• Erna

    Review over SimpledCard

    Na opzegging je geld retour van je rekening geeft veel problemen

    1. Relatief duur voor kleinere bedrijven
    2. Fouten met betalen van facturen aan Simpled Card die op tijd werden betaald maar waar steeds herinneringen op kwamen ondanks e-mails en telefoontjes die hierover aan Simpled Card werden gestuurd.
    3. Opzeggen gaat behoorlijk lastig, als dat schriftelijk wordt gedaan dan wordt gevraagd of je het ook nog even een maand voor afloop alsnog kunt doen want anders gaat het misschien bij Simpled Card intern niet goed :-(.
    4. Duurt lang voordat je ziet wat voor bedrag in euro's is betaald aan de leverancier terwijl bij onze nieuwe debet card dit gelijk is terug te zien en het ook gelijk op onze bankrekening is terug te vinden.
    5. Het bedrag dat nog op de Simpled Card rekening staat kan niet retour gestort worden maar moet je zelf aavullen tot een rond bedrag en dit dan bij een pinautomaat gaan opnemen! En als ik dat dan probeer dan lukt dat niet en moet ik het maar bij een ander apparaat gaan proberen krijg ik dan als antwoord.

    Sterke punten
    Voor ons bedrijf heeft Simpled Card geen sterke punten.

    Zwakke punten
    Stoppen met Simpled Card is behoorlijk omslachtig.
    Het bedrag, dat nog op onze rekening staat, kan volgens Simpled Card niet gewoon retour gestort worden, iets over veiligheid?
    Nu moet het bedrag tot een rond bedrag eerst naar SimpledCard gestort worden en dan moet het bij een pinautomaat worden opgenomen en ook dat lukt dus niet en moet ik maar bij een ander apparaat dit gaan proberen. Ik vind dit behoorlijk klant onvriendelijke en slechte service.

    5 januari 2018

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.