Reviews geschreven door Tessa (65194)

SimpledCard - Simpeldcard scheelt mij tijd

0

Review:
Voordat we over stapten op SimpledCard gebruikten we contant geld en verschillende corporate credit cards. Daardoor was het een heel gedoe om al die uitgaven en bonnetjes te achterhalen en te matchen. Er werken bij ons wel meer dan 5000 mensen en al die zorgteams doen dagelijks uitgaven. Periodiek wordt er op de betaalpassen van de zorgteams budget gezet. Als er een tekort dreigt kan ik direct geld overmaken op de betaalpassen van Simpledcard. De bonnetjes krijg ik digitaal via de app verstuurd en dan is het een kwestie van goed of afkeuren. Heel makkelijk. Via het systeem van Simpledcard kan ik collega’s attenderen op hun late declaraties of zelfs ingrijpen als ik denk dat er iets niet klopt.

Sterke punten:
- Ik hoef niets meer handmatig in te voeren
- Geen gedoe met declaratieformulieren en kassen die niet kloppen
- We waren binnen no time over

Zwakke punten:
- Oudere collega’s hadden in eerste instantie moeite met de app.

Sjoerd beveelt SimpledCard aan bij vrienden/bekenden

SimpledCard - Handig systeem SimpledCard

0

Review:
Wij maken al drie jaar lang gebruik van SimpledCard en zijn heel tevreden. Binnen ons bedrijf gebruiken we de Mastercard betaalpassen van SimpledCard online voor aanschaf van verschillende tools en noodzakelijke softwarelicenties. Het personeel hoeft niets meer voor te schieten. Als beheerder heb je altijd overzicht van alle uitgaven dus dat is erg handig.

Sterke punten:
* Altijd overzicht van alle uitgaven door het personeel.
* Personeel hoeft niets meer voor te schieten. Mastercard van SimpledCard wordt gewoon geaccepteerd.

Zwakke punten:
In geval van vragen is de support desk ‘s avonds niet bereikbaar, maar overdag reageren ze wel snel via de chat.

Tessa beveelt SimpledCard aan bij vrienden/bekenden

Reacties geschreven vanaf dit IP-adres

Datum: 4 mei 2018

Geschreven door: SimpledCard

Reactie op: Na opzegging je geld retour van je rekening geeft veel problemen

Beste Erna,

Het spijt ons dat SimpledCard slecht bevallen is. Ondanks je negatieve ervaring stellen we je reactie op prijs.

Eerder dit jaar maakte SimpledCard de overstap naar een geautomatiseerd facturatieproces. Een grote wens van onze klanten ging in vervulling, maar dit zorgde tegelijkertijd voor geautomatiseerde, en soms onterecht, berichten richting sommige klanten. Dat werd direct opgepakt en is inmiddels opgelost.

Elke klant heeft een opzegtermijn van minimaal 1 maand. Gedurende deze laatste maand kan de klant gebruik maken van SimpledCard. Voor het einde van deze laatste maand dient het restant aan saldo binnen het systeem echter naar het hoofdsaldo geboekt te worden, waarna SimpledCard met toestemming van de klant het saldo kan terugboeken naar de bank. Op deze manier kunnen we de veiligheid en zorgvuldigheid van transacties waarborgen. Andere valuta wordt door SimpledCard overigens direct omgerekend naar euro’s.

Bij een restant van minder dan € 500,- op de rekening adviseren wij om dit bedrag op te nemen bij een bank. Het aanvullen van het bedrag tot een rond bedrag dient enkel om het pinnen gemakkelijker te maken. Is het bedrag meer dan € 500,- euro dan dient het volledige restant aan saldo eerst naar het hoofdsaldo geboekt te worden.

Aan het eind van elke maand doen wij nog een laatste controle en boeken vervolgens het bedrag terug naar de klant. De reden dat het langer duurt is omdat wij gebonden zijn aan wet en regelgeving tegen terrorisme en witwassen om zodoende illegale betalingen te signaleren.