American Express Gold Card

U gaat verzekerd en comfortabel op reis, spaart met elke uitgave en kiest voor service van wereldklasse. - Uitgebreide annulerings- en reisverzekering voor u, uw familie en extra kaarthouders (met The Gold Card Premium Cover voor € 250 per jaar), wanneer de reis met de kaart wordt betaald. - Wereldwijd binnen 24 uur een vervangende kaart beschikbaar.

American Express Gold Card Reviews

    american express , flauwekul bedrijf.

    na voor de tweede keer een aanvraag te hebben gedaan voor een american express kaart bij dit zg sjiecke en vooraanstaand bedrijf , wederom een afwijzing gehad op basis van een score. ik voldoe ruim aan alle voorwaarden voor een amex kaart en heb geen enkele negatieve aantekening bij het bkr of in mijn strafblad of wat dan ook. mijn inkomen is ruim voldoende en mijn maandlasten zijn amper 25% van mijn totale inkomen en 0 euro schuld. verder geen enkele dingen die ter overweging zouden kunnen gelden , geen ! nu pleegt american express wederom op basis van een niet en door niemand uit te leggen systeem een te hoge score te hebben gehad en daardoor afwijzing. niemand kan mij echter vertellen hoe deze tot stand komt en wat er dan niet klopt bij mij. sterker nog ze vertellen een kulverhaal van : het systeem doet de score bepalen op basis van optelling en achtergrond en vormt zonder tussenkomst van een persoon de uitslag die niet te vergelijken valt en toetsing is niet mogelijk , want het is niet te traceren welke of wat er niet binnen de telling een gunstige factor vormt of niet , niemand weet binnen american express wat er wordt berekent. kunt u het nog volgen ? nou ik in ieder geval niet. meer dan dat dit zg vooraanstaande bedrijf een kul-& wanverhaal verteld hierover , wordt mij niet duidelijk. schandalig. of dat ik enkel de kleuterklas heb gehad en toch niets begrijp van technisch geneuzel. nou jammer dan want ik begrijp heel goed dat dit verhaal kant noch wal raakt. dat ze dit nog durven anno 2020. amex : ga je huiswerk eens doen en informeer je clienten vakkundig en voorral : eerlijk en open. bij mij staan ze onderaan de ladder van financieel service verlenende bedrijven. laat zien dat je kunt klimmen en verstop je niet met abracadabra verhalen , daar trapt geen hond meer in.....

    Sterke punten
    geen idee

    Geen reactie op aangetekende brieven

    Afgelopen maanden diverse aangetekende brieven verzonden betreffende een probleem met mijn American Express card. Helaas nooit een reactie mogen ontvangen. Aangezien ik mijn American Express Card door een blokkade nooit heb kunnen gebruiken, heb ik uiteraard de kaart bijdrage niet betaald en heb ik de Card schriftelijk opgezegd. Afgelopen vrijdag een brief ontvangen van AMEX met de mededeling dat de Card door AMEX geannuleerd is en dat de kaart bijdrage is overgedragen aan een incassobureau. Uiteraard heb ik In het verleden ook diverse malen geprobeerd om de ledenservice te bellen, deze zijn echter nagegenoeg on bereikbaar.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer klantonvriendelijk Op correspondentie wordt niet gereageerd Beloftes worden niet nagekomen Geen e-mailadres Telefonisch nagenoeg onbereikbaar Geen pin opnames mogelijk Typisch “Amerikaanse” benadering welke bij veel mensen een hoop ergernis opwekt

    Waarom bestaat American Express eigenlijk?

    Als trouwe Visa card houdster dacht ik om American Express uit te proberen, het sparen van punten voor de KLM leek mij aantrekkelijk. Echter merk ik alleen maar nadelen: 1. Een betalingstermijn van minder dan 14 dagen 2. Geen emailadres voor de klantenservice, dus alleen maar bellen 3. Op weinig plekken geaccepteerd 4. Wanneer een antwoord wordt gegeven op een email van American Express krijg je nooit antwoord terug

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    1. Een betalingstermijn van minder dan 14 dagen 2. Geen emailadres voor de klantenservice, dus alleen maar bellen 3. Op weinig plekken geaccepteerd 4. Wanneer een antwoord wordt gegeven op een email van American Express krijg je nooit antwoord terug

    Pas op, je hebt geen reisverzekering terwijl je denkt verzekerd te zijn

    Aan de telefoon aangeprezen: neem een goldcard want dan zit er automatisch een reisverzekering bij... Als je maar minstens je ticket oid met je american expres gold card betaald. Zo gezegd zo gedaan. Nu na 10 jaar voor het eerst iets moeten declareren en wat denk je... Ben al die jaren ONVERZEKERD op reis geweest!!. Je moet namelijk alle uitgaven met AMEX doen, en de bewijslast ligt bij de klant! zo niet, vette pech, niet verzekerd en american expres verwijst doodleuk naar de verzekeraar. Want met een klacht is american expres NIET THUIS. Nee ze laten de eerste lijns telefoniste het probleem oppakken door te verwijzen naar de verzekeraar, maar ja.... Daar heb ik geen relatie mee. Ik heb een klant leverancier relatie met American expres en niet met de verzekeraar. Daarom alle American Express Gold Card houders. PAS OP WANT ER IS EEN GROTE KANS DAT U GEEN REISVERZEKERING HEBT!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Valse verkoop argumenten mbt de reisverzekering en geen adequate klachten procedure proces

Bezoek American Express Gold Card

Schrijf je eigen review