Visa en Mastercard Creditcard - Mijn ICS |
International Card Services
International Card Services geeft Visa en MasterCard uit. Via Mijn ICS heeft u 24/7 toegang tot de rekeningoverzichten en betalingen van uw creditcard
Ik heb geprobeerd om een kaart aan te vragen. Dit duurde meer dan 3 maanden. Elke keer een E-mail terug dat de gegevens niet goed waren. Ik heb werkelijk alles opgestuurd tot jaaropgave toe en nog was het niet voldoende. Men wilde een copie van het bankafschrift met adres erbij. Inmiddels had ik al vele malen mijn adres gegevens gestuurd incl bsn enz enz. Nog moest ik bewijzen dat ik op het gegeven adres woon. Ik heb de vraag ook gesteld of ik bij de gemeente een gba moest ophalen. Alles gaat via de e-mail. Ik kreeg elke keer de mededeling terug onvoldoende gegevens aangeleverd. Ik sluit mij aan bij andere reviews: ga niet in zee met ze. Het is een onprofessioneel en klant onvriendelijk bedrijf. Ik heb de hele aanvraag geannuleerd waar ik echt geen spijt van gekregen heb.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Te veel. Verbaasd mij dat ze als bedrijf en bankier mogen bestaan.
ICS hanteert een minimum inkomen van 1150 euro om in aanmerking te komen voor een creditcard.
Heb een inkomen van minimaal 2300 euro maar kom om onduidelijk reden niet in aanmerking voor een tijdelijke creditcard. Heb nog nooit een creditcard gehad maar had er nu even een nodig omdat je anders geen auto kunt huren in Spanje.
Alles wat ik van dit bedrijf heb meegemaakt was diep ondermaats. Mogelijk hebben zij zich door een langlopende en ontoereikende overeenkomst met ABNAMRO iedere prikkel om kwaliteit te leveren en klantvriendelijk te werk te gaan verloren. En daar handelen ze naar.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Geen op de klant toegesneden dienstverlening, foute toon aan de telefoon, geen inlevingsvermogen, niet meedenken laat staan meewerken,
Wat een stelletje onprofessionele gekken! Full time werkzaam, goed inkomen, geen leningen, positieve bkr, keer op keer blijven ze raar doen over de aanvraag, elke keer is het anders! Ik wil niets met ze te maken hebben, hun knulligheid wekt enorm veel argwaan! Blijf bij ze weg!
Na meerdere hoogst irritante ervaringen eindelijk maar een keer een review.
ICS Nederland is een buitengemeen slecht georganiseerd bedrijf. Mensen aan de telefoon (zeker 10 verschillenden aan de lijn gehad). Mensen voelen zich structureel niet echt verantwoordelijk voor de klant; zijn vaak aan telefoon arrogant, laten je niet uitpraten, beloven dingen die niet blijken te kloppen, sturen kaarten naar verkeerd adres etc. Na eindeloos veel problemen en verzoeken uiteindelijk met heel veel moeite een hoofd sevice afdeling te spreken (Vente) gekregen die ogenschijnlijk de zaak geregeld had. Uiteindelijk bleek kaart in buitenland niet te activeren en bleek ook geen geld getrokken te kunnen worden.
Aanvraag langer dan 3 maanden
Ik heb geprobeerd om een kaart aan te vragen. Dit duurde meer dan 3 maanden. Elke keer een E-mail terug dat de gegevens niet goed waren. Ik heb werkelijk alles opgestuurd tot jaaropgave toe en nog was het niet voldoende. Men wilde een copie van het bankafschrift met adres erbij. Inmiddels had ik al vele malen mijn adres gegevens gestuurd incl bsn enz enz. Nog moest ik bewijzen dat ik op het gegeven adres woon. Ik heb de vraag ook gesteld of ik bij de gemeente een gba moest ophalen. Alles gaat via de e-mail. Ik kreeg elke keer de mededeling terug onvoldoende gegevens aangeleverd. Ik sluit mij aan bij andere reviews: ga niet in zee met ze. Het is een onprofessioneel en klant onvriendelijk bedrijf. Ik heb de hele aanvraag geannuleerd waar ik echt geen spijt van gekregen heb.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Te veel. Verbaasd mij dat ze als bedrijf en bankier mogen bestaan.
Waardeloos
ICS hanteert een minimum inkomen van 1150 euro om in aanmerking te komen voor een creditcard.
Heb een inkomen van minimaal 2300 euro maar kom om onduidelijk reden niet in aanmerking voor een tijdelijke creditcard. Heb nog nooit een creditcard gehad maar had er nu even een nodig omdat je anders geen auto kunt huren in Spanje.
Maar nee hoor geen enkel begrip.
Sterke punten
GEEN ENKEL.
Zwakke punten
Alles
Alleen maar slechte ervaringen
Alles wat ik van dit bedrijf heb meegemaakt was diep ondermaats. Mogelijk hebben zij zich door een langlopende en ontoereikende overeenkomst met ABNAMRO iedere prikkel om kwaliteit te leveren en klantvriendelijk te werk te gaan verloren. En daar handelen ze naar.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen op de klant toegesneden dienstverlening, foute toon aan de telefoon, geen inlevingsvermogen, niet meedenken laat staan meewerken,
No Thanks!
Wat een stelletje onprofessionele gekken! Full time werkzaam, goed inkomen, geen leningen, positieve bkr, keer op keer blijven ze raar doen over de aanvraag, elke keer is het anders! Ik wil niets met ze te maken hebben, hun knulligheid wekt enorm veel argwaan! Blijf bij ze weg!
Sterke punten
Geen!
Zwakke punten
ALLES!
Herhaald slechte service ICS Nederland
Na meerdere hoogst irritante ervaringen eindelijk maar een keer een review.
ICS Nederland is een buitengemeen slecht georganiseerd bedrijf. Mensen aan de telefoon (zeker 10 verschillenden aan de lijn gehad). Mensen voelen zich structureel niet echt verantwoordelijk voor de klant; zijn vaak aan telefoon arrogant, laten je niet uitpraten, beloven dingen die niet blijken te kloppen, sturen kaarten naar verkeerd adres etc. Na eindeloos veel problemen en verzoeken uiteindelijk met heel veel moeite een hoofd sevice afdeling te spreken (Vente) gekregen die ogenschijnlijk de zaak geregeld had. Uiteindelijk bleek kaart in buitenland niet te activeren en bleek ook geen geld getrokken te kunnen worden.
Sterke punten
geen enkele
Zwakke punten
zie bovenstaande
ICS Niet aan beginnen
Hebben teveel geld in rekening gebracht om het geld terug te krijgen weer 10 documenten plus administratie toesturen.
Dus kijk uit oplichting
Blokkeren Mastercard
OnbegrOnbegrijpelijk.
Ik had ongeveer 25 jaar mijn creditcard,nog nooit een achterstand met betalen.
Nu,door verkeerde aannames de card geblokkeerd!!!
Wat een rare mensen lopen er op de wereld.
Nu heb ik zelf gezegd; doe geen moeite, ik hoef hem niet meer.