Slechte service ABN Amro credit card

Slechte service ABN Amro credit card

Mijn vriendin en ik hebben beiden een credit card van ABN Amro. Dit jaar heb ik al diverse keren contact moeten opnemen met de ABN omdat er een verkeerd bankrekeningnummer gekoppeld was aan de kaart en onze namen waren omgewisseld. Voordat alles is rechtgezet ben je een aantal telefoontjes en een bezoekje aan ABN verder (dus ook tijd en geld).

Nu was onlangs op vakantie mijn credit card gestolen, en heb ik direct een nieuwe credit card aangevraagd. Deze heb ik ontvangen maar daarbij kreeg ik ook een nieuwe pincode. Dit wil ik absoluut niet.
Dus wéér opgebeld naar ABN. Blijkt dat ik een email heb gemist (goh, ik was op vakantie en had ook geen internet). Enige oplossing is een nieuwe kaart aanvragen. Dit kost € 10,- en komt voor mijn rekening. Wat een gedoe!

Ik heb mijn credit card service beëindigd. Voor mij nooit meer. Ik heb er alleen maar een werk aan gehad!

Sterke punten
- Eindelijk is het credit card overzicht opgenomen in de ABN bankieren app.

Zwakke punten
- Slechte service
- Slecht omgaan met privacy gegevens

Bezoek ABN AMRO Credit Card Reviews over ABN AMRO Credit Card

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over ABN AMRO Credit Card
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden