ik hierover gemaild: het lukt niet dus pech! Dat is hun antwoord.
Kan alleen klant worden op die manier. Dat is toch waardeloos??? Iemand die jaren vaste klant was,, nooit te laat betaald heeft oid en nu kan ik geen eens meer klant worden omdat hun aanmeldsysteem niet werkt.
Baggerzooi .
Sterke punten
Jaren klant geweest en nooit problemen gehad
Zwakke punten
Aanmelden lukt niet meer
Erg klantonvriendelijk
Lossen problemen niet op
Willen geen klanten denk ik
waardeloos
Review over ICSHelaas is 1 ster eigenlijk nog teveel voor mijn recente ervaring met ICScards. Na vele jaren tevreden deze card te hebben gebruikt, ben ik nu totaal verbijsterd over de werkwijze van dit bedrijf. Omdat ik niet op tijd mijn financiele informatie heb aangeleverd is zonder enkel bericht mijn card geblokkeerd. Op dit moment verblijf ik in het buitenland dus dat is heel ongelukkig. Na drie kwartier wachten aan de telefoon had ik een medewerker aan de lijn. Hij kon uit coulance de blokkering 1 maal ongedaan maken als ik de financiele gegevens binnen 10 dagen zou aanleveren. Hoewel ik dit eigenlijk bizar vindt na zo vele jaren zonder problemen gebruik te hebben gemaakt van de kaart en zonder dat er nog een betaling open stond ben ik hier akkoord mee gegaan. Op mijn persoonlijke pagina bij ICS stonden 2 taken open. Als eerste mijn financiele gegevens ingevuld, daarna die van mijn echtgenoot. Helaas kreeg ik na het invullen van zijn gegevens een errormelding. Weer bellen, weer een half uur in de wacht gehangen. Alles uitgelegd aan de medewerker. Deze deelde mij doodleuk mee dat men alleen uit gaat van mijn inkomen want ik ben de hoofdkaart houder. Het veel hogere inkomen van mijn man telt nu ineens niet meer mee en dat kon ook niet gewijzigd worden. Gevolg: De kaart zal wel geblokkeerd gaan worden.
De hoofdkaart houder kan niet gewijzigd worden. Mijn man zou dan opnieuw de card moeten gaan aanvragen! Volgens mij zijn ze daar helemaal knettergek geworden bij Visa. Ik heb inmiddels een andere creditcard elders aangevraagd. Na tientallen jaren ben ik helemaal misselijk van deze werkwijze. En dan hebben ze het over Zorgplicht. Bah. Ik heb overigens ook contact opgenomen met de ANWB hierover. Tenslotte verbinden zij hun naam aan dit product. Ik wacht nog op een reactie
Bij Trustpilot streven we naar transparantie.
Meer info
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Totaal niet meer klantgericht.